Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyiiii, ette usko mitä vierustoveri kertoi

Vierailija
16.03.2017 |

Äitilapsivuodeosastolla ollaan. Mutta kuitenkin, hänen miehensä aikoo tuoda hälle yhden siiderin salaa tänne jonka aikoo juoda salaa. Minun pitäisi vaihtia milloin lääkäri/hoitsu tulee. Olin vaan sillee ,että mitä hittoa, eihän tänne saa mitään siidereitä tuoda? Ei yksi ketään tapa, eikä ne edes haista sitä?

Olen vähän toista mieltä, huolestuttavaa käytöstä , miksi tuore äiti haluaisi siideriä osastolle? Missä kuitenkin imetetään? Eikö kotiin asti pysty odottaa?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttionvalttia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa nyt on?

Kyllä minäkin synnytyksestä haluaisin palkkioksi vaikka vodkapaukun.

Kyllähän se ongelma on siinä, että normi pystyy odottaa ja ottaa sen kotona. Mutta sairaalassa,äitilapsivuodeosastolla pitää väkisin ottaa? Ei sairaalassa ennenkään saannut juoda? Ap

Terveisiä heräämöstä. Täällähän suorastaan ryypätään (lääkekonjakkia leikkauspotilaille) talon puolesta. Hui kauhistus!

Vierailija
22/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas white trashin kokoontumisajot käynnissä, niin paljon tulee puolustelevaa kommenttia ja peukutusta alko+vauva -yhdistelmälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus. Eiköhän se huoli olisi tullut ilmi jo äitiysneuvolassa. Huonekaverilla soisi olevan parempaakin miettimistä kuin murehtia toisen yhtä siideriä. Hae vaikka olut osaston jääkaapista että saat maidon nousemaan.

Vierailija
24/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt yhtään voi tietää, onko kyse "pakko saada siideriä" tapauksesta negatiivisessä mielessä, vai tekeekö tuoreen äidin mieli pientä palkinto siideriä :D

Vahtia tuskin tarvitsee, jos yhden siiderin äkkiä juo :D mulle tuotiin vaikean synnytyksen jälkeen heti alkuun konjakkiryyppy! Ihan hyvän kokoinenkin. Ihmettelen, miten sain sen edes alas, mutta varmaan oli vielä niin pöllyissä. Ja se on ihan tavallista haluta skumpat tai muut heti synnärille. Jos joku tilaa sinne hampparit, niin ajatteletko että "ei pystynyt odottaa mäkkäriin asti", vai että nyt tais tehdä hampparia mieli?

Vierailija
25/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin teki mieli synnärillä korkata siideri raskauden päätteeksi, juhlistaakseni rakkaqn esikoisen syntymää ja meinasin pyytää miestä tuomaan mutta en sitten viitsinyt kuitenkaan kun juuri ajattelin muiden reaktioita. Säästettiin sitten siiderin korkkaamiset kotiutumispäivälle.

Vierailija
26/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa nyt on?

Kyllä minäkin synnytyksestä haluaisin palkkioksi vaikka vodkapaukun.

Sama. Etenkin kun on just joutunut olemaan 9kk ilman alkoholia. Kyllä maistuis.

Vierailija
27/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista kuinka moni täällä ajattelee ,että ei se mikään ongelma ole. Miettikää. Just saannu vauvan ja heti pitää ryypätä? = kertoo aika paljon äidistä. Ryyppääminen taitaa olla äidin pääasia äidin elämässä.

Sun käsitys ryyppäämisestä on yksi siideri? Ok. Oot varmaan hauskaa seuraa.

Vierailija
28/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edelleenkin näitä ihan syystä seurataan, kysellään, tarkkaillaan jne. , sen LAPSEN vuoksi, jotta pääsee hyvään ja turvalliseen kotiin ja hoivaan. Siksi on erittäin tärkeää että aloittaja kertoo asiasta hoitohenkilökunnalle ennenkuin tuo vauva pääsee lähtemään tuollaisten vanhempien kanssa sairaalasta pois. Kummallista porukkaa vauvapalstalla, puolustelemassa tuoreen äidin alkoholinkäyttöä. Normaalilla ihmisellä on kyllä kaikki muu kuin alkoholituossa tilanteessa mielessä. Esim. se vauva

Vierailija
29/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vituttaa vaan se, että sitä juomista pitää salailla ja värväillä tuntemattomia ihmisiä mukaan ikäänku oltais ryöstämässä pankkia.

Ihan urpoa touhua ihan kun olis jotain 14v, suoraselkäsesti vaan hoitajalta kysymään niin eiköhän ne sitten osaa vastata että mitä pahaa siinä on, suurempi todennäkösyys kuitenkin että sanovat että "siitä vaan".

Jos mitään päihteidenkäyttöään pitää piilotella, on joku ongelma vähintään vireillä. Ite sanoisin että mua et voi kyllä värvätä väkisin auttamaan tuommosessa, mistä tietenki saisin paheksuvat ulinat päälleni.

En välitä, jos ei saa kokonaista aputiimiä salajuomiseen ja kilahtaa siitä, todistaa vaan että päätös oli oikea.

Vierailija
30/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No edelleenkin näitä ihan syystä seurataan, kysellään, tarkkaillaan jne. , sen LAPSEN vuoksi, jotta pääsee hyvään ja turvalliseen kotiin ja hoivaan. Siksi on erittäin tärkeää että aloittaja kertoo asiasta hoitohenkilökunnalle ennenkuin tuo vauva pääsee lähtemään tuollaisten vanhempien kanssa sairaalasta pois. Kummallista porukkaa vauvapalstalla, puolustelemassa tuoreen äidin alkoholinkäyttöä. Normaalilla ihmisellä on kyllä kaikki muu kuin alkoholituossa tilanteessa mielessä. Esim. se vauva

Voi luoja. Kyseessä on siis YKSI siideri. Ei yksi viinapullo, ei tusina siideriä, vaan yksi siideri. Se ei aikuisella ihmisellä tunnu missään. Kyllä minä ainakin mietin jo synnärillä että kiva saada kaikkia raskausaikana kiellettyjä herkkuja kunhan pääsee kotiin, ei ole normaalia jos 24/7 ajatus on vain vauvassa eikä mielessä pyöri mitään muuta.

Minä ainakin olin koko raskausajan juomatta tippaakaan mitään alkoholipitoista, samoin kuin olin koko raskausajan myös syömättä graavattua lohta. Tämä tuore äiti ainakin herkutteli heti kotiutumisen jälkeen yhdellä laatusiiderillä ja graavilohirullilla, nam. Tulipa vesi kielelle kun muisteleekin.

Vierailija
31/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä noin vaikean kautta? :D Tois mies juomapullossa sen sidukan niin tarvii piilotella keltään.

Vierailija
32/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedänkin tapauksen jossa äiti lähti yöllä baariin ja miea hoiti sitä lasta siellä. Oli ne hoitajat ihmeissään kun lapsi halusi maitoa, no naapurin täti työnsi sitten tissin suuhun.

Vierailija
33/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se FAS-lapsi?

Vierailija
34/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se FAS-lapsi?

Ei, normi.

Vierailija
35/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile käsidesiannostelijoiden pintaa. Jos se hupenee hurjaa vauhtia niin tuo mamma käy nappailemassa niistä.

Vierailija
36/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile käsidesiannostelijoiden pintaa. Jos se hupenee hurjaa vauhtia niin tuo mamma käy nappailemassa niistä.

Ootteko tosissanne :DDDDD Yhden siiderin takia...

Vierailija
37/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä siellä osastolla on kaapissa ihan kaljaakin, auttaa maitoa nousemaan tarvittaessa. Lisäksi on ihan yleistä kilistellä skumppaa lapsen synnyttyä. Ei se alkoholi mitenkään erityisen pannassa siellä ole tai kiellettyä.

Siis maksetaanko porsijoille verovaroista kaljatkin jääkaappiin synnytyslaitoksella?

Vierailija
38/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että se siinä tapauksessa olisi ollut siirediä jota äiti olisi pyytänyt tuomaan.

Tuskin olisi pyytänyt mitään, vaan todennäköisempi vaihtoehto on se että pullo olisi piilotettu jo hyvissä ajoin sairaalakassiin.

Vierailija
39/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOO MAINITTU!

Vierailija
40/62 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhden siiderin takia. Alkoholistin lapsena ja useammankin sellaisen sukulaisena tiedän että se yksikin otetaan himoon jos ei enempää juuri siihen hätään saada. Olen todella huolissani aloittajan huonetoverin vauvasta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä