Koirapentutehtailija taas vauhdissa!!!:/
Älkää ostajako tältä koiranmyyjältä pentuja!!!! :/
Tehtailee pentuja (on tehnyt jo pitkään)!! :(
Huonoissa oloissa ja huonokuntoisia pentuja!!:( Pennut lonkkavikaisia ym!!!
Olen 7.12 syntynyt iloinen, pirteä bolonka tyttö minussa on aavistus spanielia painan nyt n. 2,5 kiloa ja isona minusta tullee 5-7 kiloinen ja säkäni alle 30 cm olen jo saanut ensi rokotteet, sirun ja madotukset pidän lapsista enkä kaihda muita eläimiä
Hinta: 490
Ilmoittaja: kalevi
Puhelin: 0408386676
Lähetä sähköpostia ilmoittajalle.
Kommentit (5)
Sori tietämättömyyteni, mutta minne Elsu tehdään?
Eläinsuojeluilmoitus. Googlaa niin tiedät miten se tehdään.
Toivottavasti tekee susta rikosilmoituksen. Ihme tollo. Etkö tajua mikä on Pentutehtailija/ Pentutehtailu? Se on sitä että emot asuu pienissä häkeissä, pennut joka juoksusta, pentuja tehdään jatkuvasti niin kauan kun emo pystyssä pysyy. Koirat ei pääse ulos, ne ei saa riittävästi ruokaa, koiria ei madoteta, ei käytetä eläinlääkärissä. Jne.
Eli silloin pennuilla ei ole sirua, rokotusta. Ymmärrätkö?
-Kalevi välittää pentuja, eli ostaa yksityisiltä ihmisiltä ja myy eteenpäin niin että ottaa välistä rahaa.
-Pentutehtailija tekee pentuja omilla nartuilla liian tiuhaan ja liian monta pentuetta
*huomioi tässäkin kuitenkin se että kennelliiton ohjeistuksen mukaan pentuja saa tehdä 10kk välein ja samalla nartulla 5 kertaa* kerran saa ilman poikkeislupaa olla tiheämpi pennutus
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostajako tältä koiranmyyjältä pentuja!!!! :/
Tehtailee pentuja (on tehnyt jo pitkään)!! :(
Huonoissa oloissa ja huonokuntoisia pentuja!!:( Pennut lonkkavikaisia ym!!!Olen 7.12 syntynyt iloinen, pirteä bolonka tyttö minussa on aavistus spanielia painan nyt n. 2,5 kiloa ja isona minusta tullee 5-7 kiloinen ja säkäni alle 30 cm olen jo saanut ensi rokotteet, sirun ja madotukset pidän lapsista enkä kaihda muita eläimiä
Hinta: 490
Puhelin: 0408386676
Lähetä sähköpostia ilmoittajalle.
Mä tiedän ton tyypin valitettavasti. Tee elsu.