Tyttöystäväni ei käy suihkussa eikä hoida hygieniaansa vapaa päivinä :( Normaalia?
Kun vietän aikaa tyttöystäväni luona hän ei käy suihkussa, saattaa hyvin olla kolmekin päivää pesemättä itseään ja hampaitaan eikä vaihda puhtaita alusvaatteita. Haisee hielle jos jumppaa kotona. Toinen ikävä ongelma, oma asuntoni on kuin suoraan design-lehden aukealta, siisti ja puhdas. Tyttöystäväni koti on kuin sikolätti, roskia siellä sun täällä, lattia vilisee villakoiria ja tiskipöydällä lojuu pesemättömiä tiskejä usean viikon ajalta. Puhumattakaan, että asunossa haisee kuvottavalta. Onko liikaa vaatia muutosta näin suuripiirteiseltä ihmiseltä vai peräännynkö? Voiko tuollaisen naisen kanssa edes kuvitella yhteenmuuttoa ja lapsia?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vietän aikaa tyttöystäväni luona hän ei käy suihkussa, saattaa hyvin olla kolmekin päivää pesemättä itseään ja hampaitaan eikä vaihda puhtaita alusvaatteita. Haisee hielle jos jumppaa kotona. Toinen ikävä ongelma, oma asuntoni on kuin suoraan design-lehden aukealta, siisti ja puhdas. Tyttöystäväni koti on kuin sikolätti, roskia siellä sun täällä, lattia vilisee villakoiria ja tiskipöydällä lojuu pesemättömiä tiskejä usean viikon ajalta. Puhumattakaan, että asunossa haisee kuvottavalta. Onko liikaa vaatia muutosta näin suuripiirteiseltä ihmiseltä vai peräännynkö? Voiko tuollaisen naisen kanssa edes kuvitella yhteenmuuttoa ja lapsia?
Ihmiset eivät muutu. Jos tälläinen puoliso ei miellytä niin elä seurustele hänen kanssa.
Lopeta ulkonäön töllääminen ja keskity sisimpään. Jos hän on sisimmiltään laiska possu niin onko sellasen kanssa pakko olla?Kyllä tuollaselle possupersoonalle puoliso löytyy ja sen ei ole pakko olla sinä. Kyllä näitä hikipinkojynssärinaisiakin löytyy jotka ovat aivan yhtä kontrollifriikkejä kuin sinäkin.
Meillä ei käytetä minkäänlaisia hajusteita eikä suihkussa käydä lainkaan. Ainoastaan 2 kertaa viikossa sauna + suihku. Eihän suihkussa paska lähe irti vaan saunassa.
Mutta ei meillä mikään löyhkää koska pidämme vaatteet puhtaana.Kai tajuat sen että hajusteelliset pesuaineet ei putsaa vaatteita vaan maskeeraavat paskan kukkais hajulla? Heti kun se haju tuulettuu pois niin likainen vaate taas jatkaa löyhkäämistä. Käytä allergiaherkkien hajusteettomia pesuaineita niin vaatteet on molekyylillisesti puhtaita eivätkä haise miltään.
Ainiin ja viimenen pointti: Hyvä puoliso on sellainen jonka ominaistuoksu haisee sinun mielestä hyvälle. Jos hän haisee pistävälle ja pahalle niin ette kuulu yhteen.
Eli nainen taas saa haista muttei mies
Niin tyypillistä naisille tuo sotkuisuus.
Vaihda äkkiä tyttistä!
En sietäisi tuollaista miestä hetkeäkään. Ihmiset eivät muutu. Toi saattaa jopa pahentua iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Hassuttelet, ei sun asunto ole design-lehteä nähnytkään. Tyttöystäväkin taitaa olla mielikuvituksen tuotetta.
Lol koska palsta uli kiltti mies, amirite!?!
Minä olen ollut syksystä lähtien eläkkeellä. Kun olin töissä, kävin joka päivä suhkussa. Nyt joka toinen päivä, joos ei tarvitse mennä mihinkään. Pidän kiinni rutiineista ja esim. tiskaan aina, kun olen syönyt. Joka toinen päivä imuroin sohvat ja mayot, koska minulla on kissa. Kerran viikossa imuroin ja luuttua koko huushollin ja pyyhin pölyt. Mutta, kuten sanottu, olen eläkkeellä ja minulla on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei käytetä minkäänlaisia hajusteita eikä suihkussa käydä lainkaan. Ainoastaan 2 kertaa viikossa sauna + suihku. Eihän suihkussa paska lähe irti vaan saunassa.
Mitä??
Suorastaan hygieeninen suomalaiseksi naiseksi.
Ei suihkussa tarvikaan käydä joka päivä, mutta hampaat pitäisi kyllä pestä.
Masentunut tai ADHD? Sinun tehtäväsi ei ole hoitaa toista kuntoon, mutta et voi vaatia toista muuttumaankaan. Voittavatko suhteen hyvät puolet nämä huonot puolet? Onko tyttöystäväsi hoidon piirissä?
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan hygieeninen suomalaiseksi naiseksi.
Mitä? Suomalaisethan on yleensä suorastaan raivohygieenisiä. Kaikki on putipuhdasta ja vimpan päälle. Jos ei puhuta jostain teineistä tai masentuneista.
Luonnekysymys. En minäkään peseydy jos ei ole ihan pakko, koska tykkään mieluummin olla likainen. Samoin siistissä kodissa ei voi elää. Mulla on aina usea projekti levällään pitkin lattioita, koska en koskaan jaksa tehdä samaa asiaa pitkään, vaan hypin tehtävästä toiseen ja jätän keskeneräiset lojumaan ja odottamaan seuraavaa inspistä.
Vaihda tyttöystäväsi miesystävään.
Huomasitko, että tämä on vanha ketju. Asia on varmasti ratkennut aikoja sitten.