Paljonko painat?
Itse tunnustan, koska kukaan ei tunnista minua... Painan 103 kiloa ja pituutta 172 cm :( ELi aivan liikaa. Ennen kolmea raskauttani painoin 72 kiloa....
Kommentit (65)
vähintään 5 kiloa pitää vielä pudottaa.
Raskausviikko 6+4 menossa, paino nyt 52 kilogrammaa ja pituutta 157 senttiä. Ja painoa on odotettavissa reilusti lisää.
Pitäs kyllä saada vielä 10 raskauskiloa pois..
..mutta tää on ku lukis jotai anorektikoiden paino-päiväkirjaa!!! Siis että joku on lähes 180 pitkä ja painaa 50 kiloo ja siitä pitäis vielä saada paino tippumaan...ei ihan tervettä!
On muuten uskomattoman moni tyytymätön painoonsa. Melkein jokaisella on haaveena päästä eroon jostain tietystä kilomäärästä. Eniten kauhistutti työ yksi, joka kirjoitti haluavansa päästä eroon 13kg kesään mennessä, vaikka on rimpula jo nyt :O
omat mitat on 164 cm ja 90 kg. Raskausviikkoja 7+6 joten saa odottaa että paino menee taas yli satasen, niin meni edellesessäkin raskaudessa. Hällä väliä, tiputetaan sitte taas muutama kilo.
pituutta 170cm ja painoa 74kg.
Raskausviikkoja liki 35,
Lähtömitat 170cm 60kg
173cm ja 58kg
- pömpöömaha raskauden jäljiltä löytyy,inhottavaa kun en pääse noista keskivartalon läskeistä millään eroon.=(
Kyllä mä ihan lyhytkasvuinen olen. Oletko ikinä nähnyt oikeita kääpiöitä? :)
SINUN kohdallasi. Normaalisti ihmisistä sanotaan lyhytkasvuinen.
Nii-in mielipiteitä kun on monia. Itse en kuitenkaan ikinä lähtisi toisia ihmisiä haukkumaan. Sitä paitsi aina on nimettömän helpompi kirjoittaa asiatonta viestiä kuin nimimerkillisen. :D
Haluaisin kohottaa painoni 50:een. Käynkin paljon salilla jne että nousisi.
159cm ja 49 kg. Olen tyytyväinen sekä painoon että pituuteen. Enkä järkyttyisi vaikka paino vähän nousisikin.
vaihtoehtoisesti kiinteytettyä tuota vatsan seutua;)
Mun mielestä olen normipainoinen, poika synty 7,5kk sitten
ENKÄ aio saada painoa pois kuin 13-18kg. Silloin olen sopiva.
15, et sä voi olettaa että olet SAMOISSA mitoissa kuin kouluaikoina, silloin sä olit lapsi/teini.
Ja mä olen ollut juuri noissa 58kg mitoissa ihan parhaimmillani, olen painanut myös 49kg, eikä se niin upeaa ole. JA tuo 49kg oli just kouluaikoina.
Jos sun mies huomauttelee NORMAALIpainosta, haistata sille pa*kat.
Pitäiskö sen kattoo peiliin?
Kirjoittelin aiemmin mittojani, rv nyt jo 10, 166cm ja paino edelleen 49kg. Jostain syystä nää raskaudet " kuihduttaa" mut ihan luurangoksi, normaalipainoni on kuitenkin yleensä hieman yli 50 (51 tai 52 kg, eli ei paljon sekään).
Ensimmäisen raskauden ekassa neuvolapunnituksessa painoin 51kg ja viimeisessä 54.8kg, eli nousua huimat 4kg.. Varmaan yksi syy siihen, että imetys ei oikein luonannut. Pari viikkoa synnytyksestä painoin n. 46kg (sairasta), mutta kyllä aika nopeasti palasin normaaleihin vitosella alkaviin lukemiin.
Olen nyt " suunnitellut" tässä toisessa raskaudessani nostavani painoani reilummin, mutta vielä se ei ole alkanut..
satanen on jo mennyt rikki.. En omista vaakaa