Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Muistan, kun tykkäsin tästä tosi paljon 90-luvulla ja hyvä on edelleen. Toki on jännä katsoa sarjaa, jossa henkilöillä ei vielä ole kännyköitä, vaan puhelinvastaaja.:)
Myös oli epäselvää, minkä ikäisiä nuo päähenkilöt ovat, Tiina Lymin hahmon vanhemmat vaikuttavat kuusikymppisiltä, mutta Antti täyttää vasta 50. Sitten nuo päähenkilöt ovat muuten alle 30-vuotiaita, mutta heillä on niin tätityyli, että luulin vanhemmiksi.:)
Löytyykö muita seuraajia?:)

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Kokeilin katsoa ekaa jaksoa ja juuri tuo ihmisten ikä vaikutti niin sekavalta. :D Varmaan sen takia, kun itse olen nyt 50 ja en mukamas ole noin vanhan oloinen. Muutenkin se oli aika huonoa näyttelemistä, toki sen aikaiseen tyyliin. Oli vanhentunut huonolla tapaa tuo sarja. Harmillista. 

Kerta riittää

Katsoin sen aikoinaan ja pidin siitä. En tosin jaksa katsoa vanhoja sarjoja uudelleen netistä. En edes jaksanut katsoa kaikkien aikojen suosikkiani Twin Peaksia, kun se tuli uusintana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeilin katsoa ekaa jaksoa ja juuri tuo ihmisten ikä vaikutti niin sekavalta. :D Varmaan sen takia, kun itse olen nyt 50 ja en mukamas ole noin vanhan oloinen. Muutenkin se oli aika huonoa näyttelemistä, toki sen aikaiseen tyyliin. Oli vanhentunut huonolla tapaa tuo sarja. Harmillista. 

Ajattelin myös itse, että tietyt asiat tuossa sarjassa on ehdottomasti vanhentuneita. En ajatellutkaan, että nykyiset viisikymppiset voivat löytää itseään noista Antista ja Annelista, ennemmin tulee mieleen itselleni se, millaisia vaikka omat vanhemmat tai vanhemmat sukulaiset ovat olleet aikanaan. Ja kun sarja on Pekka Milonoffin, niin siinä näkyy teatteri ja näytteleminen ja ratkaisut ovat tosi teatterimaisia.

Mutta itse kyllä tykkään katsoa hyvien näyttelijöiden ja henkilöhahmojen takia, tuntuu, että varsinkin nuo päähenkilöiden kriisit ovat tosi ajattomia. ap

Vierailija

Nyt kai voi katsoa myös sitä vähän myöhempää sarjaa, Tahdon asia. Pitäisikö kurkata miten sen on käynyt?

1

Vierailija

Katsoin kaikki jaksot Areenasta melkein putkeen, koska nautin hyvästä juonesta ja hyvästä näyttelijätyöstä. Joo, paikoin oli vähän teatterimaista pönötystä, mutta yleisesti ottaen näyttelijät olivat mielestäni hyviä. Oli myös mielenkiintoista nähdä, miten siihen aikaan pukeuduttiin. Moni asia on muuttunut kahdessakymmenessä vuodessa tosi paljon: silloin oli markka, baareissa sai tupakoida, lankapuhelimet olivat yleisiä...

Reijo Remes on kyllä tosi symppis! Irjan ja Antin kuvio oli jotenkin tosi riipaiseva...