Paljonko painat?
Itse tunnustan, koska kukaan ei tunnista minua... Painan 103 kiloa ja pituutta 172 cm :( ELi aivan liikaa. Ennen kolmea raskauttani painoin 72 kiloa....
Kommentit (65)
Vierailija:
Miten laihdutit? Olitko raskaana painaessasi 160? Olen itse raskauden ja masennuksen jäljiltä 120kg/171cm. Haluan pudottaa vähintään 30kg. Miten sait pois 40kg vuodessa? Ihanaa, että olet onnistunut moisessa urakassa.
Ennen raskautta, eli noin 4 vuotta sitten olin 10 kg painavampi ja yritin pitä painoa kurissa. Nyt joudun skarppaamaan (huom! ei karppaamaan) ettei paino tippuisi enää enempää...
Ja näihin nykyisiin mittoihin olen erinomaisen tyytyväinen!
Menossa rv 38+. Aika vähän lännästi siis, mutta olen kärsinyt raskauspahoinvoinnista. Toivon, että imetys lähtee kuitenkin hyvin käyntiin. Normaalisti nautin, kun ei-raskaana ollessani paino on jossain 70 tietämillä ja lihakset hyvässä kunnossa, mutta ei 75:kään tunnu pahalta, mikäli muuten on hyvä olo.
Sairauden vuoksi olin laihimmillani 178cm ja 57 kg, eli " mallin mitoissa" . Tämä vaikutti alentavasti itsetuntooni, toi lähelleni epämiellyttäviä kosiskelijoita ja vaikutti selvästi uskottavuuteeni. Ihanimmat miehet olen napsinut ollessani reilusti 70-kiloinen, ja olen myös tuntenut itseni onnellisimmaksi noina aikoina.
Antakaa piutpaut ikävälle kaupalliselle naista alistavalle mainonnalle, ja eläkää elämäänne tässä hetkessä ilman ikäviä velvoittavia tulevaisuuden tavoitteita. Mitäpä, jos kaiken turhan jojo-laihduttamisen sijaan keskittyisitte vaikkapa pari- tai ystävyyssuhteisiin. Tiedossa olisi monta hyvää hetkeä matkalla terveeseen itsekunnioitukseen. Ja mikäli tuntuu, että sairaalloisiin mittoihin täytyisi päästä kavereita tai kumppania miellyttääkseen, kannattaisiko miettiä, ovatko nämä suhteet arvokkaita.
Lisäksi lähettäisin kannustuksen halit kaikille lääketieteellisen ylipainon kanssa kamppaileville. Olette ihmisinä - kuten tiedätte - yhtä arvokkaita kuin kevyempinä, mutta toki oman terveytenne tähden (ei kenenkään muun vuoksi) toivon, että onnistutte tavoitteissanne. Itse uskon liikuntaan. Iloisesti tanssiva satakiloinen (tai++) on aina terveempi kuin tanssimisen painonsa vuoksi jättävä. Eli mukavat liikunnalliset tempaukset auttavat ainakin jaksamaan, vaikka laihdutus epäonnistuisi. Ja toki tukevat laihdutuspyrkimistä, mikäli hyväksi koettu ruokavalio löytyy.
Haaveilet painavasi 45 kg. Eli olevasi alipainoinen luukasa. Olen itse yhtä pitkä kuin sinä ja hoikimmillani olen painanut joskus kouluaikoina n. 50 kg. Ja olin tosi hoikka mutta en sairalloisen näköinen, josta sinä siis haaveilet.