Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi au pairit Kanadassa Vanessa haluaa pilata maineensa maanlaajuisesti?

Vierailija
17.03.2017 |

En ymmärrä. Kyllä saa koko suku ja etenkin lentokentälle saattanut isä hävetä. Nuori nainen pilaa maineensa niin että saa tuskin enää kavereitakaan. En sano että on kokonaan huono ihminen mutta todellakin kypsymätön ja aika paljon muita negatiivisia adjektiiveja tähän. En nyt viitsi sanoa kaikkea ääneen.

Kommentit (401)

Vierailija
21/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut muutaman jakson ja Vanessa ärsyttää, Ronin perhe oli liian vaativa. Sannassa on jotain ärsyttävää, mutta perheessäkin vähän elämänhallinnan ongelmia.

Vierailija
22/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on saada mainetta, ei ole väliä huonoa vai hyvää. Paras tapa ilman ammattia päästä julkkiseks. Maine , maine,ooh! Sitten joku vas.pressa kuten Tarlja kutsuu minut ja räppäri- poikkiksen linnaan ja toimittajat sanovat, siellä juhlii Suomen "kerma". Meillä jopa pressa arvostaa ainoastaan noita silikonimissejä ja urheilijoita. Oikeasti arvokasta työtä Suomen eteen tekevät unohdetaan. Suomen missit ovat kaikki lomamuistoja .

Näin varmaan. Kuitenkaan tosiasiassa kukaan järkevä ihminen ei arvosta lapsellisuudellaan ja typeryydellään julkkikseksi noussutta. Pitää olla jotain muitakin ominaisuuksia. Jos Vanessa tulee baarissa vastaan, saatan luoda halveksivan katseen tai törmätä "vahingossa" ja kaataa tuopin päälle. Mutta kai se julkisuus on sitten hyvää vaikka ihmiset sylkisi päälle.

Jep, tuohan ei sitten olisi yhtään lapsellista ja typerää. 

Ei olisikaan aikuismaista käytöstä. Saattaisi vain oikeudentuntoni ajaa hetkellisesti oman kunniani edelle. Eipä sillä, tuskin toteuttaisin todellisuudessa jos tilaisuis tulisi. Mutta jos joku näin tekisi niin en itkisi Vanessan loukattujen tunteiden perään.

oikeudentuntoinen ihminen ei ala kostamaan vääryksiä. muistaakseni jossain kehotetaan kääntämään toinenkin poski, jos joku lyö.

Jalo ajatus mutta toimiiko tämä maailmassa? Jos koulukiusaajalle kääntää posken, taitaa tulla vain kovempi lyönti seuraavalla kerralla. Jos taasen lyö kiusaajaa takaisin, loppuu kiusaaminen usein siihen paikkaan. Näin tämän omassa koulussani monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatton lapsellinen tyyppi, kuitenkin aikuinen ihminen. :(

Vierailija
24/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti miten noin paljon annetaan vastuuta esim. Ronille kolme lasta hoidettavaksi ja vielä autolla kuskattavaksi. Huh huh

Vanessa, todella itsekeskeinen :( ilkeä.

Ja tämä sanna miten kehtaa kuvata perheen kotia ja miksi ei itse siivoa sotkuja. Hänellähän on aikaa.. isä töissä ja lapsi jo iso..

Vierailija
25/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Vanessa oppii paljon tästä kokemuksesta ja aikuistuu :) Tsemppiä Vanessa, nyt katse eteenpäin!

Vierailija
26/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti miten noin paljon annetaan vastuuta esim. Ronille kolme lasta hoidettavaksi ja vielä autolla kuskattavaksi. Huh huh

Vanessa, todella itsekeskeinen :( ilkeä.

Ja tämä sanna miten kehtaa kuvata perheen kotia ja miksi ei itse siivoa sotkuja. Hänellähän on aikaa.. isä töissä ja lapsi jo iso..

Sitä minäkin ihmettelin, että Sanna näyttää viikon vanhaa ruokaa lautasella... Eiköhän oletus ole, että hän sen siivoaa, kun tosiaan isä on aika rento (ei vaadi täydellistä jälkeä) ja poikakin jo todella iso? Toista oli Ronilla, jossa se Taylor vaikutti täydelliseltä riiviöltä. En ole siis katsonut kuin 5 jaksoa, joten osa näkemättä, mutta sen ehdin nähdä, kun Roni lähti sieltä perheestä ja Vanessan hostäidin raivarin. Tavallaan ymmärrän tuota äitiä. "mä lähden nyt". Olisi aika mukava, jos vähän keskittyisi miettimään asioita toisen kannalta myös. Tottakai lähteä voi, mutta pitää sovitella aikataulu ja lähteminen, koska toinen on laskenut sinun varaasi.

Monakin ihmetytti, kun marisi viikonloppuvapaista siihen malliin, että toisilla on vapaata. No, niin on. Toisaalta Mona oli varmaan tietoinen, että äiti tarvitsee työnsä takia epäsäännöllisiin aikoihin lapsenvahtia. Onneksi saivat puhuttua asian selväksi ja sen Halloweenin vapaaksi.

Kuitenkin tyttöjen puolustukseksi: Perheet hakee halpaa lastenhoitajaa. Maksetaan 200-300 dollaria ja asuminen + ruoka, ja oletetaan saatavan ammattitaitoinen ja vastuuntuntoinen orja, joka tekee tauotta töitä, on hurjan hyvä lasten kanssa ja kotityötkin menee vasemmalla kädellä. Sitä saa, mistä maksaa. Jos halutaan kokenut, näppärä, lapsiin otteen saava ja "äitisilmäinen" (=hoksaa, missa vaara, mitä tehtävä jne.), niin sitten pitää palkata työntekijä, joka saakin tunti tunnilta palkkaa.

Vierailija
27/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman huonotapainen, itsekäs ja ilkeä tyyppi tuo Vanessa. Leveilee miten voi pilata yhdellä lauseella toisen reissun jos niin haluaa.  Kamala ihmistyyppi. Häpeäisin silmät pääsäni jos olisi mun tytär/sisko/kaveri.

Vierailija
28/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen host-perheen äidin get the fuck out of here-raivoamisetkin siis näyteltyjä ja käsikirjoitettuja? Ymmärrän kyllä täysin hermostumisen eipä siinä.

Tottakai perheetkin on valittu niin, että draamaa syntyy.

Vierailija
29/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei  Ronin host- perheen kaltaiset erittäin hyvin toimeen tulevat ihmiset palkkaa koulutettua lastenhoitajaa? Roni on toki erittäin symppis, mutta kuka olettaa hänen pärjäävän kolmen pikkulapsen kanssa, kun ei sitä aikaisempaa kokemustakaan tainnut olla.

Vierailija
30/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä. Itse olen ollut kahdessa perheessä au pairina, enkä itse olisi edes KEHDANNUT käyttäytyä noin. Toisen kodissa ollaan kunnioittavia, ja toimitaan tapijen ja sääntöjen mukaisesti. Itsellä tuli jo häpeä siitä jos teekuppi oli unohtunu keittiön pöydälle. Ei sillä, onhan noita perheitäkin hyvin erilaisia, mukavia ja lämpimiä sekä myös niitä jotka ajattelee aupparit halpana taloudenhoitajana. Onneksi itselle osui mitä ihanimmat perheet, joissa lapsistakin tuli kuin omia sisaruksia.

Vierailija
31/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Roni ja Mona pienissä pöllyissä siellä laskettelumökissä? Siis ku ne puhu hitaasti et "oot utelias ni oot älykäs ja mä oon utelias ni mäki oon" ja kaikki Ronin jutut vähän sen jälkee? En tiiä mut ne jutut vaan kuulosti sille :D

Vierailija
32/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessasta saa kuvan, että hän ei ole rehellinen itselleen.

Vaikuttaa, ettei hän edes halunnut hoitaa lapsia tai olla au pair, halusi kokemusta ulkomailta ja tv-ohjelmasta. Sen vuoksi varmaan suuttui, kun Johanna kysyi, miksi hän haluaa olla au pair.

Ja muutenkin todella epävarma ihminen, joka haluaisi olla esillä koko ajan. Vaikea yhdistelmä.

Vierailija
33/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä vanessan käytös on alhaista. Ei hän ole millään lailla parempi kuin muutkaan au pairit. Tyttö puhuu viimeisessä jaksossa käytöstavoista vaikka välillä tuntui ettei hän tunne niitä yhtään.

. Ymmärrän täysin huutavan äidin reaktion. Itse äitinä tekisin varmaan samoin jos kotonani nenäkäs au pair ilmoittaa lähtevänsä ja sen jälkeen kehtaa jäkättää yli puheeni.

Vierailija
34/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Vanessan heikkous on, että ei siedä muutostilanteissa stressiä eikä epävarmuutta, ei osaa ratkaista niitä tilanteita rakentavasti, tarvitsee tukea ympäröiviltä ihmisiltä paljon ja jos nämä eivät huomioi sitä, niin suuttuu ja ulkoistaa oman epävarmuutensa muihin ihmisiin turvautuen kovaan asenteeseen. Johanna kun tuli mukaan, Vanessa reagoi negatiivisesti koska Sanna oli otettu pois (Vanessahan loukkaantui kahdesti jo aiemmin kun Sanna ei tullut tapaamiseen ja lähti Ronin kanssa juhlista ulkona käymään, näytti että koki tulleensa hylätyksi) ja tilalle tullut uusi aupair ei ollut liehittelijä/ihailijamateriaalia. Mutta Vanessa pyysi anteeksi, muutti asennettaan ja aika hyvin myös analysoi itseään ja omia heikkouksiaan.  Hänelle varmasti on hyötyä itsetuntemuksen lisäämisestä jatkossakin.

Johanna oli aivan ihana, tuollaisen ystävän olisin halunnut nuorena. 

Vierailija
35/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen host-perheen äidin get the fuck out of here-raivoamisetkin siis näyteltyjä ja käsikirjoitettuja? Ymmärrän kyllä täysin hermostumisen eipä siinä.

Ei ollut käsikirjoitettua eikä ollut Vanessan ylimielinen pomotus Johannaa kohtaakaan. "Voit nyt lähteä", haha.

Olisin varmaan itsekin kilahtanut samalla tavoin kuin perheen äiti, jos au pair ilmoittaa varoittamatta lopettavansa hommat ja ennen kuin keskustelu on edes alkanut, sanoo, että on aiheesta on turha puhua, hän lähtee kumminkin.

Kaiken huipuksi oli sitä mieltä, ettei mielipiteitä tarvitse mulle perustella. Olisin luultavasti sulkenut mimmin leipäläven samalla tavalla komentamalla lähtemään.  Kovin oli vaikeeta Vanessalle se sohvalta nouseminen, vaikka oli itse juuri sanonut, ettei asiasta tarvitse enää puhua. Päläpäläpälä ... harmi ettei kukaan kuunnellut. (Paitsi nyt ohjelman katsojat)

Vierailija
36/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa vaikutta ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
37/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa vaikutti vähän siltä, että koki itsensä paremmaksi ja muut oli hänen mielestään naurettavia. En sitten tiedä onko omille ystäville samanlainen. 

Vierailija
38/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä myötähäpeä tuosta Vanessasta. Miten voikaan olla henkisesti noin epäkypsä? Ja toi Johanna vaikuttaa musta tosi mukavalta ja herttaiselta, eniten itteni tyyliseltä kaikista noista :)

Vierailija
39/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihmiset puhuvat kuinka illkeä Vanessa on mutta tekeekö se teistä sitten tosi mukavia toista haukkumalla?

Vierailija
40/401 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin välillä ihan monttu auki. Muija on 21 ja käyttäytyy ku joku 14-vuotias. Toivon todella et tuo on vaa leikattu viihdearvon takia, miten tuollanen ihminen voi mitenkään pärjätä työelämässä tai sosiaalisissa tilanteissa...