Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ostaisitko toiselle ihmiselle kuukautissuojia?

Vierailija
20.03.2017 |

Eilen tuntui menevän monella ihmisellä kovin tunteisiin, kun muutaman mamman mies osti heille tamponeja.

G: Ostaisitko toiselle ihmiselle kuukautissuojia?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, kuka ihme ei ostaisi?

Vierailija
2/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen tulisi maksaa naisen henkilökohtaiset hygieniatarvikkeet? Mammoilla on elämänhallinta hukassa jos eivät osaa tiedossa olevaa vuotoaan ennakoida. Ilmeisesti ostavat paskapaperiakin vasta viimeisen palan käytön jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin Lapissa eräoppaana, minulla oli repussa aina sekä tamponeja että siteitä. Tai ei ihan aina alussa. Mutta kun sattui niin, että eräs nainen halusi palata kesken vaelluksen, kun ei ollut siteitä, niin siitä eteenpäin minulla oli. Ei sieltä voi ketään laskea ksin lähtemään. Se olisi ollut heitteillejättöä. Ja niin, olen siis mies.

Vierailija
4/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tulisi maksaa naisen henkilökohtaiset hygieniatarvikkeet? Mammoilla on elämänhallinta hukassa jos eivät osaa tiedossa olevaa vuotoaan ennakoida. Ilmeisesti ostavat paskapaperiakin vasta viimeisen palan käytön jälkeen?

Joillakin naisilla on epäsäännölliset kuukautiset, ja tiettyjen ehkäisymuotojen käyttö saattaa johtaa yllättäviin välivuotoihinkin. Jos minä käyn kaupassa, ostan miehelle suihkugeeliä, partakoneenteriä tai partavaahtoa, mikäli tämä pyytää. Ja ihan samalla lailla se mies voi ostaa mulle tamponeja tai siteitä, jos on kauppavuorossa. 

Vierailija
5/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli, uli.

Vierailija
6/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kolmekymmentä vuotta yhdessä, jos mies oli menossa kauppaan, niin kysyy mitä tarvitaan. Ostaa tarvittaessa siteitä, eikä koe sitä ongelmaksi. 

Vierailija
7/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko Pyhä Vulvamies käynyt palstalla taas riehumassa vittutupoista?

Vierailija
8/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostan jos on tarvetta ja pyydetään. Olen sinkkunainen ja olen ostanut siteitä ja tamponeita paitsi pikkusiskolleni myös yhdelle kaverilleni.

Vierailija
9/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka kaupassa käy, ostaa kaiken mitä sieltä tarvitaan. Vaikka sitten kuukautissuojia joita ei itse käytä. Yksinkertaista. 

Vierailija
10/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä voi olla tässä ongelma? Meille ostetaan siteitä ja tampooneja tarpeen mukaan käy kaupassa sitten minä taikka mies. Perheessä kolme kuukautisikäistä naishenkilöä.

Ostetaan myös: partavaahtoa, teriä, sampoota hoitoaineita, vessapaperia, deodorantteja miesten ja naisten. Erilaisia ihonhoitotuotteita ym. Ja jos työpaikalla jollain olisi juurikin terveyssiteistä pula ja vaikka sen vuoksi olisi vessan vankina niin kylläpä kipaisisin hakemassa tai jos olisi omassa jemmassa niin sieltä saisi ottaa.

Joillain on vaikea elämä.

Vierailija
11/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat nyt maksattavat kaiken muutenkin miehillään eivätkä itse ehdi aamusta iltaan palstailultaan edes kauppaan. Käteväähän se on palstamammoille, mies juoskoon ja maksakoon.

Vierailija
12/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, kämppikseni ovat molemmat naisia, olemme kaikki työssäkäyviä ihmisiä. Voimme ostaa toisillemme tamponeita, peräpukamavoiteita, vehnäjauhoja tai paristoja. En näe miksi toista ei voisi auttaa jos sattuu kaupassa olemaan. Jokainen voi toki ennakoida, mutta ihanko todella ulisijat voitte väittää ettette koskaan ole unohtaneet mitään? Ei ikinä hiivapakettia, sukkia tai kurkkua? Ette koskaan elämänne aikana koska osaattehan ennakoida ettekä ikinä unohda?

Vierailija
13/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on epäsäännölliset kuukautiset, ja tiettyjen ehkäisymuotojen käyttö saattaa johtaa yllättäviin välivuotoihinkin. Jos minä käyn kaupassa, ostan miehelle suihkugeeliä, partakoneenteriä tai partavaahtoa, mikäli tämä pyytää. Ja ihan samalla lailla se mies voi ostaa mulle tamponeja tai siteitä, jos on kauppavuorossa. 

Et siis osaa ennakoida vaikka tiedät vuotavasi säännöllisesti tai epäsäännöllisesti?

Vierailija
14/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat nyt maksattavat kaiken muutenkin miehillään eivätkä itse ehdi aamusta iltaan palstailultaan edes kauppaan. Käteväähän se on palstamammoille, mies juoskoon ja maksakoon.

Kyllä, meillä yleensä mies käy kaupassa, laittaa ruokaa, siivoaa ja mitä nyt kotona tarvitseekaan tehdä. Ihan vain siksi että minä vain palstailen miehen raataessa. Vai olisikohan sittenkin syynä se että mies opiskelee 1–3 päivänä viikossa ja minä teen töitä viitenä päivänä viikossa 7:30–16:30 ja kerran viikossa 24 h työputken?

Vierailija
15/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, meillä yleensä mies käy kaupassa, laittaa ruokaa, siivoaa ja mitä nyt kotona tarvitseekaan tehdä. Ihan vain siksi että minä vain palstailen miehen raataessa. Vai olisikohan sittenkin syynä se että mies opiskelee 1–3 päivänä viikossa ja minä teen töitä viitenä päivänä viikossa 7:30–16:30 ja kerran viikossa 24 h työputken?

Valehtelia. Millään alalla ei ole 24 h työaikoja. Lompakko loinen huutelee valheita.....

Vierailija
16/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 20 avioliittovuoden jälkeen yhteiset rahat ja itsestäänselvyytenä se, että se joka sattuu kaupassa käymään, ostaa kaiken mitä sieltä tarvitaan. Olisipa aivan vammaista, että jos vaikka mulla on auto alla ja on sovittu, että minä huolehdin kaupassa käynnin, niin jättäisin ostamatta sen mitä mieheni tarvitsee. Tulisin muiden ostosten kanssa kotiin ja toteaisin, että ajapa itte nyt 25 kilsaa Prismalle ja osta itse sukkasi, partahöyläsi ja saunakaljasi. Toki voittehan te tehdä puolisosi kanssa elämästänne tuollakin tavalla pikkuisen hankalampaa. Me olemme valinneet helpomman tavan. 😊

Vierailija
17/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen Jonnen aloitukseen vastattiin näinkin vilkaasti. 

Uskallan jopa ostaa Tena Lady virtsankarkailusuojia naapurilleni. Ja uskaltaisin ihan itsellenikin, jos sellainen tarve tulisi. 

Jokainen täyspäinen aikuinen "uskaltaa" ostaa ihan mitä vain laillista tuotetta. 

Vierailija
18/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyttärelleni ostanut, samoin mies. Vaikea samaistua ihmisiin, jotka eivät toista auttaisi.

Vierailija
19/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

m.

Vierailija
20/52 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelia. Millään alalla ei ole 24 h työaikoja. Lompakko loinen huutelee valheita.....

Oletko kuullut terveydenhuollossa jossa voidaan tehdä myös esim. 36 h vuoroja? Tervetuloa päivystysmaailmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi