Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirressä roikkuminen

Vierailija
16.03.2017 |

Miltä hirressä roikkuminen tuntuu ennen kuin ihminen on kuollut? Voiko siinä vaiheessa vielä iskeä pelko tai katumus? Entä eikö se tunnu jotenkin kunniattomalta, kun pissat ja kakat tulevat housuihin? Itse kuolisin mieluummin lääkärien suorittamaan eutanasiaan, mutta koska tietääkseni vain Hollannissa myönnetään sellainen psyykkisten pitkäaikaissairauksien perusteella, saattaa olla, että jonain päivänä hirressä killuminen on minunkin osani, vaikka se hirveältä kuulostaa. Ihan vähään aikaan en kuitenkaan aio tätä toteuttaa, koska minulla on ensin pari asiaa hoidettavana ja siihen voi mennä useita kuukausia tai jopa vuosi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit sitten että mammat tietävät miltä hirressä roikkuminen tuntuu.

Vierailija
2/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukuttaudu mieluummin. Lopussa on vain rauhallinen olo. Eikä niin paljon sotkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tätä. Jos haluaa tappaa itsensä niin miksi hirttäytyä. Hukkuminenkin on kuulemma tuskallista.

En itse ainakaan valitsisi tuollaisia tapoja.

Lopuksi kuolemme kaikki. Sen tajuaminen on minusta paras itsemurhan este vanhemmalle ihmiselle.

Nuorella tietenkin pitkä elämä edessä.

Vierailija
4/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kadut voimakkaasti etkä voi enää tehdä mitään?

Sitä paitsi kuolemaa ei ole.

Joudut katsomaan tekosi seurauksia toiselta puolen.

Vierailija
5/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu kuinka pitkä pudotus. Jos pudotus on pitkä, niska katkeaa ja kuolee lähes heti. Jos lyhyt, tukehtuu hitaasti.

Vierailija
6/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain olla tekemättä itsemurhaa ollenkaan ja antaa luonnon, tai Jumalan kuten minä uskon, päättää milloin on oikea hetki kuolla.

Jos sinun on kärsittävä, niin omista se hyvälle tarkoitukselle. Jos sinua kiinnostaa, mitä hyvä kärsimys on, lue blogistani kirjoitus otsikolla "Voiko kärsimys olla hyvää?" – siinä koetan selittää tarkemmin, mistä on yse. Ei siis ole mikään pakko lukea – vain, jos haluat.

Vierailija
7/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiipeäisin korkean talon katolle, istuisin räystäälle ja alkaisin juomaan kossua. Jossain vaiheessa tasapaino pettäisi eikä taatusti jäisi kitumaan. Täytyy vain toivoa, ettei kukaan jää alle.

Vierailija
8/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään paskaa. Syöt niin paljon paskaa että alkaa naurattamaan. Kyllä jää muut hullutukset mielestä. Paskansyönti naurussa suin pitää sinut elossa.

Vierailija
9/9 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kuristaminen, esim. köydellä, on mahdollisesti kaikkein lempeimpiä tapoja tappaa itsensä. Ja puhun nyt siitä, että esim paksulla köydellä tukkii kaulavaltimot niin, ettei aivoihin kulje verta, mutta hengitystiet pysyvät auki. Näin ei tule tukehtumisen tunnetta, mikä on todella epämiellyttävää , vaan tajunta katoaa muutamassa, ehkä noin kymmenessä sekunnissa. Ennen tajuttomuutta näkökenttä sumenee ja kehoon tulee lämmin ja aika euforinen olo, sitten vain valot pimenevät..

Tässä taktiikassa täytyy vain olla todella varma, ettei kukaan pääse yllättämään kovin äkkiä aloituksesta. Kukaan ei halua herätä kasvina sen jälkeen, kun joku on "pelastanut" kuolemalta joitain minuutteja tajuttomuuden jälkeen. Toinen on se, että kannattaa varmistaa, ettei kuristava väline pääse löystymään tajunnan ja lihaskontrollin menetyksen jälkeen..

P.s älkää kokeilko oikeasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan