Voiko tämän nolompaa enää olla...
Heräsin yöllä vatsanväänteisiin ja huomasin, että menkat alkoivat. En siinä yöllä ruvennut pikkareita vaihtelemaan, vaan laitoin siteen miten kuten stringeihin.
aamulla heräsin ja vedin löysät verkkarit jalkaani ja laahustin keittiöön, missä istui mies ja iso remonttiporukka, lähinnä miehen kavereita kahvilla.
Sanon huomenet ja meinaan kääntyä vessaan, kun huomaan lattialla edesäni verisen siteen..se on tippunut toista lahjettani pitkin maahan!
kaikki tuijottavat sitä sanomatta mitään.
Tuijotan itsekin, ja sitten jostain ihmeen syystä siinä kaikien edessä potkaisen siteen pöydän alle!!
menin vessan ja tulin vasta kun kaikki oli lähteneet..pitkään siellä oli ihan hiljaista.
Kommentit (13)
tai no pistetään koko alkuvuoden noloimman palkinnon!
Ei ehkä ihan vuoden paras päivä sulla! Taas muuten sain yhden erittäin hyvän syyn siihen miks ikinä, ikinä en käytä stringejä!!
iso haava ja siitä olisi tippunut verinen side/laastari lattialle, ei olisi nolottanut yhtään !! Mutta kun kyse kuukautisista, niitä täytyy naisten hävetä.. Vai mitä ?
mutta,kaatuu sitä valtamerilaivojakin,joten yx persrätti kaikkien nähtävillä ei vielä oo maailmanloppu.
Äläkä sure. Minä leijuin niin pilvissä joskus uuden poikaystäväni kanssa, että kävin vessassa vaihtamassa sidettä ja kakkoshädällä. En koskaan ole unohtanut vetää vessaa, mutta silloin unohdin. En vieläkään käsitä miten. Silloin minua kyllä nolotti varmasti tuplaten sinuun nähden. Onneksi näkijöitä ei ollut tuolle unohdukselle kuin 1 se uusi poikaystävä. Seurustelu kyllä tyssäsi melko pian sen jälkeen.
Ei se et se rätti tippu, siis olihan seki nolo, mutta kaiken huippu oli SE, että POTKASIT sen rätin PÖYDÄN ALLE!!
*kierii lattialla mahaansa pitäen* =D =D =D =D
Sympatiat sinulle, minä en kehtaisi näyttää tuon jälkeen naamaani niille tyypeille!...
Vaikka varmasti olikin nolo tilanne, mutta kuitenkin.
Mutta toisaalta jos herrat eivät vielä koskaan olleet sidettä nähnyt niin hyvä että nyt. Taatusti muistavat sinut piiitkään! :D
vaikka kuinka olisi luonnollista!
*kumarran syvään niiaten, oi uusi idolini*
Kauheaa!