Uusi kuu blogi - lukeeko kukaan?
Olen jo vuosia seurannut ja vaikuttaa mukavalta naiselta. Sisustustyylikin miellyttää. Silti nyt alkanut enemmän vain ärsyttää koko blogi. Jotenkin niin hölynpölyä kaikki tekstit ja selailen päällisin puolin vain kuvat jotka nekin alkaneet ärsyttää. Bloggaajalla sama ilme ja asento joka kuvassa. Onko teillä suositella muita saman tyylisiä blogeja mutta enemmän sisältöä tarjoavia blogeja? Ei kiinnosta päällisin puolin tehdyt yhteistyöt eikä arjen mukasyvälliset diipadaapat ja jeesustelut.
Kommentit (674)
12 kuvaa jossa keittiön pöytä tai osa siitä. Ja paljaat jalat. Hoh ja hoijaa. Kukkakimppu kaunis kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
12 kuvaa jossa keittiön pöytä tai osa siitä. Ja paljaat jalat. Hoh ja hoijaa. Kukkakimppu kaunis kylläkin.
Onhan se toistontoistontoistontoisto ihan hullua! Edes yksityisimmissä pienen perhepiirin sometileissä kukaan ei kuvaa kymmentä vuotta päivittäin keittiön pöytää. Saati kun somettaminen ja ne kuvat erityisesti on päätyö, yrittäjyyttä, osoitus ammattitaidosta, luovuudesta, mielikuvamarkkinoinnista. Joo ei. 🤣
Nyt mielenkiinnolla odotan Emilian uusia sohvia. Melkeen löisin vetoa että samat Ikean kun Johannankin. Ainahan voi asian kääntää niinkin että "mies halusi uudet sohvat" Hm. Niitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mielenkiinnolla odotan Emilian uusia sohvia. Melkeen löisin vetoa että samat Ikean kun Johannankin. Ainahan voi asian kääntää niinkin että "mies halusi uudet sohvat" Hm. Niitä odotellessa.
Huh. Oikeassa olit. Sohva on täysin sama kuin Johannalla. Puisia sohvanjalkoja myöden. Väri sama. 😳 mikähän tässä on taustalla. Jotenkin creepyä. Mä ymmärrän, että haetaan inspistä, mutta se, että kaikki on ihan samaa kuin toisella on jotenkin erikoista. Tuleekohan karvataljat sohvalle kuten Johannalla myös.
Tapetti myös on melkein sama kuin Johannan olohuoneen tapetti. Onkohan se Johanna katsellut Emilian blogia, mitäköhän mahtaa tuumailla noin suorasta kopioinnista.
Mä tykkäsin kyllä enemmän vanhasta olohuoneesta. Sohvapöytä oli kiva ja kokonaisuus muutenkin.
No nii, ihan samanlainen sohvakokonaisuus kuin kalastajan vaimo-blogissa :D
Seuraavaksi tulee Matissen tauluja seinille niinkuin Johannalla koska nyt on tapetit ja sohvat jo kopioitu. Voi ristus!!
Miten tuo on edes mahdollista? Että kopioidaan joka ikinen yksityiskohta? Olohuoneet on niin identtiset että kuvia sekoittelemalla eivät itsekään pystyisi sanomaan että kumman koti on kyseessä.
Ja kova selittely tekstissä miten olisi halunnut muuta mutta mies haluai tämän ja hän antoi periksi... siellähän on sama mattokin.
Voi ei Emilia🙈. Mua hävettää tämä Johannan matkiminen niin paljon. Mitä Johanna edellä sitä Emilia perässä. Miksi pitää kaikki olla samaa kuin Johannalla. Sisustusta myöten.
Emilia poistanut ig:stä kommentin, jossa viitattiin Kalastajan vaimoon. Niiiiiiin noloa! Ja kommentti oli vielä ihan asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei Emilia🙈. Mua hävettää tämä Johannan matkiminen niin paljon. Mitä Johanna edellä sitä Emilia perässä. Miksi pitää kaikki olla samaa kuin Johannalla. Sisustusta myöten.
No, aikasemmin hän matki Rillaa ja kun Rillan blogi loppui Emilia jämähti keittiöönsä. Nyt hän sentään kutoo ja tapiseeraa.
Odotan ja odotan että Emilia hoksaisi jotain uutta ihan itse. Mutta ei. Samaistuu Johannan päivä päivältä enemmän. Hiusväri, vaatteet, koti. Onko tämä enää normaaliakaan. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löit vetoa isosta summasta, itse en olisi uskonut että kehtaa viedä tuon noin pitkälle. 😂 Maailmassa sohvia riittää mut täsmälleen samat on saatava, kaiken muun Johannalta jo kopioidun lisäksi! 🤦♀️
Laitoin kommentin matkimisesta, jää nähtäväksi kuinka sen julkaisulle käy.
Vierailija kirjoitti:
Odotan ja odotan että Emilia hoksaisi jotain uutta ihan itse. Mutta ei. Samaistuu Johannan päivä päivältä enemmän. Hiusväri, vaatteet, koti. Onko tämä enää normaaliakaan. 🤔
Ei oikein tunnu normaalilta. Siksikään että molemmat blogit ovat kuitenkin julkisia ja tekevät kaupallisia yhteistöitä, ja genre on sama eli samoja lukijoita. Toki Emilialla monikymmenkertaisesti vähemmän. Mutta silti, normaalisti ymmärtäisi kaikkien huomaavan nolon matkinnan. Miksei nyt tajua
sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista? Että kopioidaan joka ikinen yksityiskohta? Olohuoneet on niin identtiset että kuvia sekoittelemalla eivät itsekään pystyisi sanomaan että kumman koti on kyseessä.
Silti yhdessä kommentissa jossa suoraan sanotaan että luet Kalastajan vaimoa, Emilia pokkana väittää ettei kyse ole "inspiroitumisesta" kun ostaa Ikean tusinasohvan. Eikä myönnä lukevansa blogia (raamattunaan:)), mutta kun ei osaa edes puhua potaskaa kunnolla! Missään nimittäin ei näyttäisi olevan kuvia tuosta sohvasta puujalkaisena kuin Johannalla. Voiko myötähäpeään tuupertua? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti yhdessä kommentissa jossa suoraan sanotaan että luet Kalastajan vaimoa, Emilia pokkana väittää ettei kyse ole "inspiroitumisesta" kun ostaa Ikean tusinasohvan. Eikä myönnä lukevansa blogia (raamattunaan:)), mutta kun ei osaa edes puhua potaskaa kunnolla! Missään nimittäin ei näyttäisi olevan kuvia tuosta sohvasta puujalkaisena kuin Johannalla. Voiko myötähäpeään tuupertua? :)
Tämä!
Fiksu olisi tietenkin nauraen myöntänyt ilmiselvän asian, sanoen että tykkää Kalastajan vaimon tyylistä voimakkaaseen samaistumiseen asti. Mutta tämäpä teki hölmöimmän liikkeen ja kieltää kaiken. Itseironiaa ei tuolla ole tunnettu, se on vuosien varrella käynyt hyvin selväksi.
Lähtiköhän homma hanskasta uudessa kuussa siinä vaiheessa kun Norjassa muutettiin vanhaan puutaloon myös?
Tikahduttavinta mun näkökulmasta matkimisessa on se että toi kyseinen sohva on aivan s****nan ruma lituska! Ikealla on vanhaan taloon paljon sopivampia ja laadukkaampiakin mut kun täytyy saada samat mitkä idolilla. Jota ei siis ole eikä seurata.
Poisti kommenttini igstä ja facesta jossa ihan asiallisesti mainitsin yhtäläisyydet Johannan kodin kanssa!! Lopetin hänen tiliensä seuraamisen!! Jos olisi edes myöntänyt että ovathan ne samanlaisia mutta ei, poisti kommenttini ja myös siihen vastanneen naisen kommentin!! Säälittää!!
Joko kasvihuone on aloitettu muuttamaan saunaksi? Täytyyhän joku pihasauna ”suomen joSSullekin” saada!
Nyt on Johannakin tehnyt samanlaisen neuleen, kun Emilia teki jo alkuvuodesta. Hohhoijaa...