Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyelläkin kävelymatkalla hengästyttää ja hikoiluttaa, onko kuntoni ihan paska vai jossain vikaa?

Vierailija
20.03.2017 |

Ei välillä tarvitse kävellä kuin parisataa metriä niin hengästyttää, ja jossain vaiheesaa iskee kaamea tuskanhiki ja voimattomuus. Portaita kulkiessa kolmanteen kerrokseen hengästyttää. Olen perusterve 27v nainen.

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista ylimielisyyttä ensin kertoa kuinka meinaat kuolla kävelystä ja sitten julistat itsesi perusterveeksi.

Vierailija
2/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista ylimielisyyttä ensin kertoa kuinka meinaat kuolla kävelystä ja sitten julistat itsesi perusterveeksi.

Sanoin perusterveeksi, koska ei ole todettu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä jonkinlaisessa perusterveystarkastuksessa. Eihän tuollaiset oireet ihan normaaleja ole.

Vierailija
4/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävisin lääkärissä tai vähintään terveydenhoitajan/sairaanhoitajan vastaanotolla. Menepä pian!

Vierailija
5/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän romuna tai synnynnäinen sydänvika. Moni on lähtenyt noilta jaloilta. Lääkäriin!

Vierailija
6/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä jonkinlaisessa perusterveystarkastuksessa. Eihän tuollaiset oireet ihan normaaleja ole.

Täytyy soittaa lääkäriin ja pyytää aika. Mitä tutkimuksia ne voi tehdä?

-ap

Vierailija
7/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna kävisin lääkärissä tai vähintään terveydenhoitajan/sairaanhoitajan vastaanotolla. Menepä pian!

Soitan heti huomenna!

Vierailija
8/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa tapahtunut muutosta viime aikoina, tuntuuko kunto huonontuneen vaikka elät kuten ennenkin? Onko sinulta otettu verikokeita? Onko tutkittu astmaa? Tk.sta voisit saada lainaan pef-mittarin, puhallusarvoja seuraamalla näkee, onko niissä häikkää.

Vierailija
9/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari vuotta sitten samat oireet. Mulla oli kuumeeton keuhkokuume. 

Vierailija
10/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän romuna tai synnynnäinen sydänvika. Moni on lähtenyt noilta jaloilta. Lääkäriin!

Sydän on tutkittu viime kesänä, oli kunnossa.

-ap

Vierailija
11/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa: perusterve 42 v. Työpaikkalääkäri laittoi labraan ja keuhkokuvaan. 

Vierailija
12/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa tapahtunut muutosta viime aikoina, tuntuuko kunto huonontuneen vaikka elät kuten ennenkin? Onko sinulta otettu verikokeita? Onko tutkittu astmaa? Tk.sta voisit saada lainaan pef-mittarin, puhallusarvoja seuraamalla näkee, onko niissä häikkää.

Oon ollu tässä tosi paljon flunssassa, vasta oli angiinakin (streptokokki g vissiin), ja nyt ollut viikon ajan vatsa sekaisin. Ihan perus työttömän arkea elän. Verikokeet otettu kattavasti viime syksynä. Astmaa ei ole tutkittu (pikkuveljellä on).

-ap

Vierailija
13/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 9, miten toivuit siitä?

-ap

Vierailija
14/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu tässä tosi paljon flunssassa, vasta oli angiinakin (streptokokki g vissiin), ja nyt ollut viikon ajan vatsa sekaisin. Ihan perus työttömän arkea elän. Verikokeet otettu kattavasti viime syksynä. Astmaa ei ole tutkittu (pikkuveljellä on).

-ap

Sairastelusi voi selittää tuon, mutta astmakin kannattaisi tutkia. Tosiaan sillä pef-mittarilla pääsee hyvin alkuun. Se kannattaa ottaa puheeksi, kun sinne lääkäriin olet menossa.

Vierailija
15/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiskunto on heikentynyt. Nyt vaan lisäät liikuntaa niin siitä se kunto kohenee :)

16/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pahasti ylipainoinen?

Vierailija
17/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eikai asunnossasi ole hometta? Flunssakierteet yms...

Vierailija
18/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sairastelusi voi selittää tuon, mutta astmakin kannattaisi tutkia. Tosiaan sillä pef-mittarilla pääsee hyvin alkuun. Se kannattaa ottaa puheeksi, kun sinne lääkäriin olet menossa.

Täytyy huomenna soittaa aamulla ja kertoa oireilusta. Mulla on aika paljon univelkaakin nyt kun en oo saanut vatsan takia nukuttua kunnolla :/

-ap

Vierailija
19/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleiskunto on heikentynyt. Nyt vaan lisäät liikuntaa niin siitä se kunto kohenee :)

Se voi olla. Viime vuonna kaksi eri tähystysleikkausta (sappi ja iso munasarjakysta), ja paljon sairastelua, niin ei oo päässyt liikkumaan normaalisti.

-ap

Vierailija
20/189 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli samat oireet, kunto oli hyvä. Syyksi paljastui jo pidemmälle edennyt raskaus (kierukasta huolimatta), menkatkin tuli ja ei muita oireita.