Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko päästäni vialla, kun niin moni myyntityö ahdistaa moraalisesti?

Vierailija
18.03.2017 |

Olen ollut myyntihommissa ja siinä ihan hyväkin. Kuitenkin tuntuu, että en haluaisi myydä :D Haluaisin antaa ihmisten vain itse katsella ja olla vaikuttamatta heidän päätökseen. En ole mikään työn vieroksuja, ja kaupan ala tuntuu muuten ihan mielenkiintoiselta. Mutta silti. En tiedä mikä on. Sitten ne tuotteetkin vähän ahdistaa, jos tulevat vaikka jostain halpamaista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niiiin samat tuntemukset... On sellasella ketjulla myyjänä, jossa päivittäin lasketaan jokaisen myyjän myytyjen tuotteiden arvo ja ne asiakkaat, jotka on saanut ostamaan jotain. Niin ahdistavaa mutta toisaalta omapahan on ongelmani, tiesin varmaan syvällä sisimässäni etten tällaseen työhön pysty.... Koitan jatkuvasti löytää muuta työtää, tuntuu et toi nykynen tuhoo mielenterveyden! En jaksa tuputtaa asiakkaille turhaa krääsää....

Kuulostaa samalta paikalta, jossa itse olin.

"Tämä on pelkkä kannustin itselle kehittyä työssään!!!"

Joo :DDD ja kun sanoin et mua ahdistaa toi tuputtaminen asiakkaille, niin "ei se ole tuputtamista vaan asiakkaan palvelemista! Me herätämme asiakkaan tarpeen tavaralle, jota hän ei edes tiennyt tarvitsevansa!"

Silleen joo-o... Ihanku meiän planeetta ei nyt jo uppoais turhaan krääsään :-D

7

No onnistuin näköjään lainaamaan oman vastaukseni. Hups :D

Vierailija
22/23 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niiiin samat tuntemukset... On sellasella ketjulla myyjänä, jossa päivittäin lasketaan jokaisen myyjän myytyjen tuotteiden arvo ja ne asiakkaat, jotka on saanut ostamaan jotain. Niin ahdistavaa mutta toisaalta omapahan on ongelmani, tiesin varmaan syvällä sisimässäni etten tällaseen työhön pysty.... Koitan jatkuvasti löytää muuta työtää, tuntuu et toi nykynen tuhoo mielenterveyden! En jaksa tuputtaa asiakkaille turhaa krääsää....

Kuulostaa samalta paikalta, jossa itse olin.

"Tämä on pelkkä kannustin itselle kehittyä työssään!!!"

Joo :DDD ja kun sanoin et mua ahdistaa toi tuputtaminen asiakkaille, niin "ei se ole tuputtamista vaan asiakkaan palvelemista! Me herätämme asiakkaan tarpeen tavaralle, jota hän ei edes tiennyt tarvitsevansa!"

Silleen joo-o... Ihanku meiän planeetta ei nyt jo uppoais turhaan krääsään :-D

7

No onnistuin näköjään lainaamaan oman vastaukseni. Hups :D

Ei se mitään, sain kryptauksen purettua. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut myyntihommissa ja siinä ihan hyväkin. Kuitenkin tuntuu, että en haluaisi myydä :D Haluaisin antaa ihmisten vain itse katsella ja olla vaikuttamatta heidän päätökseen. En ole mikään työn vieroksuja, ja kaupan ala tuntuu muuten ihan mielenkiintoiselta. Mutta silti. En tiedä mikä on. Sitten ne tuotteetkin vähän ahdistaa, jos tulevat vaikka jostain halpamaista.

Kaupan alan tutkinnolla voi tehdä muutakin kuin myyntityötä. Kampanjoiden esillepanoja, tutkimusta ja asiakaspalvelua esimerkiksi.