Tapailemani mies sanoi, että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, sain hotelliaamiaisella vain mehua ja kahvin
Ihmettelin miksi mies ei ole koskaan kutsunut minua syömään, vaan olemme käyneet mm. kävelyllä, elokuvissa, seinäkiipeilemässä ja kylpylässä. Meillä oli nyt yhteinen hotelliyö ja aamulla kun lähdimme aamiaiselle, hän sanoi että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, eli otanhan sitten vain mehua tai kahvia.
Kertokaa, mitä ällöttävää normaalissa syömisessä on?
Kommentit (104)
Voi herranjumala. Ja sä olet hänen kanssaan koska...?
Turha vinkua jalanjäljistä naamallaan jos makaa lattialla
Kai siirryit toiseen pöytään syömään? Jonnekin, minne mies ei näe? Ja lähdithän sitten litomaan?
Miksi et kysynyt asiaa tapailemaltasi mieheltä miksi häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan?
No onhan se kieltämättä ällöttävän näköistä kun nainen syö.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, nyt oli taas vaihteeksi tämän aloituksen uusinnan aika.
Olen kirjoittanut tänne aiemmin vain lapsen puhevaikeuksista ja konmarituksesta joten en tiedä mistä puhut.
ap
No onpa ääliö mies. Jätä se elämään ja syömään ihan yksinänsä ja etsi sinä normaali mies. Mieti nyt millaista arki on tuollaisen kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kieltämättä ällöttävän näköistä kun nainen syö.
Vielä ällöttävämmän näköistä on kun mies syö. Herranjumala niitä annoskokoja!
Älä pliis sano että jäit sitten oikeasti siihen kiltisti seuraneidiksi hörppimään kahvia kun mies veti buffetaamiaista :D
Anna vaan tällaisen miehen kutistaa minuuttasi ilman että uskallat edes suutahtaa ja kyseenalaistaa tällaista ehkä jopa neurootista käytöstä! Mutta älä sitten ihmettele, jos olet ahdistunut tai masentunut jatkossa jostain kumman syystä. Itse olisin vihastunut niin, että piruuttani olisin syönyt, tosin hyvät pöytätavat muistaen, oikein muhkeat aamiaisen.
Naiset, kehittäkää nyt sitä itsetuntoa. Harrastakaa vaikka ns. maskuliinia lajeja tai menkää armeijaan, mutta älkää antako toisen ihmisen rajoittaa typerillä neuroottisilla sheemoillaan teitä. Siitä seuraa vain kelpaamattomuuden tunteita ja vielä pahempaa.
Eli toisin sanoen oikea arkielämä olisi miehen kanssa mahdotonta, ellet hoida syömisiäsi aina jossain missä mies ei kykene sitä näkemään. Eiköhän tuo ollut tuossa, hanki joku täyspäinen mies ja ole onnellinen että pääset tästä kaverista eroon. Eiköhän tuolta pinnan alta paljastuisi liuta muitakin "sääntöjä" mitä naisen pitäisi noudattaa, että mies tuntisi itsensä kotoisaksi.
Jotain häiritsee tikittävä kello, joku teippaa makuuhuonenn oven raot joka ilta, ettei tule hämähäkkiä..jne jne...ihmisillä kaikennäköstä...
Oikea helmi! Pidä tuosta aviomiesehdokkaasta kiinni kynsin ja hampain.
Ja syys siihen, ettet sanonut että ok, mä menen sitten tonne toiselle puolelle ravintolaa syömään, ole sä tässä.
Ja te uskotte, että tämä on totta? Kylpylässäkään eivät syöneet mitään? Tämä oli siis eka kerta, kun söivät yhdessä, vaikka kaikkea muuta ovat ehtineet tehdä. Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi mies ei ole koskaan kutsunut minua syömään, vaan olemme käyneet mm. kävelyllä, elokuvissa, seinäkiipeilemässä ja kylpylässä. Meillä oli nyt yhteinen hotelliyö ja aamulla kun lähdimme aamiaiselle, hän sanoi että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, eli otanhan sitten vain mehua tai kahvia.
Kertokaa, mitä ällöttävää normaalissa syömisessä on?
Upea mies, pidä kiinni hänestä.
Voi apua, mistä tälläsiä tyyppejä löytää :D :D
Minä olisin hakenut ison kasan ruokaa ja syönyt, samalla miestä silmiin tuijottaen!
Ellei tämä ole provo, miksi olet moisen helmen kanssa?
No herranjumala!!! Lopeta syöminen!
Ollaan oltu miehen kanssa 17 vuotta yhdessä, enkä ole koskaan syönyt, pierryt, käynyt kakalla tms. hänen aikanaan. Ja asumme yhdessä ja lapsia. Ei vaadi ihmeitä käyttäytyä kuin lady. Hyi sua.
Jaha, nyt oli taas vaihteeksi tämän aloituksen uusinnan aika.