Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Nainen: Voisitko kirjoittaa malliksi hyvän jäänmurtoviestin, joka saa sinut kiinnostumaan miehestä nettitreffeillä?

Vierailija
19.03.2017 |

Tuli tuosta Suomi - Kiina -ketjusta mieleen kun en jaksa ruveta jankkaamaan samaa asiaa käytöstavoista nettitreffeillä. Kirjoittaisitko malliksi millainen viesti saa sinut kiinnostumaan nettitreffisaitilla niin paljon, että jaksat/viitsit kirjoittaa takaisin edes sen "Kiitos, mutta en ole kiinnostunut sinusta". Olisi kiva saada vastaus vaikkakin se kielteinenkin kuin että se vastauksen saapuminen jää roikkumaan määrättömäksi ajaksi.

Kuulemma viesti ei saa olla liian lyhyt eikä tavanomainen mutta liian pitkäkin on out, joten mikä olis just passeli? Oon hiukan pihalla teitin neiti-ihmisten multistandardeista.

Terveisin
Turhautunut käytöstavat omaava mies

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 18v ja minulla on 22cm penis."

Joku mielenkiinnon herättävä kysymys voisi myös toimia, esim. "Millainen diagnoosi voi olla ihmisellä, joka tekee tori.fi-oharit?"

Vierailija
2/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä satanen, ole hyvä. Saat huomenna toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ensiksi vähän peitellä tuota räikeää katkeruutta.

Vierailija
4/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Lissu! Huomasin ilmoituksesi ja siinä eniten ihastutti, että sinäkin pidät koralleista. En yleensä vastaa ilmoituksiin, mutta olen pitkään etsinyt ihmistä, jolla on sama harrastus kuin minulla! Kuinka kauan olet kerännyt koralleja? Minä aloitin v. 1998 ja viime kesällä kävin sukeltamassa Etelämerellä koralleja keräämässä. Minulla on kotona myös akvaario, jossa säilytän harvinaisia yksilöitä. Oletko sinä käynyt korallienkeräysmatkoilla? Olisi kiva jutella kanssasi enemmänkin koralleista! Laita viestiä! T. Pera

Vierailija
5/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on milli fyrkkaa.

Jos ei tämä vedä niin sitten ei vedä mikään.

Vierailija
6/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on milli fyrkkaa.

Jos ei tämä vedä niin sitten ei vedä mikään. 5

Vierailija
7/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä täällä kyselet mitä joku random nainen haluaa saada? Kannattaisiko tutustua profiiliin ja miettiä sen pohjalta mitä ko. naiselle kirjoittaa.

Vierailija
8/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen varakas 40v kirurgi Eirasta. Jäin muutama vuosi sitten leskeksi, kun vaimoni kuoli traagisesti usean vuoden tuloksettomien lapsettomuushoitojen jälkeen. Neljään vuoteen en voinut kuvitellakaan ikinä rakastuvani uudestaan, mutta sukulaiseni ja ystäväni kannustivat minua nyt vielä yrittämään. Olen siis aika varautuneesti liikenteessä, haluan todella tuntea että tästä tulee jotain. Mutta kyllähän se yksinäisyys alkaa painaa, täällä 200 neliöisessä kattohuoneistossani Huvilakadulla aivan yksin.... Olen kyllä ajatellut hankkia koiranpennun.

Vierailija
9/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä vastaa epäkiinnostaville, miksi kuluttaisin Suomi24:n harvoja viestejäni siihen? Korkeintaan kolmen kanssa voi keskustella per päivä.

Vierailija
10/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein täällä? Noh, lohkeeko  ... ja kaverille kans?

Vierailija
11/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvin älykkäältä. Minullakin on teoreettinen fysiikka toisena pääaineena, toinen on filosofia. Otan opiskelun kuitenkin harrastuksena, koska enimmäkseen hoitelen perintökartanoani meren rannalla lähellä Helsinkiä. Onneksi sijoitukset takaavat kohtalaisen elintason eikä tarvitse käydä töissä. Talvet vietänkin kierrellen maailmaa aina kulloisenkin mielenkiinnon mukaan. Käväisen silloin tällöin myös vanhempieni luona, he asuvat vakituisesti Floridassa, jossa harvemmin viihdyn viikonloppua pidempään.

Vierailija
12/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hyvin älykkäältä. Minullakin on teoreettinen fysiikka toisena pääaineena, toinen on filosofia. Otan opiskelun kuitenkin harrastuksena, koska enimmäkseen hoitelen perintökartanoani meren rannalla lähellä Helsinkiä. Onneksi sijoitukset takaavat kohtalaisen elintason eikä tarvitse käydä töissä. Talvet vietänkin kierrellen maailmaa aina kulloisenkin mielenkiinnon mukaan. Käväisen silloin tällöin myös vanhempieni luona, he asuvat vakituisesti Floridassa, jossa harvemmin viihdyn viikonloppua pidempään.

Kyl vastaisin!

-fyysikko N30

Vierailija
13/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, minkä väriset kengännauhat sulla on ja pidätkö lakritsista?

Minä vastaisin, T: N27

Vierailija
14/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jäänsärkijälaulu-toimii paremmin.

Vierailija
15/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen multistandardeista? Tuliko yllätyksenä, että naisetkin ovat yksilöitä eikä mitään yleispätevää lähestymistapaa voi kertoa. Itse tykkään eniten ihan jostain "moi, mitäs kuuluu" -viesteistä. En oikein jaksa vastata kovin pitkiin jaaritteluihin, koska niihin pitäisi vastata myös pitkällä viestillä.

Vierailija
16/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, ettet ole somessa etkä käy baareissa. Sopisiko iltakävely tässä joskus?

Vierailija
17/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vastaisin miehelle, joka kirjoittaa mukavan ja kiinnostavan viestin, josta huomaa, että hän on lukenut minun profiilini ja kiinnostunut jostain syystä juuri minusta. Siis esim. hänellä on sama harrastus kuin minulla tms. Mutta jos nimenomaan haluat saada vastaukseksi sellaista, että nainen ei ole kiinnostunut sinusta, niin en osaa auttaa. Itse en usko että kaipaisin miehiltä sellaisia viestejä. Eikö se kiinnostuksen puute tule siinä selväksi, että et saa vastakaikua viestiin?

Vierailija
18/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ettet saa vastausta viestiisi ei ole mitään pahaa. Se on merkki siitä ettei kiinnosta. Jos nainen vastaa "Kiitos, mutten ole kiinnostunut sinusta" niin mitä vastaat siihen? "Mutta kun mä olen susta"?

Käytöstapoja se on yhtä lailla että annat olla jos ei vastausta kuulu, siirryt seuraavaan tai ihan uuteen deittailumuotoon.

Vierailija
19/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan purjehdusta ja käyn usein Ahvenanmaan kartanollani ennen kuin jatkan Välimerelle. Pelaan myös hevospooloa hevoseni Godolophin Arabian kanssa.

Mitä sinä harrastat?

Vierailija
20/54 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen varakas 40v kirurgi Eirasta. Jäin muutama vuosi sitten leskeksi, kun vaimoni kuoli traagisesti usean vuoden tuloksettomien lapsettomuushoitojen jälkeen. Neljään vuoteen en voinut kuvitellakaan ikinä rakastuvani uudestaan, mutta sukulaiseni ja ystäväni kannustivat minua nyt vielä yrittämään. Olen siis aika varautuneesti liikenteessä, haluan todella tuntea että tästä tulee jotain. Mutta kyllähän se yksinäisyys alkaa painaa, täällä 200 neliöisessä kattohuoneistossani Huvilakadulla aivan yksin.... Olen kyllä ajatellut hankkia koiranpennun.

Toi alkaa jo kuulostaa sellaiselta valeprofiililta, liian hyvää ollakseen totta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi