Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asunnon patterit koko talven kuumina vaikka olisi plusasteita (ei termostaatteja)

Vierailija
19.03.2017 |

Yöllä en saa nukutuksi, kun sängyn vieressä oleva patteri hohkaa kuumaa ja hikoiluttaa. Noita ei saa säädettyä, vaan termostaatin tilalla on vain sellaiset piikit. Voiko noista ottaa isännöitsijään yhteyttä? Lämpöä menee hukkaankin, kun ikkunaa pitää sitten pitää auki välillä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten on olemassa huoltomies.

Vierailija
2/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikit? eli siinä on termostaatti, mutta ne säätölaitteet on reivitty hiiteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten on olemassa huoltomies.

Tästä syystä on onneksi mahdollisuus asua omakotitalossa, eikä tarvi maksaa muiden kädettömyyttä ja perseilyä.

Vierailija
4/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta löysin tällaisen, tuollaiset ne on. Ei ole sitä säätöosaa oleenkaan.

http://juhasuomela.com/temp/ventiili.jpg

Ap

Vierailija
5/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patteri kylmenee kun painat sen piikin alas. Joku kova väliin ja teipillä kiinniMissähän se irroitettu termostaatti on ja kuka sen on irroittanut?

Vierailija
6/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on pöllinyt terpparin tuosta, soitas vuokranantajalle, huoltomiehelle tai isännöitsijälle.

Vierailija
7/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh. Eikö tota nyt osaa mamma vääntää pienemmälle? Kyllä on uusavuttomuus huipussaan. Käytännössä se säätönuppi on vaan kuori joka vääntää sitä tappia. Tonkeilla pitäs onnistua.

Vierailija
8/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tässä viimekesästä ja olen vain ajatellut että siinä ei ole niitä koskaan ollutkaan. Meitä ennen tässä kuulemma asui vuosia kolmekymppinen pariskunta, tosin he jättivät meille kaiken siivoamisen muttonsa jälkeen, joten en ihmettelisi jos he olisivat joskus termostaatit vieneet perskules.

Ap

Vierailija
9/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyäkin voi se huoltomies siirtää hohkaavan patterin vierestä. Kerrotte vaan, ettette osaa.

Vierailija
10/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten jotkut ihmiset saa kiihotusta siitä, miten he tulevat ilkeilemään toisten keskusteluihin. Minulla ei ole mitään tonkkia enkä ole mamma. Olen kolmekymppinen nainen. Kesällä patterit olivat viileät ja nyt talvella kuumat.

Ap

Vierailija
11/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa uudet termostaatit ja nyt voit laittaa letkunkiristimen , sillä saat neulan pysymään alhaalla.

Vierailija
12/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyäkin voi se huoltomies siirtää hohkaavan patterin vierestä. Kerrotte vaan, ettette osaa.

Kiitos en tarvitse tällaisia kommentteja.

Ap

Vierailija
13/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osaatko sinä nyt tehdä huoltoilmoitusta ongelmastasi huoltomiehelle vai et?

Vierailija
14/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis osaatko sinä nyt tehdä huoltoilmoitusta ongelmastasi huoltomiehelle vai et?

Osaatko sinä käyttäytyä netissä?

Vierailija
15/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos en tarvitse tällaisia kommentteja.

Ap

Mitä minä siitä välitän, mitä neiti kokee tarvitsevansa. Minä kommentoin ihan kuten minua huvittaa. Älä kirjoittele palstoille, jos koet tarvetta kontrolloida mitä vastauksia saat.

Vierailija
16/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin herkkä, kannattaa pysyä poissa verkosta. Uusavuttomuus nyt vain kirvoittaa tuollaisia huvittuneita kommentteja. Nainen ei tajunnut edes sänkyään siirtää. Kärsii vaan hohkaavasta patterista. Kyllähän tuollaiselle nyt nauraa saa.

Vierailija
17/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten jotkut ihmiset saa kiihotusta siitä, miten he tulevat ilkeilemään toisten keskusteluihin. Minulla ei ole mitään tonkkia enkä ole mamma. Olen kolmekymppinen nainen. Kesällä patterit olivat viileät ja nyt talvella kuumat.

Ap

Ei se tyyppi tainnut tajuta itsekään mitään, kuvassa näkyy esisäätö ja ne tonkit =tongit.

Vierailija
18/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka olette auttaneet fiksusti, ettekä ole vajonneet trollailuun.

Ap

Vierailija
19/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kerääntyi porukkaa joiden paikka on ylilaudalla.

Vierailija
20/53 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikuttaa siltä, että ap ei osaa tilata huoltomiestä jos on kärvistellyt ongelmansa kanssa jo kesästä asti. Vai mitä mieltä itse olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan