Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kädetön mies

Vierailija
18.03.2017 |

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Siis monihan on täälläkin kuvannut, että miehen näkemys sukupuolisesta kanssakäymisestä on semmoinen, että päälle sisään pois. Mutta nyt aloin oikeasti kiinnittää asiaan huomiota ihan tarkkaan. Tänään mies ei koskenut minuun käsillään lainkaan. Siis ollenkaan. Ei ennen, ei jälkeen, eikä etenkään aikana. Vastaavaa on ollut aiemminkin, koska kerran nyt aloin oikein tarkkailemaan asiaa. Tähän asti olen kuitenkin ollut hormonien sokaisema.

Ennen minua tuo ei kuulemma edes puhunut tai pussannut. Nyt se tekee niitä jossain määrin, mutta huonoa se on. Nyt on ollut sanomista joten ehkä sitä inhottaa koskea minuun, mutta silti. Se ei tunnu tajuavan, miksi milloinkaan pitäisi.

Onko yhtä pahaa tapausta ollut kenelläkään? Tuo ei kai usko itse olevansa mitenkään outo. Mistä teidän miehessä on ollut kysymys? Naisviha joko yleisesti tai erityisesti sinua kohtaan? Homous? Autismi? Pihiys? Itsetuntovamma? Loukkaantuneisuus?

En ole saanut selvää, onko sille ok jos minä en koske sitä ollenkaan. No, kysymys on tietysti sikäli teoreettinen, että itselleni se ei kyllä olisi ok koskaan. En halua elää niin ainoaa elämääni. En halua mennä eläimen luo saadakseni kosketusta, jos ihmisiäkin on läsnä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt te viitsikö mennä sanattomiksi hei! Vai onko tällainen niin harvinaista?

Vierailija
2/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mies, joka hyväilee ja puhuu kauniisti. Ei se sen vaikeampaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeta miestä kun ei osaa! kosketa käsilläsi halaile. pidä hyvänä sivele hivele kuiskuttele ja pusuttele luulisi oppivan

Vierailija
4/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juma että mää nauran aina kun saa lukea minkälaisia helmiä te oikein rinnallenne löydätte ja joista kynsin ja hampain pidätte kiinni. Lisää näitä, kiitos!

Vierailija
5/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opeta miestä kun ei osaa! kosketa käsilläsi halaile. pidä hyvänä sivele hivele kuiskuttele ja pusuttele luulisi oppivan

No näinhän minä hölmö erehdyin ensin ajattelemaan. Nyt olen päätynyt siihen, että sanasta miestä. Jos se ei ole sille tärkeää niin ei ole. Jos se nimittäin säikähtää ylittäneensä sietokykyni loukattuaan jotenkin, se saattaa hetken aikaa jopa tehdä listaltasi melkein kaikkea. No kuiskimaan se ei taivu, taitaa kokea sen liian naurettavaksi. Eli motivaatiosta on kysymys enemmän kuin taidosta. Mistäpä minä hänelle motivaatioksi muuttuisin. Kun siis peruskaava tuntuu olevan, että mitä sitten yritänkin, se on hänestä yletöntä vaativaisuutta ja ahdistavaa. Kaikki pakottaminen nostaa tuolle näppylöitä.

Vierailija
6/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan homous ja naisviha...

Ei hitto näitä aloituksia.

Vierailija
7/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Mutta pakko on ensin kuvailla kuva, joka kädettömästä seksistänne mulle välittyi: mies kapuaa, käsin koskematta, päällesi kuin hylje rannan kivelle. :)

Mies on jo oppinut vähän puhumaan ja pussailemaan, hän on jo oikealla tiellä. Miehet on niin hauraita. Älä haasta riitaa, vaan laita hellästi miehen kädet sinne minne ne haluat, ohjaa ja näytä mitä haluat hänen tekevän. Muistuta miestä lempeästi siitä, että aivot on ihmisen tärkein, ja iho suurin erogeeninen alue. 

Vierailija
8/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan näitä aloituksia jonkun on tehdä, kun kerran on niin paljon puhumattomuutta ja pussaamattomuutta likkeellä. Joku sen jämäpalankin saa käteen sitten, nyt oli minun vuoro nuoruuden normaalimpien suhteiden jälkeen. Tämäkään mies ei ole kyvytön muussa elämässään, ja luonteissa on paljon yhteensopivaakin. Voitaisiin olla oikein hyvä yksikkö ja tukea toisiamme saavuttamaan päämääriämme. Mutta sitten tämä yksi asia tyrmää koko paketin. Hänellä on jostain syystä vakaumus, että yhdessä pitäisi elää jäitä poltellen. Ehkä se on se lapsuuden parisuhdemalli, mutta miten ihmeessä aikuinen ihminen voi onnistua selittämään itselleen, että sellaiseen dynamiikkaan pitäisi vielä olla tyytyväinenkin? Myös sen toisen osapuolen, joka on tottunut parempaan? Eihän hänen vanhempansakaan tyytyväisiä olleet.544

Vierailija
9/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, jos seksuaaliset mieltymyksenne eivät käy yksiin. Aina sanotaan, että joku on huono, mutta yleensä olemme vain erilaisia. Minä pidän esileikeistä ja monipuolisesta seksistä. Silti minullakin on ollut yksi nainen, jonka mielestä seksin ei tarvinnut olla muuta kuin että se ratsasti minulla. Ei hyväilyä, ei muita asentoja, ehdoton ei suuseksille. Silti se saattoi haluta omatoimisesi hypätä satulaan jopa kesken huutoriidan. Ja on ollut muitakin naisia, joille 99% seksistä on ollut yhdyntä.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että miehesi on typerys tai estynyt friikki, jos ei puheesta opi.

Vierailija
10/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kamalaa. Mutta pakko on ensin kuvailla kuva, joka kädettömästä seksistänne mulle välittyi: mies kapuaa, käsin koskematta, päällesi kuin hylje rannan kivelle. :)

Mies on jo oppinut vähän puhumaan ja pussailemaan, hän on jo oikealla tiellä. Miehet on niin hauraita. Älä haasta riitaa, vaan laita hellästi miehen kädet sinne minne ne haluat, ohjaa ja näytä mitä haluat hänen tekevän. Muistuta miestä lempeästi siitä, että aivot on ihmisen tärkein, ja iho suurin erogeeninen alue. 

Itse asiassa, hylje on nyt pahalla päällä, koska kuulemma niitä käsiä ei voi kättää mihinkään, kun täytyy pitää painoa kyynärpäillä. Että kiven on kai tullut vihjattua rusentumisesta joskus menneisyydessä. En ymmärrä sitäkään, on minulla painavampikin ollut, mutta tämän normaalipainoisen kanssa ensimmäistä kertaa tosiaan tuntuu ettei henkeäkään saa. Asentoakaan kun ei sovi muutella, ja tuntuu kuin se jotenkin rutistaisi minua rintakehällään.

Mutta siis, kädellä ohjailun tie on kuljettu umpikujaan. Nykyisin voin leikillisesti hakea käden taputtelemaan itseäni telkkaria katsellessa, ja se saattaa jopa minuutin tehdä pyydettyä. Mutta se tuntuu aina vain lähinnä uhraukselta ja painostamiselta. Genitaalialueelle tuo ei kädellä koske kuin vitsillä sekunnin.

Mutta siis, koen jotenkin niinkuin hän olisi äidin kanssa sängyssä ja suhde äitiin on alunperinkin ollut etäinen. Ei ole varaa haluta naisen kosketusta eikä ole varaa haluta koskettaa. Friikkihän tuo on. Jotenkin olen vain erehtynyt alun myönteisen kehityksen myötä kuvittelemaan, että asioita voisi korjata. Nyt tuntuu, että se on aivan liikaa toivottu.

Jos alan muistuttaa ihon seksuaalisuudesta, se luultavasti saastuttaa koko ihon hänen silmissään. Eli ei onnistu. Tuntuu, että kaikki mitä olen sillä alueella häneltä saanut tapahtuu henkilökohtaisesta armosta. Että mulle annetaan ylipäätään mitään, koska kai ne naiset sitä vaatii.

Lohdullista kuulla, että naisiakin on noin estyneitä enemmänkin. Vaikea minun silti on uskoa, että se koskettamattomuus olisi heillä noin totaalista. Mulla on ollut estynyt ystävätär, johon ei saanut koskea. Jotenkin miehen estyneisyys on silti kammottavampaa. Kun siitä naisesta henki kauas ahdistuneisuus, niin oli helppo muistaa, että tässä on nyt jotain muuta välissämme, ja kysymys ei ole siitä, että hän henkilökohtaisesti ei minusta pidä eikä tarvitse minua mihinkään. Mutta tämä mies voi olla levollinen, omalla asteikollaan tosi rentokin, ja alkuvaikutelmanakin hänen lähellään oli jotenkin fyysisesti helppo olla. Niin omaksi olotilaksi vakiintuu selittämättömyydestä johtuva hämillisyys.

Vierailija
11/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomalaiset ihmiset keskittyvät itse panemiseen ja jättävät muun (koskettelut, sanat, suukot, erotiikan) muiden maiden ihmisille? Ei kaikki, mutta moni suomalainen taitaa tehdä näin.

Vierailija
12/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä suomalaiset ihmiset keskittyvät itse panemiseen ja jättävät muun (koskettelut, sanat, suukot, erotiikan) muiden maiden ihmisille? Ei kaikki, mutta moni suomalainen taitaa tehdä näin.

Minulla on ollut israelilainen, pari brittiä ja japanilainen nainen, eikä erot kansallisuuksien välillä ole sen suurempia kuin suomalaisten yksilötasolla.

Vierailija
13/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä se mies koskettelee jos ei sillä ole käsiä?

Vierailija
14/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon?

Vierailija
15/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkofeminismi on opettanut miehille, että kun ei katso, ei koske eikä varsinkaan sano mitään naiselle niin pääsee kaikkein helpoimmalla. Naiselta pitäisi ottaa vähintään rauhantuomarin edessä valaehtoinen kirjallinen lausunto että aiottu toimi on naisen tahdon mukainen. Muutoihan sitä voi joutua vaikka syyttömänä vankilaan raiskauksesta tuomittuna.

Vierailija
16/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillä hylkeen räpylöillä kun vähän läpsyttelisi. Eiköhän ne riittäisi välineiksi kun, niillä käsillä ei kerran mitään tähdellisempää tee.

Mutta tunnistaako joku tuon, että tuntuu että toista nimenomaan epähaluttaa koskeminen? Että sellainen on jotenkin ihan maailmanjärjestyksen vastaista toimintaa? Ymmärtää sen vielä, jos toista inhottaa seksuaaliasiat. Mutta että ihan pelkkä koskettaminen jotenkin laittaa maailman epäjärjestykseen ja on itseltä pois?

Vierailija
17/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon?

No siis ei teknisesti, on ollut naissuhteita, jotka ovat päättyneet hänen tahmeuteensa joko niin, että nainen on saanut kenkää aika alkuvaiheessa, tai sitten nainen on antanut kenkää, nähtävästi todettuaan parissa kuukaudessa, ettei kehitystä ole odotettavissa. Pisin suhde päättyi kahdessa vuodessa siten, että nainen hankkiutui kännissä ensimmäisen halukkaan kanssa panemaan. Nyt en ihmettele ollenkaan. Tekisin varmaan samoin, ainoa etten juo niin paljoa että onnistuisi. Mies ei kuitenkaan ymmärrä aiheuttaneensa asiaa mitenkään, nainen vain oli hullu. Tai siis kaikkihan ne olivat.

Enpähän taida enää koskaan sekaantua mieheen, joka millään tapaa vaikuttaa alussa siltä, että sen pitää tarkistaa olenko normaali.

Vierailija
18/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kauanko te olette olleet yhdessä? Kuulostaa siltä, että tuo miehesi ei tule oppimaan uusia temppuja. Olen myös ollut suhteissa (kyllä useissa) vastaavanlaisten kanssa ja aikani yritettyä on täytynyt aina lopulta todeta, että ihminen ei muutu. Jos kosketus ei tule luontaisesti niin se ei vaan tule. Tietenkin sitä voi pyytää toista silittämään ja rapsuttelemaan, mutta jos se tyyppi siitä hermostuu, niin eipä sekään sitten toimi. Kaikkea ei voi saada, jos mies on muuten hyvä, niin kannattaako sitä vaihtaa vaikka vähän kädetön onkin? Jos alkaa liikaa tympimään ja hyvätkin asiat häviää arjen harmauteen, niin sitten etsimään uutta suuntaa/miestä/käsiä.

Vierailija
19/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista vuotta tässä on jo toisiamme kestetty. Näkökulmasi on kivan käytännöllinen, noinhan se menee.

Mikä niitä sinun kokeilemiasi miehiä vaivasi? Taidan ajatella, että kykenen ehkä elämään asian kanssa, jos ymmärrän mistä siinä on kysymys. Silloin asia ei loukkaa henkilökohtaisesti niin paljon. Jos toisilla on vastaavia kokemuksia, niiden jakaminen helpottaa.

Itse asiassa mies nykyisin jo koskettelee minua joissain tilanteissa melko tavanomaisesti. Ei paljon, mutta kuitenkin. Halatessa, pussatessa, ja noihin se joskus oikein hyväntuulisena taipuu jopa oma-aloitteisesti. Ne hetket tietysti sitten tuntuvat siltä, kuin aurinko vilkaisisi pilvimassan seasta.

Nimenomaan seksiin tuntuu liittyvän tämä täydellinen pitelemättömyys. Ikään kuin pelkäisi antavansa pikkusormen pirulle. Sitten se kuitenkin lepäsi tänäänkin käteni päällä rennon ja onnellisen näköisenä jälkikäteen. Ei siis tajua tai halua tajuta, että mikään olisi vialla. Siksipä se nyt niin mököttää, että sen mielessä oli kiva aamupäivä yhdessä, mutta toteutuikin kohtaaminen tasmanianpaholaisen kanssa. Mutta enhän minä nyt naamaani pysy järjestelemään niin pirteäksi, ettei se olisi huomannut etten ole ok. Joten konfliktihan siitä tuli.

Vierailija
20/24 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista vuotta tässä on jo toisiamme kestetty. Näkökulmasi on kivan käytännöllinen, noinhan se menee.

Mikä niitä sinun kokeilemiasi miehiä vaivasi? Taidan ajatella, että kykenen ehkä elämään asian kanssa, jos ymmärrän mistä siinä on kysymys. Silloin asia ei loukkaa henkilökohtaisesti niin paljon. Jos toisilla on vastaavia kokemuksia, niiden jakaminen helpottaa.

Itse asiassa mies nykyisin jo koskettelee minua joissain tilanteissa melko tavanomaisesti. Ei paljon, mutta kuitenkin. Halatessa, pussatessa, ja noihin se joskus oikein hyväntuulisena taipuu jopa oma-aloitteisesti. Ne hetket tietysti sitten tuntuvat siltä, kuin aurinko vilkaisisi pilvimassan seasta.

Nimenomaan seksiin tuntuu liittyvän tämä täydellinen pitelemättömyys. Ikään kuin pelkäisi antavansa pikkusormen pirulle. Sitten se kuitenkin lepäsi tänäänkin käteni päällä rennon ja onnellisen näköisenä jälkikäteen. Ei siis tajua tai halua tajuta, että mikään olisi vialla. Siksipä se nyt niin mököttää, että sen mielessä oli kiva aamupäivä yhdessä, mutta toteutuikin kohtaaminen tasmanianpaholaisen kanssa. Mutta enhän minä nyt naamaani pysy järjestelemään niin pirteäksi, ettei se olisi huomannut etten ole ok. Joten konfliktihan siitä tuli.

Mun miehet oli jokainen omalla tavallaan hieman kylmiä tai ehkä tunteettomia jollain tapaa. Yksi tuntui olevan asberger. Minä silittelin ja koskettelin häntä paljon, mutta hän ei itse vain mitenkään ymmärtänyt tehdä sitä takaisin. Esim pesin hänet usein ja hyväilin suihkussa ja kylvyssä, mutta hän vain tyytyväisenä jatkoi omaa eloaan, eikä tehnyt mitään vastaavaa takaisin. Koskaan. Eikö hän tajunnut, tai halunnut? En tiedä. Hellämielinen hän silti oli, mutta onnettoman avuton (kädetön) koskettamaan mitenkään.

Yksi oli sellainen, joka koski vain jos halusi seksiä. Tämän suhteen aikana aloin vihaamaan sitä kosketustakin. Yksi oli sellainen, josta tajusin, että hän vihaa tai pelkää, inhoaa naisen alapäätä. Ei koskenut koskaan sinne sormin. Vain peniksellään.

Että näin, kyllä noita riittää. Mutta minähän heidät olin jostain syystä elämääni valinnut ja päästänyt, joku syy siihen oli miksi niin tein. Ehkä piti kokea nuo, jotta pystyisin arvostamaan toisenlaista ihmissuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi