Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen puute saa miehen syrjäytymään

Vierailija
17.03.2017 |

Kun minä seurustelin olin aktiivisempi, tapailin enemmän sukulaisia ja yhteisiä kavereita, harrastin enemmän asioita. Tunsin itseni tärkeämmäksi kuin nykyisin. Olin energisempi. Minut kutsuttiin juhliin, koska olimme pariskunta. Kävimme lomilla etelässä ja pohjoisessa. Nykyisin sinkkuna riittää telkku ja muutama olut, kun ei yksin viitsi tehdä asioita eikä kavereita ole lomamatkoille mukaan.

Naisten neuvo mene baariin perjantaina äläkä ole av palstalla tai opettele uusi harrastus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole se alkuperäisen viesti aloittaja. Asialle ei minusta pidä tehdä mitään, ilmoitin vain asian.

Vierailija
2/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä tulee uusi neuvo: ruikuta 24/7 vauva.fi:ssä äläkä hanki elämää tai mene baariin. Senhän sä halusit kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä toivon että sä löydät taas tyttöystävän itsellesi. Kuulostat asialliselta tyypiltä

Vierailija
4/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täältä tulee uusi neuvo: ruikuta 24/7 vauva.fi:ssä äläkä hanki elämää tai mene baariin. Senhän sä halusit kuulla.

En mää mitään ruikuta :) Elämä on erilaista silloin kun seurustelee, kuin sinkkuna...

Vierailija
5/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Tiedän sitten tulla oikealle ovelle pimpottamaan kelloa ja hakemaan treffeille.

Vierailija
6/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua vaan ole saanut syrjäytymään. Ap on jotenkin vammainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä