Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laura Voutilainen - mä en kestä?

vierailija6377338
16.03.2017 |

Mistä biisistä tuo alku on??? niin tutun kuuloinen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uusi tuotanto on katsokaas nykypäivää. Ekaks tuli "No hitto Mix ei". Sitten "Mä en niiqu kestä". "Jaxuhalia" odotellessa.. :')

Vierailija
22/36 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laulajan pitäisi laulaa ainoastaan itsensä ikäisten asioista? Toisekseen lakkaako nelikymppinen muka ihastumasta? Ehkä se tuntuu siltä jos on itse väljähtäneessä parisuhteessa, mutta jos siitä eroat, niin kyllä ne perhoset pyörii mahassa vieläkin, vaikka ei ehkä samalla tavoin kuin teininä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako Laura yrittää olla Suomen oma Kylie? Tai joku muu vastaava. Hän kuitenkin osaa esiintyä ja laulaakin, mutta miksi nyt ei oikein tahdo löytää omaa tyyliä ja juttua.

Vierailija
24/36 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on karsee mut onhan se sellanen helppo tarttuva jankutus joka jää soimaan päähän, ehkä se on ollu tarkotus.

Vierailija
25/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mäenkestä!

Vierailija
26/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minulla päässä jotain vikaa kun minusta Voutilainen näyttää jotenkin Michael Monroelta nykyään. Siis en tarkoita mitenkään pahalla, vaan että kasvonpiirteissä on jotain samaa, kuin sukua olisivat. En ole ainakaan ennen huomannut tätä.

Vierailija
27/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laura laulaa tämmöistä kuraa, vaikka on kaunis, taitava ja monipuolinen esiintyjä. Jotenkin nolottaa kuunnella tämmöistä teinikamaa 4-kymppisen suusta.

Mietin samaa. Äänikin muuttunut erilaiseksi: kuin kipeän kissan mourunnaksi. Hänellä olisi hyvä perusääni.

Vierailija
28/36 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laura laulaa tämmöistä kuraa, vaikka on kaunis, taitava ja monipuolinen esiintyjä. Jotenkin nolottaa kuunnella tämmöistä teinikamaa 4-kymppisen suusta.

Tämä. Mutta sama se on kaikkien kanssa nykyjään. Jos kunnollista, aikuista, oikeaa musiikkia haluaa kuunnella pitää sitä etsiä itsenäisiltä pienemmiltä levymerkeiltä ja artisteilta. Kaikki muu on teinipaskaa.

Vierailija
29/36 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja kirjoitti:

Laura osaa laulaa. Miksi pitää tehdä tämmöistä pissiskuraa?

Koska se myy. Suurin osa laulajista joutuu tekemään sitä, mitä ostetaan, eikä sitä, mitä he haluavat.

Vierailija
30/36 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hovimuusikko Ilkan,Lauran loverboyn tekemä  biisi

Vierailija
31/36 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet täyttä kuraa. Häpee. Laura paras

Vierailija
32/36 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa on kyllä kun räjähtänyt puuma!

Okei mä en pidä Laurasta, vaikka hänellä on lahjoja niin karismansa ei ylety minuun asti.

Vierailija
33/36 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan minulla päässä jotain vikaa kun minusta Voutilainen näyttää jotenkin Michael Monroelta nykyään. Siis en tarkoita mitenkään pahalla, vaan että kasvonpiirteissä on jotain samaa, kuin sukua olisivat. En ole ainakaan ennen huomannut tätä.

Toi on muuten niin totta! =)

Vierailija
34/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/viihde/2011070213994238_vi.shtml

vieläkin huvittaa toi Voutilaisen "aistillinen" ja "elegantti" show 😂

Siis nuo karmeat kuvat ja juttukin on ihan suoranaista v*ttuilua.

Ai luoja :DDD

Vierailija
35/36 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan hakoteillä, vai onko tämä biisi Legendaarisen Junnun tyttären, Suvi Vainion käsialaa.?

Vierailija
36/36 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräjorma kirjoitti:

Olenko ihan hakoteillä, vai onko tämä biisi Legendaarisen Junnun tyttären, Suvi Vainion käsialaa.?

Teksti on juurikin Suvin.

Mutta joo, ihan kauheaa, teennäistä ja tyylitöntä roskaa tämä Lauran nykytuotanto. Kaija Koolla ihan sama juttu. Sääli, kun molemmat ovat kuitenkin lahjakkaita naisia.