Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun olen ihastunut varattuun "ukkoon"

Vierailija
19.03.2017 |

Ja ukko minuun koska sain hämmästyksissäni ukolta "kirjeen" tapaisen mutta ukko ei ollut kirjoittanut siihen nimeään. Ilmeisesti hän haluaa pysyä salassa vielä ja ymmärränkin sen koska hänellä on jo vaimo jota ei kannata tällä asialla vaivata yhtään tai ollenkaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et reagoi mitenkään. Varattu on aina varattu siihen asti kunnes eroaa virallisesti.

Vierailija
2/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa on pettävässä miehessä? Millainen itsetunto sinulla on? Kaikki kelpaa, kunhan on kiinnostunut sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: älä tee yhtikäs mitään.

Vierailija
4/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma? Tunnistitko käsialan?

Vierailija
5/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi miehen kanssa niin heille tulee varmasti ero ja saat miehen itsellesi.

Vierailija
6/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sen ukon stalkkaaminen ja muka sen nimissä itsellesi kirjeiden lähettäminen. Se ei ole sinuun ihastunut! Unohda kokonaan se ukko ta älä ainakaan näytä ulospäin mitään äläkä ota mitään yhteyttä siihen.

Vierailija
7/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, jätä J rauhaan!

Vierailija
8/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en pysty unohtamaan häntä en sitten millään. Uneksin hänestä joka päivä ja mietin romanttisia asioita sekä suunnittelen tulevaisuutta ja lapsien hankintaa hänen kanssaan. Olen rukoillut että ihastus menisi ohi mutta aina vaan hänestä unelmoin ❤❤💜!

Vierailija
9/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Henna!!!!

Vierailija
10/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna sinunhan piti lukea kirjoja eikä kirjoitella nettiin !

Vierailija
11/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Henna!!!!

Ei tää ole Henna.

T. Lakimies-psykiatri

Vierailija
12/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä miehelle kuva yksityisistä paikoistasi joita olet hänelle säästänyt niin hän tulee varmasti luoksesi. Munä en ainakaan voisi vastustaa.

M43

Vierailija
13/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en pysty unohtamaan häntä en sitten millään. Uneksin hänestä joka päivä ja mietin romanttisia asioita sekä suunnittelen tulevaisuutta ja lapsien hankintaa hänen kanssaan. Olen rukoillut että ihastus menisi ohi mutta aina vaan hänestä unelmoin ❤❤💜!

Olet varmaan aikuinen ihminen? Joten päässä pitäisi olla sen verran järkeä, että pystyt unohtamaan koko tyypin.

Vierailija
14/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstiviesti unelmien ukolle ja kysy rakastaako sinua.

Jos EI, niin unohda ja siirry seuraavaan.

Jos KYLLÄ, aloitatte yhteiselämän lapsineen ja mies hylätköön vaimonsa.

Vierailija
15/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä miehelle kuva yksityisistä paikoistasi joita olet hänelle säästänyt niin hän tulee varmasti luoksesi. Munä en ainakaan voisi vastustaa.

M43

Näinköhän olisi? :D

Vierailija
16/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mitä vastauksia annetaan toisen ketjun miehelle, joka on ihastunut varattuun naiseen, ja tee samoin. Tasa-arvon nimissä.

Vierailija
17/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso mitä vastauksia annetaan toisen ketjun miehelle, joka on ihastunut varattuun naiseen, ja tee samoin. Tasa-arvon nimissä.

Kuten:

"Oma nykyinen aviomies kertoi minulle tunteensa, kun olin vielä varattu. Minulla oli huono suhde, ei läheisyyttä, ei rakkautta eikä seksiä, täysin erilaiset tulevaisuuden haaveet.. En edes tiedä miksi olimme yhdessä.

Aloimme seurustella puoli vuotta tuon nykyisen aviomiehen tunnustuksen jälkeen, nykyään olemme naimisissa ja meillä on kolme lasta. :)

En tietenkään voi tietää missä suhteessa Ap:n ihastus on, hän voi olla hyvässä suhteessa ei sitä tiedä."

Eli go for it. Vai onko se sallittua vain miehille?

Vierailija
18/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisesta ketjusta lainattua myös:

"Olen itse parisuhteessa ja mulle on useampikin mies kertonut tunteensa, vaikka ovat tienneet minun olevan suhteessa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, turha hävetä."

Vierailija
19/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan sen miehen työpaikalle ja panette siinä pöydällä.

Vierailija
20/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele se mies johonkin suljettuun pieneen tilaan kuten siivouskomeroon ja kerro tunteesi. Ehkä voitte siellä tehdä jotain muutakin 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi