Kuka näistä Bollywood-tähdistä on mielestäsi kaunein? (KOLLAASI)
Kommentit (26)
Prianka Chopra on todella kaunis. Plus hänellä on seksikkäin ääni mitä olen ikinä kuullut naisella olevan
-N32
Vierailija kirjoitti:
Prianka Chopra on todella kaunis. Plus hänellä on seksikkäin ääni mitä olen ikinä kuullut naisella olevan
-N32
Olen itse pannut merkille ihan saman. Tällä naisella on äärettömän seksikäs ääni
Shettyn Shilpa on tajuttoman leikelty, minusta ihan kammottava.
1. Deepika = vähän miehinen, tosi isot kasvot naiseksi, voisi kuvitella transsukupuoliseksi, mutta ihan näyttävän näköinen, ei ruma, mutta ei viehättäväkään
2. Priyanka = kaunis, vaikka kasvot ovat vähän vinot (suorat piirteet jos olisi, niin olisi täydellinen)
3. Kareena = tavallaan naisellinen olemus, mutta kasvonpiirteissä miehisyyttä, toisaalta jotenkin kierolla tavalla viehättävä, vaikka en kauniiksi kutsuisikaan
4. Katrina = tämä on kaunis, miellyttää kovastikin, lempeän ja naisellinen näköinen, suosikkini tässä listassa
5. Aishwarya = erittäin kaunis, upean näköinen, mutta sellainen saavuttamaton, eli ei mikään naapurintyttö (pidän naapurintyttömäisyyttä viehättävimpänä)
6. Shilpa = leikellyn näköinen, nenä ja rinnat pomppaavat silmiin negatiivisella tavalla, maskuliininen leuka, ei todellakaan kaunis eikä viehättävä
7. Kriti = tässä on naapurintyttömäisyyttä, ehdottomasti viehättävä ja kauniskin
8. Bipasha = erittäin kaunis, kuten Aishwarya Rai, en koe yhtä viehättäväksi kuin vaikkapa Katrina Kaifin
9. Shraddha = todella naapurintyttömäinen ja viehättävä
10. Upean kaunis, mutta menee taas samaan kategoriaan Aishwaryan ja Bipashan kanssa
Pitäisi nähdä vitut levitettynä ja tissit paljaana, muuten turha arvioida.
Laatumies