Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne kurahousut helpottaa elämää, kun tuntuisi, että on vain ylimääräistä vaivaa pukea niitä aina erikseen?

Vierailija
19.03.2017 |

Enkä tarkoita moittia, vaan mietin, että enkö minä vaan ymmärrä... Tuttu tekee niin, että jos on esim. tällaista plussa keliä, niin lapsille tulee aina "automaattisesti" kurahousut riippumatta siitä, ollaanko menossa pihalle vai kävelylle vai kauppareissulle. Minusta jos jossain kauppareissulla lahkeet vähän kuraantuu, niin lähteeähän ne pyyhkäisemällä puhtaaksi. Siihen nähden turhaa vaivaa aina huolehtia ne kurahousujen pukemiset ja riisumiset. Tai ne lapset on kyllä niin isoja, että pukee itse, mutta silti onhan siinä sekä lapsille että äidille vaivaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaisella perheellä on omat käytäntönsä. Ehkä tämän äidin mielestä on selkeämpi katsoa lämpömittarista milloin on kurahousukeli kuin arpoa joka kerta erikseen, että laitetaanko vai ei.

Vierailija
2/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan kurahousuja lapsilla. Kotihoidetut lapset saavat olla onnellisia, ei ole tekemistä haittaavia vaatekerroksia. Vedenpitävä haalari riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokaisella perheellä on omat käytäntönsä. Ehkä tämän äidin mielestä on selkeämpi katsoa lämpömittarista milloin on kurahousukeli kuin arpoa joka kerta erikseen, että laitetaanko vai ei.

Ap mainitsi, että lapset pukee itse. Jos niillä on käytäntö, että lapset itse katsoo lämpömittarin lukeman ja pukee sen mukaan omatoimisesti ne kurahousut?

Vierailija
4/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laittaisi kuriksia millään keleillä kauppareissulle mutta esim meillä on takapihalla 15cm syvä 3x4m mutalammikko jossa lapset leikkii mielellään. Että kyllä ne kurikset helpottaa, kun suihkuttaa ulkona enimmät liat pois ja ulkovaatteet pysyy puhtaana. Pelkillä ulkovaatteilla kuralammikossa pyöriminen päivittäin lisää pyykinpesua aivan liikaa.

Vierailija
5/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkille kauppareissuille ja siivommille ulkoiluhommille ei tarvitakaan, mutta kurassa möyrimistä varten ne ovat helpot juuri siksi että ne poistamalla saa puhtaan lapsen esiin, jonka kanssa on kivempi mennä autoon, julkisiin, kirjastoon, kaverille jne.

Vierailija
6/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäsemällä koiranpaskat ja oksennukset pois. Enpä haluaisi vierailla teidän kodissa. En ainakaan koskea mihinkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän