HS sen sanoi, Suomessa ja Kiinassa sinkkunaiset ovat nirsoja

Vierailija

Päivän Hesarissa totuus tuodaan julki eli suomalaiset ja kiinalaiset naiset ovat vain nirsoja kun eivät löydä miestä itselleen.

Miehiä on enemmän kuin naisia joten pitäisi vain valita se mies vapaista sinkkumiehistä.

Miksi kaupunkilaiset jotka valittavat että eivät saa miestä tutustu maalla oleviin miehiin..viestittelyä ja kyläilyä maalle ja jos rakastutaan niin pyytää miestä vain muuttamaan luokseen kaupunkiin ja perhettä perustamaan.

Mutta ei, mitäs kaveritkin sanoisi kun mies ei asu Westendissä, ei omaa hienoa titteliä kansainvälisessä firmassa, ei pukeudu pukuun eikä tiedä missä Karibia sijaitsee..Noloahan se on.

Naiset ovat liikaa katsoneet lässyn lää sarjoja telkkarista ja pilanneet itsensä.

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija

Miten tutustutaan maalla oleviin miehiin? Onko Maaseudun tulevaisuudessa jotain kirjeenvaihtokaveripalstaa? Ottaisin ilomielin maaseudun miehen, mutta missä tällainen autoton kaupunkilaisnainen sellaiseen törmäisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tutustutaan maalla oleviin miehiin? Onko Maaseudun tulevaisuudessa jotain kirjeenvaihtokaveripalstaa? Ottaisin ilomielin maaseudun miehen, mutta missä tällainen autoton kaupunkilaisnainen sellaiseen törmäisi?
http://ys.doo.fi/dwamSearch.aspx Herranjestas, siellähän on kirjeenvaihtopalsta! :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://ys.doo.fi/dwamSearch.aspx Herranjestas, siellähän on kirjeenvaihtopalsta! :D :D
Hups paitsi nuo miehet ovat minua yli 10 vuotta vanhempia...

Vierailija

Luoja mitä p*skaa taas. Näin nuorena naisena voin sanoa että harvassa on ne nuoret miehet jotka haluavat parisuhteen eikä paneskella ympäriinsä. Todella typerää syyttää naisia nirsoiksi kun miehet eivät edes halua seurustella. N22

Vierailija

Ne nirsot naiset ovatkin niitä kauniita naisia, joilla on varaa olla nirsoja. Sitten voidaan itkeä vauva-palstalle, kun kaunotar sai Westend-miljonäärinsä. Omassa toiminnassa ei ole mitään vikaa.

Vierailija

Joo, ne maaseudun miehethän varmaan muuttaa heti kun pyytää. Itse asun kyllä maalla, mikäköhän minun vikani on kun olen sinkku silti, eikä menekkiä ole ollut oikein vielä, vaikka jo keski-ikäinen olenkin.

Vierailija

Ajatella Kiinassa on syntynyt 1. lapsen politiikan seurauksena 120 poikasta 100 tyttölasta kohden ja koulutettu Kiinalainen nainen ei löydä miestä.

Nirsoudesta tuossa on kyse.

Sexy and the Cityä katsottu ilmeisesti Kiinassakin

Vierailija

Tuo pätee lähinnä pääkaupunkiseudun naisiin, maalla naiset ovat vaatimattomampia miesten suhteen. Itse haluan ihan tavallisen miehen, mutta ne tapaamani miehet ovat kaikki havitelleet niitä omaa tasoaan korkeampana olevia naisia, arvaat varmaan millaisia?

Vierailija

Taas kerran totuus löytyy eniten peukkuja saaneesta kommentista, eikä hesarin valemediasta itsestään.

Ehkä on hyvä nähdä sekin, ettei avioliitto, joka kautta historian on ollut naisia orjuuttava instituutio, olekaan kaikkien naisten mielestä paras ratkaisu. Vaikka tasa-arvo on lisääntynyt jopa merkittävästi sivistysmaissa, samalla on edistynyt myös naisten itsenäinen elämä. Mahdollisuus elättää itsensä ilman avioitumista on nykyisin itsestään selvä vaihtoehto. Kun naiset vielä kohtalaisen helposti voivat hankkia lapsia halutessaan ilman aviomiestäkin- mies kuin mies riittää- eikä se ole edes paheksuttua, miksi riskeerata hyvä elämä miehenpidolla? 
Omasta puolestani kyllä kannatan että lapsilla olisi isät ja äidit kotona. Mutta syitä löytyy helposti siihen, miksi ei niin herkästi haluta ottaa miestä.

Vierailija

Olen saanut haluamani elämänlaadun olemalla nirso (ei liity raha, olen hyvässä työssä). Mieheni on hyvin tavallinen suomalainen mies, mutta ominaisuuksiltaan sellainen joka mahdollistaa haluamani rauhallisen ja tasa-arvoisen arjen. Todellakin saan valita seurani.

Vierailija

Ihan jees jos sellaiset, jotka eivät kelpaa kenellekään eivät lisäänny tai mene naimisiin. Turha sitä on väkisin olla suhteessa jos toisen naama ja persoona ei miellytä. Tietenkin nainen voi aina hankkia yksikseenkin lapsen keinohedelmöityksellä tai sitten yhden yön suhteen kautta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat