Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni ei käy suihkussa eikä hoida hygieniaansa vapaa päivinä :( Normaalia?

Vierailija
18.03.2017 |

Kun vietän aikaa tyttöystäväni luona hän ei käy suihkussa, saattaa hyvin olla kolmekin päivää pesemättä itseään ja hampaitaan eikä vaihda puhtaita alusvaatteita. Haisee hielle jos jumppaa kotona. Toinen ikävä ongelma, oma asuntoni on kuin suoraan design-lehden aukealta, siisti ja puhdas. Tyttöystäväni koti on kuin sikolätti, roskia siellä sun täällä, lattia vilisee villakoiria ja tiskipöydällä lojuu pesemättömiä tiskejä usean viikon ajalta. Puhumattakaan, että asunossa haisee kuvottavalta. Onko liikaa vaatia muutosta näin suuripiirteiseltä ihmiseltä vai peräännynkö? Voiko tuollaisen naisen kanssa edes kuvitella yhteenmuuttoa ja lapsia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut?

Vierailija
2/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta. Mutta minulla onkin pari vuosikymmentä ollut toistuva masennus joka aaltoilee elpymävaiheesta vaikeaan.

Joten, kuten ykkönen sanoi; masentunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vietän aikaa tyttöystäväni luona hän ei käy suihkussa, saattaa hyvin olla kolmekin päivää pesemättä itseään ja hampaitaan eikä vaihda puhtaita alusvaatteita. Haisee hielle jos jumppaa kotona. Toinen ikävä ongelma, oma asuntoni on kuin suoraan design-lehden aukealta, siisti ja puhdas. Tyttöystäväni koti on kuin sikolätti, roskia siellä sun täällä, lattia vilisee villakoiria ja tiskipöydällä lojuu pesemättömiä tiskejä usean viikon ajalta. Puhumattakaan, että asunossa haisee kuvottavalta. Onko liikaa vaatia muutosta näin suuripiirteiseltä ihmiseltä vai peräännynkö? Voiko tuollaisen naisen kanssa edes kuvitella yhteenmuuttoa ja lapsia?

Ihmiset eivät muutu. Jos tälläinen puoliso ei miellytä niin elä seurustele hänen kanssa. 

Lopeta ulkonäön töllääminen ja keskity sisimpään. Jos hän on sisimmiltään laiska possu niin onko sellasen kanssa pakko olla? 

Kyllä tuollaselle possupersoonalle puoliso löytyy ja sen ei ole pakko olla sinä. Kyllä näitä hikipinkojynssärinaisiakin löytyy jotka ovat aivan yhtä kontrollifriikkejä kuin sinäkin. 

Meillä ei käytetä minkäänlaisia hajusteita eikä suihkussa käydä lainkaan. Ainoastaan 2 kertaa viikossa sauna + suihku. Eihän suihkussa paska lähe irti vaan saunassa. 

Mutta ei meillä mikään löyhkää koska pidämme vaatteet puhtaana. 

Kai tajuat sen että hajusteelliset pesuaineet ei putsaa vaatteita vaan maskeeraavat paskan kukkais hajulla? Heti kun se haju tuulettuu pois niin likainen vaate taas jatkaa löyhkäämistä. Käytä allergiaherkkien hajusteettomia pesuaineita niin vaatteet on molekyylillisesti puhtaita eivätkä haise miltään. 

Ainiin ja viimenen pointti: Hyvä puoliso on sellainen jonka ominaistuoksu haisee sinun mielestä hyvälle. Jos hän haisee pistävälle ja pahalle niin ette kuulu yhteen.

Vierailija
4/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee muuttumaan. Jos joskus muuttaisitte yhteen sää joutuisit oleen se joka siivoo toisenkin jäljet kun toinen ei nää niissä mitään ongelmaa. Voit tietysti yrittää hienovaraisesti keskustella asiasta (tai sanoo ihan suoraan, että se haisee), mutta tuskin se mitään muuttaa.

Vierailija
5/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rämesika!

Vierailija
6/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette edes päätyneet yhteen? Tuskinpa tulee muuttumaan.

Vierailija
7/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
8/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuttelet, ei sun asunto ole design-lehteä nähnytkään. Tyttöystäväkin taitaa olla mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
9/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät muutu. Jos tälläinen puoliso ei miellytä niin elä seurustele hänen kanssa. 

Lopeta ulkonäön töllääminen ja keskity sisimpään. Jos hän on sisimmiltään laiska possu niin onko sellasen kanssa pakko olla? 

Kyllä tuollaselle possupersoonalle puoliso löytyy ja sen ei ole pakko olla sinä. Kyllä näitä hikipinkojynssärinaisiakin löytyy jotka ovat aivan yhtä kontrollifriikkejä kuin sinäkin. 

Meillä ei käytetä minkäänlaisia hajusteita eikä suihkussa käydä lainkaan. Ainoastaan 2 kertaa viikossa sauna + suihku. Eihän suihkussa paska lähe irti vaan saunassa. 

Mutta ei meillä mikään löyhkää koska pidämme vaatteet puhtaana. 

Kai tajuat sen että hajusteelliset pesuaineet ei putsaa vaatteita vaan maskeeraavat paskan kukkais hajulla? Heti kun se haju tuulettuu pois niin likainen vaate taas jatkaa löyhkäämistä. Käytä allergiaherkkien hajusteettomia pesuaineita niin vaatteet on molekyylillisesti puhtaita eivätkä haise miltään. 

Ainiin ja viimenen pointti: Hyvä puoliso on sellainen jonka ominaistuoksu haisee sinun mielestä hyvälle. Jos hän haisee pistävälle ja pahalle niin ette kuulu yhteen.

Kai tämä on vitsi?

Vierailija
10/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan kolmea neljää päivää ole peseytymättä, mutta jos kotona olen eikä tarvitse mennä minnekään, niin en minä jaksa käydä suihkussa ja laittautua vaan yöpaita päällä olen. Tosin, jos joku tulee käymään, niin silloin kyllä tsemppaan. Hampaat pesen aina kahdesti päivässä.

Vierailija
11/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sovi yhteen.mä oon myös tommonen boheemi possu, mutta onneks on miehenikin. Miksi omassa kodissa pitäis olla hienona? En mä homeeseen mene jos oon pari päivää lökärit jalassa ja käymättä suihkussa.

Vierailija
12/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn talvella ehkä joka toinen päivä suihkussa ja vaikka tukka pitää pestä shampoolla en aina saippuoi itseänsi. Deodoranttia käytän vain jos muistan.  Ja vaikka kalsarit vaihdan päivittäin niin sukkia en joka päivä. Mä en tajua miks mutta mä en vaan haise. En edes vaimon /ex tyttisten mielestä. Mulla ei jalatkaan hikoa.

En mökilläkään jaksa joka päivä saunoa, kerran, pari viikossa ehkä, muuten vaan huljuttelen tai uin.

Oikeastaan vain tukka pitää pestä joka toinen päivä koska se vähän rasvoittuu, ja tietty häntäpuolta pitää vähän pesaista, muuten ei.

Vierailija
13/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt hampaat pesen ja siivoan säännöllisesti, mutta en todellakaan käy suihkussa joka päivä, jos ei ole mitään ihmiskontaktia tiedossa. Mieluummin nukkuu tai tekee jotain muuta.

Vierailija
14/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tyttöystäväsi näitä, jotka eivät halua käyttää shampoota? Hiukset kuulemma lakkaavat rasvoittumasta, kun niitä pesee entistä harvemmin.

Mulla on yksi tuttava, joka jaksaa aina mainita likaiset hiuksensa, mitä ne ovatkin. Kylässä käydessään sanoo pitävänsä huivia siksi, ettei hiusten rasvaisuus näy. Saunassa käydessään ei välttämättä myöskään pese tai edes kastele hiuksiaan. Hämmentävää, mutta kyllä näitä ihmisiä on, jotka noudattavat jotain peseytymättömyuden ideologiaa.

Lapsilleen on opettanut myös samaa. Tyttärellä kuulemma saattaa olla hiukset samoille leteillä jopa viikonkin.

Vierailija
15/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut?

Masentunut ei ole, ei todellakaan. On todella suuripiirteinen ihminen.

Vierailija
16/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siisti ja pidän puhtaudesta, joten en jatkaisi suhdetta. Teillä on täysin erilainen tapa elää.

Vierailija
17/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette edes päätyneet yhteen? Tuskinpa tulee muuttumaan.

Tapasimme tiedekuntamme opiskelijabileissä. Olemme opiskelleet yhdessä enkä silloin olisi uskonut millainen hän on vapaalla, koulussa on siisti ja pikkutarkka.

Vierailija
18/33 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tyttöystäväsi näitä, jotka eivät halua käyttää shampoota? Hiukset kuulemma lakkaavat rasvoittumasta, kun niitä pesee entistä harvemmin.

Mulla on yksi tuttava, joka jaksaa aina mainita likaiset hiuksensa, mitä ne ovatkin. Kylässä käydessään sanoo pitävänsä huivia siksi, ettei hiusten rasvaisuus näy. Saunassa käydessään ei välttämättä myöskään pese tai edes kastele hiuksiaan. Hämmentävää, mutta kyllä näitä ihmisiä on, jotka noudattavat jotain peseytymättömyuden ideologiaa.

Lapsilleen on opettanut myös samaa. Tyttärellä kuulemma saattaa olla hiukset samoille leteillä jopa viikonkin.

Ei kuulu näihin ihmisiin, hänellä on kaikki pesuaineet ja muut tarvikkeet, mutta käy suihkussa vaan kun menoa on kodin ulkopuolella.

Vierailija
19/33 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta tule mitään.

Vierailija
20/33 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi kuvitella yhteiselämä hänen kanssa suosittelen perääntymään. Se teidän on kyllä ratkaistava ihan itse voitteko kuvitella yhteistä elämää. Itse en voisi sitä kuvitella sellaisen henkilön kanssa joka kysyy asiaan mielipidettä vauva palstalta eikä kykene tekemään päätöksiä ilman sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi