Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä?? Reklamaatiosta

Vierailija
20.03.2017 |

Eli ostin noin pari kk sitten uuden pöydän. Pari viikkoa pöydän käyttöönoton jälkeen huomasin, että pöydän pinta oli jollain oudolla tapaa värittynyt yhdestä kohdasta, ts. pinnoite oli siitä ihan erilainen valoa vasten. Ajattelin aluksi, että se on joku lika, mutta ei se lähtenyt pois millään. Tein sitten pöydästä reklamaation, ja sain heti vastauksen että asia siirretään eteenpäin. No, yli viikkoon ei mitään kuulunut ja tuskastuin hieman ajatellen, että asia ei siellä etene vaan se on "haudattu". Yritin itse sitten tuon viikon aikana saada tuota "likaa" pois hinkkaamalla pöytää vaikka millä. Lopuutuloksena se, että pinnoitevirhe ehkä vähän häipyi, koska sen tilalle tuli naarmuja eikä se näkynyt enää niin hyvin. Ja nyt on naarmuinen pöytä. Olin jo aivan luovuttanut, kunnes valmistaja nyt ilmoitti että toimittaa minulle uuden kannen pöytään. Nyt pohdin, että voinko ottaa tuon kannen vastaan kun se pinnoitevirhe ei enää niin selvästi näy ja siinä on niitä puhdistuksesta syntyneitä naarmuja? Onko vika nyt siis jo minun.. Ps. googletettuani selvisi, että samanlaista pinnoitevirhettä on ollut valmistajalla jossain muussakin pöydässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo saamassa sen uuden kannen, mikä oli ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita olla mahdollisimman hankala asiakas. Oata vaikka pöytäfirman pomoon yhteyttä keskellä yötä ja valita unettomuutta mitä pöytä aiheuttaa. Itke ja nyyhki pahaa oloa ja kysy mitä teet. Soita uudestaan parin tunnin päästä ja mene vaikka käymään ja pahioittelemaan aiheuttamaasi häiriötä. Tarjoudu vaikka lapsenvahdiksi tai ulkoiluttamaan perheen koiraa. Vie vielä leipomuksia menessäsi.

Vierailija
4/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen saamassa uuden kannen, mutta mietin että mitä jos lähettävät jonkin laskun perässä tms? Kun pöydässä on nyt ennemmin päällimmäisenä "ongelmana" ne naarmut, kun se pinnoiteongelma jäi tavallaan naarmujen alle. Siis tyhmä minä, kun menin sitä hinkkaamaan, ärsytti vain niin paljon ja turhauduin. ap