Jos menet kauppakeskukseen niin menetkö sinne vain oleilemaan, vain katselemaan tavaroita vai että edes vähän tiedät mitä olet hakemassa, mu
Jos menet kauppakeskukseen niin menetkö sinne vain oleilemaan, vain katselemaan tavaroita vai että edes vähän tiedät mitä olet hakemassa, muita vaihtoehtoja?
Kommentit (16)
Aina kun menen kauppaan, tiedän mitä haen ja kun löydän sen, niin ostan ja poistun.
En koskaan mene viettämään aikaa muuten vaan tai katselemaan huvikseni. Oli sitten kyseessä kympin hanskapari tai 50 tonnin auto.
Menen kauppakeskukseen ostamaan. Yleensä etsin tarvitsemani asian ensin netistä ja sitten katson mistä sen löytää.
Nuorempana oli kiva kierrellä ja katsella kaikkea, vaikkei edes ollut tarkoitust ostaa mitään. Nyt tanttaiässä pitää olla joku syy ja ostotarve milessä, että huvittaa lähteä. Samalla vaivalla voi sitten kierrellä ja katsella jos jaksaa.
En luuhua muutenvain, haen mitä tarvitsen.
En koskaan mene turhaan kauppakeskukseen. Yleensä netistä ensin katselen mitä tarvitsen ja sitten eri liikkeistä ne käyn niin nopeasti kuin mahdollista hakemassa. Mä inhoan kauppakeskuksia ja ylipäänsä shoppailua. Mä en näe mitään syytä miksi koskaan menisin sinne vain hengailemaan ja katselemaan mitä siellä on tarjolla.
Haen mitä olen etsimässä tai etsin mitä olen hakemassa. Joskus joutuu tappamaan aikaa kun odottaa autokyytiä tai jotain, ja Hashuilemaan ilman selvää osto tarkoitusta, mutta harvoin niin.
Normaliin tai Tigeriin menen lapsen kanssa joskus kun haluaa jotain, mutta ei aina etukäteen ole sovittu mitä ostaa. Muuten en mene sinnekään vaan katselemaan. Haahuilemaan useammassa liikkeessä valitettavasti joutuu monesti, jotta löytää etsimänsä ja jos vähäänkään haluaa vertailla tuotteita.
Teen ostokseni nettitilauksina, kauppakeskuksissa hengailee liikaa epämääräistä porukkaa.
Joskus on ihan hauska kierrellä, minulla on muutama liike joiden tarjonnan käyn tsekkaamassa aina, kun sellaisen liikkeen jossain näen. Mutta harvoin tulee käytyä muualla kuin Kampissa, siellä käyn usein kun bussilla matkustan.
Yleensä on mielessä jotain, mitä haluaisin / mitä tarvitsisin. Mutta samaan syssyyn tulee lähes aina kierreltyä läpi myös muut kaupat, joissa ihan vaan katselen jos löytyisi jotain kivaa.
Vain jos haluamani tuote ei ole verkkokaupasta saatavissa, mutta sattuu jommassa kummassa kehätien ostoskeskuksessa olemaan (keskustaan en mene). Mielellään vielä click and pick.
Kasarilla tuli maleksittua yhdysvalloissa mall:illa, ei kiinnosta enää yhtään.
Teen vain täsmäiskuja. Inhoan shoppailua.
Tilaan haluamani tavarat netistä. Posti tuo tuotteen kotiovelle tai lähimpään automaattiin. DHL tuo kotiovelle.
Ei tarvitse mennä ostoskeskukseen. Viimeksi tilasin smokkipaidan ja knallihatun. Molemmat tuotiin kotiin!
En ikinä mene kauppaan ellen tiedä mitä olen sieltä hakemassa.
Koitan ostaa vaatteita nimenomaan silloin kun en erityisesti tarvitse niitä, koska jos jätän siihen hetkeen kun oikeasti tarvitsen niitä niin silloin en löydä koskaa mitään kivaa sopivaan hintaan.
Vältän kauppakeskuksia.