Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua viimeksi harmitti tai huolestutti terveydentilassasi?

Vierailija
18.03.2017 |

Kerro terveyshuolesi.

Minua huolestutti viimeksi vasemmassa rinnassa tuntuva kipu, kun kohotin vasenta käsivartta. Se meni oikeastaan kokonaan ohi kun PMS meni ja kuukautiset alkoivat. Aion kuitenkin käväistä lääkärillä ja kertoa siitä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymys. Mutta se taitaa kuulua tähän vuodenaikaan.

Kyllä syksy on pahempi

Vierailija
22/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä.

Vierailija
24/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsavaivat, joita en jaksaisi lähteä tutkimaan kun kyseessä on varmaan "vain" ärtynyt suoli.

Ei huolestuta mutta ärsyttää kun vessaan ok päästävä heti kun siltä tuntuu.

Sen sijaan vakava masennus, syömishäiriö(t) (ja niistä johtuva mahdollinen luuston heikkeneminen, jokapäiväiset rintakivut, tulehtuneet tikkaamatta jääneet haavat ym) ei huolestuta vaikka ehkä pitäisi

Vierailija
25/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kysta. Leikattiin kysta syyskuussa ja tammikuussa alettiin epäilemaan uutta. Nyt päätettiin että taas leikkausjonoon (kiireettömänäjoten puoli vuotta taas jonotusta eessä) kun niin iso jo on taas...

Harmittaahan se. Kukapa haluaisi alituiseen olla leikattavana.

Vierailija
26/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva närästys, röyhtäyttäminen, kirvely alakurkussa, liman eritys kurkusssa, kurkun ja kaulan kipu, korvasärky. En ole käynyt lääkärissä, mutta tällaista on jatkunut nyt kuukauden.

Refluksi.

Vierailija
27/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on MS-tauti, joka on fyysisten oireiden osalta oireeton, mutta viime yönä toista jalkaa särki selittämättömästi ja ajattelin, että mitä jos aamulla herätessäni jalka on jotenkin toimimaton (eli jos särky johtuu MS-taudista), mutta sitten nukahdin ja herätessä kaikki oli kunnossa.

Vierailija
28/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset. Vaikka sen siis pitäisi olla mun pienin murhe tällä hetkellä ja yks hailee suorastaan... Fyysinen terveys on romuna, mieli on hajalla ja kampaaja viimeisimpänä kauhisteli kovaan ääneen kaikkien kuullen mun tukkaa, kuinka se onkin niin huonossa kunnossa ja tivasi moneen kertaan, että mitä sille oikein on tehty. No eipä ole mitään tehty, se on vain niin huonossa kunnossa. Heitin vitsillä/mustalla huumorillani, että joo kaljuksi varmaan olisi parasta leikata ja hän vain myönteli, että niin olisi. Oli tosissaan saakeli. Jotenkin se oli viimeinen niitti ja itku pääsi siinä tuolissa. Iski vain niin vasten kasvoja se, että ei tässä kropassa mikään enää toimi... Leikkasi hiukset aika lyhyiksi ja kuulemma pystyn niitä vielä laittamaan ihan hienosti, kun jäi kuitenkin sen verran pituutta. Ainoa ongelma vaan on, kun mun kädet ei enää toimi niin hyvin, että pystyisin mitään hiuksia väkertämään... Peruukkikauppa olisi varmaan paras vaihtoehto...

Vierailija
29/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsymys. Mutta se taitaa kuulua tähän vuodenaikaan.

Kyllä syksy on pahempi

Minulle väsymystä aiheuttaa sekä syksy että kevät. Syksy taitaa olla kyllä pahempi, mutta kyllä kirkaassa auringonvalossakin on jotain väsyttävää. Talvikin väsyttää minua. Ainoastaan kesällä olen energinen.

Vierailija
30/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaista on aina murhetta. Hoidan todella tarkkaan eli harjaan kahdesti päivässä tai useammin ja puhdistan hammasvälit päivittäin, en syö usein makeaa enkä muutenkaan jatkuvasti napostele, mutta silti hampaat mätänee. Lisänä purentavika ja aristavat hampaat. Juurihoidettuja on jo monta. Pelkään milloin noita on pakko alkaa poistaa kun ei enää pysty korjata... 

Sama. Mulla vaan eroosio on syönyt kaikki hampaat ja purentavika tuhoaa lopulta nää kokonaan. Olen katsellut Youtubesta vaan kaikkia nuoria tubettajia, joilla on tekarit, että saisin edes jotain lohdutusta tähän kurjuuteen. Mutta kun Suomessa ei ees saa niin hienoja hampaita kuin jenkeissä =(

Mistä eroosiosi johtuu?

Vierailija
31/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsyttää koko ajan, olen ehkä masentunut. Hiukset lähtee päästä, huimaa. Olisi pitänyt käydä huonon papa-kokeen tuloksen takia jatkotutkimuksissa mutta en yksinkertaisesti jaksa. Tuostakin on jo pari vuotta. Olen niin kyllästynyt elämään että en edes välitä vaikka kehossani jyllää syöpä. Haluan vain nukahtaa enkä herätä enää koskaan. N24

Vierailija
32/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkostyypin diabetekseen sain pitkävaikutteista insuliinia. Eka pistos takana, hirveä olo, verensokeri sama kuin ennen. Ei ollutkaan minun lääke. Pahoinvointia, kuin olisin syönyt kilon suolaa.

Ohimolla oli ihoalueessa muutos, joka suureni kahessa viikossa. Menin kipinkapin ihotautilääkärille, ei vaarallista, kryo-hoidettiin.

Väsymyksen syyksi varmaa löytyykin tuo koko ajan nouseva kilpirauhasarvo. Ylittänyt jo kolmesti viitealueen.

Vierailija
33/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkostyypin diabetekseen sain pitkävaikutteista insuliinia. Eka pistos takana, hirveä olo, verensokeri sama kuin ennen. Ei ollutkaan minun lääke. Pahoinvointia, kuin olisin syönyt kilon suolaa.

Ohimolla oli ihoalueessa muutos, joka suureni kahessa viikossa. Menin kipinkapin ihotautilääkärille, ei vaarallista, kryo-hoidettiin.

Väsymyksen syyksi varmaa löytyykin tuo koko ajan nouseva kilpirauhasarvo. Ylittänyt jo kolmesti viitealueen.

Sattuiko kryo-hoito? Kauan operaatio kesti? Pääsitkö kotiin jo samana päivänä?

Vierailija
34/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea polvi on pirun kipeä ja kipuilee erityisesti kyykistyessä istuessa jne. Nyt kolmisen viikkoa ollut kipeä, turhauttaa.

Toinen aika turhamainenkin asia joidenkin terveyshuoliin verrattuna on raju aikuisiän akne joka puhkesi puolisen vuotta sitten.

Vierailija
35/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuiko kryo-hoito? Kauan operaatio kesti? Pääsitkö kotiin jo samana päivänä?

Siis kryohoitohan on ihomuutoksen typpijäädytys, tosi nopea eikä tartte jäädä sairaalaan oleilemaan sen jälkeen.

https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Ihotaudit-ja-ihosairaudet/Ihon-…

linkki

Vierailija
36/36 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mystiset alavatsakivut, joille ei löytynyt selitystä ultralla tai TT-kuvauksella.

Onko syy jo selvinnyt? Minulla oli vuosien ajan mystisiä alavatsakipuja, varsinkin toisella puolella, ja niiden syyksi paljastui vino selkä lannerangan kohdalla. Kipu oli lihaskipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi