Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä/ketä kaipaat nyt?

Vierailija
18.03.2017 |

Mitä/ketä kaipaat nyt? Ikävöitkö exääsi, kaipaatko kouluvuosiasi vai haluaisitko palata ajassa 15 vuotta taaksepäin? Kaipaisitko nyt lasillista viiniä, omaa rauhaa vai sittenkin ystävän kanssa vietettyä iltaa? Tähän ketjuun pääsee avautumaan. :D

Ap aloittaa: Kaipaan nyt nuoruuden villejä kesäöitä, jolloin jaksoi valvoa (nykyisin nukahtaa väistämättä viimeistään yhdeltätoista).

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä alkuhuumaa mikä meillä oli mieheni kanssa suhteen alussa. Se oli maagista.

Vierailija
22/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa jolloin olin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina oon miettinyt yhtä ystävää, joka seurustelee sairaalloisen mustasukkaisen naisen kanssa. Se kielsi kaiken yhteydenpidon tältä mieheltä, ja toki mekään ei sitten voida pitää yhteyttä. Joskus mietin mitä hänelle kuuluu ja montako vuotta hän sitten aikoo vielä jatkaa tuollaista suhdetta? Ja mikä ihme saa miehen tottelemaan naista tuolla tavalla? 

Alkaako nimi M-kirjaimella?

Vierailija
24/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyötä.

Vierailija
25/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kaipaan naisen hellyyttä, lämpöä ja kosketusta. Ei ole vaan vielä löytynyt sitä oikeaa.

Vierailija
26/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä tänään yhdeltä kivalta tyypiltä, mutta tuskin tuo kyselee mun perään..

Vierailija
27/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommacia.

Vierailija
28/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä, ketä tahansa, jonka kainaloon voisi käpertyä katsomaan telkkaria, pussailuja ja halauksia ja jota voisin sanoa rakastavani

Vierailija
29/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden ystäviä, niitä hyviä, hauskoja ja humaaneja.

Minäkin kaipaan joutakin kesäöitä nuorena jolloin nämä ihmiset tunsin.

Vierailija
30/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa jolloin olin onnellinen.

Tätä. Haluaisin myös saada takaisin kadonneen rakkauteni tähän avioliittoon. Olen onneton ja yksin.

Ja paskaa sataa niskaan. Yritän ihan hemmetin kovasti mutta mikään ei auta.

Vierailija
31/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa. Tunnetta että jonkun kanssa on hyvä olla ja se tunne on molemminpuolista sellaista että on onnellinen ja voi nauraa ja itkeä ja tietää silti tulevansa hyväksytyksi. Lämmitä rakasta ystävää tai rakastettua.

Vierailija
32/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannaa

Vierailija
33/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaani

Vierailija
34/36 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyötä, ei palkattomalle " työharjoittelulle" ja menetetyille yöunille ilman korvausta

Vierailija
35/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kesälomia koulusta.

Vierailija
36/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä, josta tuli exä pari tuntia sitten. Olin odottanut tätä viikonloppua jo useita viikkoja, koska kerrankin olisi ollut aikaa olla yhdessä. Miehestäpä vaan ei kuulunutkaan mitään koko viikonloppuna, toisaalta kuulin, miten hän on viikonloppunsa viettänyt. Tänään selvisi, että mies oli minulle vihainen, koska olin kritisoinut hänen tulevan asuntonsa yhtä yksityiskohtaa, johon miehellä ei siis ollut osaa eikä arpaa. Siksi siis kolmen päivän mykkäkoulu. Tämä ei ollut esimmäinen kerta, kun näin käy, joten päätin suhteen. En jaksa enää kommunikointikyvyttömän miehen temppuja. Aikuisia ollaan, ja aikuisten tavalla pitäisi pystyä kommunikoimaan. Mies ei pysty, joten antaa olla. Minä en enää jaksa. Ikävä on silti, vaikka tiedän hyvin, että parempi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme