Miten voi olla mahdollista, että ns. assistentin (=sihteeri) toimessa työskentelevä ei osaa käyttää puhelimen kaikkia toimintoja?
Olen täysin tyrmistynyt, kun kuulin otsakkeen kaltaisen henkilön olevan täysin tietämätön, kuinka puhelin asetetaan sky-tilaan.
Kommentit (44)
Hänellä ei ole loistavat kyvyt ja loistavan palkan antamaa ominaisuutta, jota työelämässä palkitaan.
Penistä.
Siten, että hän ei tarvitse työssään juuri tätä puhelimen ominaisuutta. Oletko vähän yksinkertainen?
Minä osaan käyttää vain lankapuhelinta.
mun piti googlata asia enkä silti saanut selville mikä se on :O
Miks assarin pitäisi tietää miten kone laitetaan lentotilaan? Tuskin pahemmin lentelee työssään.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä ei ole tarvetta tehdä sellaista? Katsos kun assareiden tehtävät vaihtelevat firmasta toiseen.
Minusta aloituksesi on tyhmä ja kertoo vain sen ettet tiedä assareiden tehtävien riippuvan ihan siitä firmasta jossa sattuvat olemaan töissä.
Ap. Itte olet tyhmä, jos kuvittelet, ettei sihteerin tarvitse osata käyttää puhelinta firmassa kuin firmassa!
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Jos olet törmännyt sellaiseen henkilöön, niin mitä ilmeisemmin se on siis mahdollista.
Sihteeri on voinut saada koulutuksensa vaikkapa 70-luvulla. Silloin ei tunnettu sky-tiloja.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että hän ei tarvitse työssään juuri tätä puhelimen ominaisuutta. Oletko vähän yksinkertainen?
Ap. En ole yksinkertainen, mutta sinä olet, koska niin yksinkertaista sihteeriä ei nykyaikana olekkaan, joka ei osaa käyttää älypuhelimensa kaikkia ominaisuuksia työssäänkin. Lentotilahan on kätevä, kun on kokouksissa tai sellaisissa tilanteissa työpaikallaan, jossa pitää puhelimien olla hiljaa ja häiritsemättä.
Onko sky sama kuin lentotila? ei kukaan sano sitä sky:ksi. Lentokoneessakin aina sanotaan flightmode. En siis ihmittele yhtään jos ei ymmärretä mistä puhutaa.
Tarkoittaako sky-tila lentotilaa? Käyttäisit itse oikeita termejä niin tulisit paremmin ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. En ole yksinkertainen, mutta sinä olet, koska niin yksinkertaista sihteeriä ei nykyaikana olekkaan, joka ei osaa käyttää älypuhelimensa kaikkia ominaisuuksia työssäänkin. Lentotilahan on kätevä, kun on kokouksissa tai sellaisissa tilanteissa työpaikallaan, jossa pitää puhelimien olla hiljaa ja häiritsemättä.
tai sen voi laittaa "älä häiritse" tilaan tai änettömälle. Tai jättää puhelin työpöydälle palaverin aikana jos toimenkuva ei ole sellainen että puhelimeen pitää aina vastata.
Vierailija kirjoitti:
mun piti googlata asia enkä silti saanut selville mikä se on :O
ahaa. te tarkoitatte lentotilaa. ikinä kuullut kenenkään sanovan sky tilaksi. ihan flightmode ja lentotila on tuttuja. sky kuulostaa ihan siltä sateliittiyhtiön omalta pilvipalvelulta.
Ei toi vielä mitään. Mun esimies ei osaa käyttää mm. tietokonetta eikä puhelimen ääniviestejä. Hiukkasen hankalaa on joskus työnteko hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vasta yksinkertainen moninkertaisesti oletkin, jos kuvittelet, ettei nykyajan sihteerin tehtävissä tarvitse tietää puhelimensa esim. juurikin tuota aloittajan mainitsemaa "lentotilaa", joka löytyy älykköpuhelimen asetuksista aivan helposti.
Olen täysin tyrmistynyt tekemästäsi aloituksesta.
Jos hänellä ei ole tarvetta tehdä sellaista? Katsos kun assareiden tehtävät vaihtelevat firmasta toiseen.
Minusta aloituksesi on tyhmä ja kertoo vain sen ettet tiedä assareiden tehtävien riippuvan ihan siitä firmasta jossa sattuvat olemaan töissä.