Kuka on AV-mamma?
Sanan "AV-mamma" määritelmä on jäänyt mulle epäselväksi. Mitä se tarkoittaa sinun mielestäsi?
Miten paljon palstaa pitää käyttää ja millä tavalla, jotta voidaan kutsua AV-mammaksi? Voiko olla AV-mamma, jos vain lukee keskusteluja säännöllisesti, muttei koskaan kirjoittele niihin itse?
Kiinnostaa myös millaiset palstailijat voidaan laskea AV-mammaksi. Mitä merkitystä, jos mitään, on sukupuolella, iällä, sillä onko lapsia, tms.?
Oletko sinä AV-mamma?
Kommentit (24)
Vain naiset ovat av-mammoja. He keksivät palstaileville miehille halventavia nimiä, kuten vaikkapa "lassukka".
Mamma voi lähteä av:lta, mutta av ei lähde mammasta. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma on itsestään ulkonäöllisesti huolehtimaton, omistaa epäsiistin ulkonäön, wt-tatskoja, värjätyt hiukset, kouluttamaton, lihava, löysä toosa ja lapsia monelle eri miehelle.
Itse en ole mamma koska en omista mitään edellä mainituista, vaan tulin näpäyttämään just noita muumimammoja jotka vois harjata tukkansa. Mutta ainiin, eihän sitä ehdi, koska "lapset" ja "mammalook." ;)
Et ole tainnut lukea ainuttakaan Muumikirjaa, kun et tiedä Muumimammasta mitään!
Tyylistäsi päätellen lukeminen ei taida muutenkaan olla ihan ykkösharrastuksiasi.
Av-mamma on itsestään ulkonäöllisesti huolehtimaton, omistaa epäsiistin ulkonäön, wt-tatskoja, värjätyt hiukset, kouluttamaton, lihava, löysä toosa ja lapsia monelle eri miehelle.
Itse en ole mamma koska en omista mitään edellä mainituista, vaan tulin näpäyttämään just noita muumimammoja jotka vois harjata tukkansa. Mutta ainiin, eihän sitä ehdi, koska "lapset" ja "mammalook." ;)