Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Forever Living Products

Vierailija
17.03.2017 |

Jos ne tuotteet on muka niin hyviä, niin miksi niitä myydään verkostomarkkinoinnilla eikä suoraan kaupoissa? Ostin kaverilta (tuputti 😕) kasvovoiteen 50€ enkä huomannut sen ihmeempää eroa kuin muissakaan, halvemmissa, voiteissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myynyt noita tuotteita muutama vuosi sitten ja on siellä niin hyviä kuin huonojakin. Jälleenmyyjänä oli hyvä kun pystyi tilaamaan itselle myyntiin vain niitä hyviä joita itsekin tykkäsi käyttää.

Tuotteet jotka ovat oikeasti todella hyviä on huulirasva, hammastahna, Aloevera gelly voide ja Aloevera juoma. Pyykinpesuainekin mutta oli niin tuhottoman kallista etten raaskinut edes alennuksen kanssa käyttää. Kuorintavoidekin on tosi hyvä, ja se halvempi naamio. Yksi meikkivoide oli täydellinen mutta se lopetettiin. Meikeissä oli paljon hyviä silloin kun niitä myin, nykyään en tiedä enää.

Lopetin siksi etten minä oo mikään jälleenmyyjä. Hävetti pitää kutsuja ja kun messuillakin oli niin ihmiset kiersi ainakin 5m päästä pöydän. Itsestä tuntuu kans että paremmin kai noita menis kun niitä kaupan hyllyltä sais. Olisi paljon luotettavampikin ostaa. Pidän silti tuotteita hyvinä.

Vierailija
2/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kalliita, ei ole edes varaa ostaa ja työkaveri koko ajan tuputtaa. En kehtaa sanoa että ne on liian kalliita mulle. Senhän takia se kai itsekin myy kun ei oman alan palkalla pärjää..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Asukas on vittumainen ämmä!

Vierailija
4/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko tänne iloiset rikastuneet emännät kertoa kokemuksiaan

Vierailija
5/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen verkostomarkkinointi-illuusio...

Ihan samaa kuin Herbalife. Kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
6/6 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen kummemmin rikastunut mutta olen maksanut autoni niillä ansioilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä