Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näistä Bollywood-tähdistä on mielestäsi kaunein? (KOLLAASI)

Vierailija
17.03.2017 |

http://aijaa.com/mW3Hqe

Kuka näistä Bollywood-tähdistä on mielestäsi kaunein? (KOLLAASI)

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä vitut levitettynä ja tissit paljaana, muuten turha arvioida.

Laatumies

Vierailija
22/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prianka Chopra on todella kaunis. Plus hänellä on seksikkäin ääni mitä olen ikinä kuullut naisella olevan

-N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prianka Chopra on todella kaunis. Plus hänellä on seksikkäin ääni mitä olen ikinä kuullut naisella olevan

-N32

Olen itse pannut merkille ihan saman. Tällä naisella on äärettömän seksikäs ääni

Vierailija
24/26 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aishwarya <3

Vierailija
25/26 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shettyn Shilpa on tajuttoman leikelty, minusta ihan kammottava.

Vierailija
26/26 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Deepika = vähän miehinen, tosi isot kasvot naiseksi, voisi kuvitella transsukupuoliseksi, mutta ihan näyttävän näköinen, ei ruma, mutta ei viehättäväkään

2. Priyanka = kaunis, vaikka kasvot ovat vähän vinot (suorat piirteet jos olisi, niin olisi täydellinen)

3. Kareena = tavallaan naisellinen olemus, mutta kasvonpiirteissä miehisyyttä, toisaalta jotenkin kierolla tavalla viehättävä, vaikka en kauniiksi kutsuisikaan

4. Katrina = tämä on kaunis, miellyttää kovastikin, lempeän ja naisellinen näköinen, suosikkini tässä listassa

5. Aishwarya = erittäin kaunis, upean näköinen, mutta sellainen saavuttamaton, eli ei mikään naapurintyttö (pidän naapurintyttömäisyyttä viehättävimpänä)

6. Shilpa = leikellyn näköinen, nenä ja rinnat pomppaavat silmiin negatiivisella tavalla, maskuliininen leuka, ei todellakaan kaunis eikä viehättävä

7. Kriti = tässä on naapurintyttömäisyyttä, ehdottomasti viehättävä ja kauniskin

8. Bipasha = erittäin kaunis, kuten Aishwarya Rai, en koe yhtä viehättäväksi kuin vaikkapa Katrina Kaifin

9. Shraddha = todella naapurintyttömäinen ja viehättävä

10. Upean kaunis, mutta menee taas samaan kategoriaan Aishwaryan ja Bipashan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän