Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyiiii, ette usko mitä vierustoveri kertoi

Vierailija
16.03.2017 |

Äitilapsivuodeosastolla ollaan. Mutta kuitenkin, hänen miehensä aikoo tuoda hälle yhden siiderin salaa tänne jonka aikoo juoda salaa. Minun pitäisi vaihtia milloin lääkäri/hoitsu tulee. Olin vaan sillee ,että mitä hittoa, eihän tänne saa mitään siidereitä tuoda? Ei yksi ketään tapa, eikä ne edes haista sitä?

Olen vähän toista mieltä, huolestuttavaa käytöstä , miksi tuore äiti haluaisi siideriä osastolle? Missä kuitenkin imetetään? Eikö kotiin asti pysty odottaa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt lähtisi heti tuomitsemaan äitiä päihdeongelmaiseksi, mutta sairaalaan ei saa alkoholia tuoda joten ihmettelen kyllä miksi ei voi odottaa kotiin asti, kyse ei kuitenkaan ole viikoista jos kaikki on äidillä muuten ok synnytyksen jälkeen.

Missä lukee että sairaalaan ei saa tuoda alkoholia? En ole ikinä tuommoisesta kuullut.

Vierailija
62/62 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt sanoa kyllä minä vähän yllätyin näistä vastauksista. Siis tämä oli provo minkä väsäsin. Tarkoituksena saada tietää miten ihmiset suhtautuu ja vastaa. Olin veikannut valmiiksi et moni äiti miettisi vauvaa eikä alkoholijuomia. No yllätys oli suuri, alkoholi se mikä meni kaiken edelle. Kellään ei tullut edes pieneen mielee ,että entäs jos äiti olisikin alkkis? Salaa juo? lapsivuodeosastolla? Ei malta kotiin asti odottaa? Mutta ei, kukaan ei tajua jutun pointtia , kaikki vaan höpöttää kuinka äidin pitää saada synnärillä siideri!

Mietin vain yöllä, että mitä hemmettiä. Oikeesti. Mikä tähän maailmaan on menny että synnärilläkin pitää saada olut,siideri,konjakki? Olenko mä itse liian tiukkis? Vai mikä mussa mättää? Itse mielummin ihailisin omaa vauvelia kun koskisin yhteenkään olut tai siideri pulloon.

Se on vähän eriasia hyväosaisilla.

Rahvas viettää hauskaa aikaa silloin kun sitä saa ja on varaa ja vaikka ei olisikaan varaa niin elämää eletään nyt ja ne vauvat kautta aikain on eläneet kurjasti.

Vauva voi olla vaan tyytyväinen ettei äiti kippaa vauvaa viemäriin kuten Roomassa oli antiikin aikaan tapana tehdä.

Jotenkin vituttaa tuollaiset ap:n kaltaiset jeesustelijat joilla on varaa jeesustella. Entä sitten kun tilillä on rahaa sen verran että saat vain sen viinapullon tai viisi pussia hernekeittoa?

Nautitko yhden päivän vai kidutko ripulipaskalla viisi päivää paskoen herneitä?

Ei elämässä ole varaa jeesustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi