Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vastata oikein ihmiselle, joka tiedottaa varta vasten etten minä ole tervetullut hänen juhliinsa?

Vierailija
17.03.2017 |

Sattuipa taas ihmeellinen tapaus ihmissuhdeviidakossa. Eräs tuttuni soitti minulle, että hänellä on pian syntymäpäivät ja hän aikoo järjestää juhlat. Onnittelin tietenkin kohteliaasti tulevaa päivänsankaria. Sitten hän sanoi ettei halua minun tulevan hänen syntymäpäivilleen. Olin aivan äimänä käkenä enkä keksinyt muuta vastausta kuin: "Ok ja hyvää jatkoa.". Sitten katkaisin vahingossa puhelun.

Vasta jälkikäteen aloin nyt ihmettelemään mitä tuo ihminen ajoi takaa soitollaan. En ole aiemminkaan ollut ikinä hänen luonaan juhlimassa. Introventtina en viihdy muutenkaan juhlissa joissa en tunne muita ihmisiä. Vihaan lahjojen ostamista ihan silkan ostamisen vuoksi koska ajattelen maapallon luonnonvaroja ja pidän silkkaan tyhmyytenä hankkia uusia tavaroita, joille luultavasti ei ole minkäänlaista käyttöä.

Muuten muistan mielelläni ihmisiä pienillä lahjoilla jos eteen sattuu jotain sellaista, mitä he tarvivat ihan oikeasti. Itse en halua mitään muuta kuin divarista tai kirpparilta ostettuja lahjoja jos nyt on aivan pakko ostaa jotain. Todellisuudessa en halua muilta mitään koska haluan ihan itse valita omat tavarani.

En ole tuolle juhla-ihmiselle vienyt ikinä mitään muuta kuin kukkia. Olen kuitenkin ilmeisesti loukannut tuota ihmistä jotenkin vaikka pidämme yhteyttä todella harvoin koska hän soitti minulle tuollaisen puhelun? Muuten en ymmärrä koko ulostuloa enkä todellakaan aio soittaa perään ja kysyä syytä. Olen huono ihmissuhdepeleissä ja hiljainen hissukka.

Mitä te arvelisitte tuollaisen puhelun syyn olevan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettele samoin kuin provoilijoiden kanssa. Sama ihmistyyppi ja sama motiivi molempien takana.

Vierailija
2/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaja idiootti, joka halusi joko

A) että annat hänelle lahjan synttäreiden kunniaksi vaikket tulekaan juhliin

B) halusi tehdä sinulle pahan mielen

Vierailija
4/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ok ja hyvää jatkoa" on ihan riittävä vastaus tuolle tutulle.

Vierailija
5/5 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa. Tuollainen draamailija hakee reaktiota, älä lähde leikkiin mukaan niin et joudu pahempaan pyöritykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän