Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi näillä palstoilla on HYVÄT äidit vastaan HUONOT äidit?!
21.03.2006 |
Mä en tajua tätä palstailua..Vauvakuume ja vielä odotuspalstalla ollaan samaa pataa ja eripuraa ei ole, mut annas kun vauvat on syntyny, niin johan alkaa hirveä taistelu kuka on paras äiti ja kenen tavat on parhaat!!
Jos yrittää kysellä vinnkejä tai neuvoja niin useinmiten saa osakseen arvostelua ja moittimista....Syvältä, sanon minä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niimpä. Samaa olen miettinyt itsekin.