Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on AV-mamma?

Vierailija
16.03.2017 |

Sanan "AV-mamma" määritelmä on jäänyt mulle epäselväksi. Mitä se tarkoittaa sinun mielestäsi?

Miten paljon palstaa pitää käyttää ja millä tavalla, jotta voidaan kutsua AV-mammaksi? Voiko olla AV-mamma, jos vain lukee keskusteluja säännöllisesti, muttei koskaan kirjoittele niihin itse?

Kiinnostaa myös millaiset palstailijat voidaan laskea AV-mammaksi. Mitä merkitystä, jos mitään, on sukupuolella, iällä, sillä onko lapsia, tms.?

Oletko sinä AV-mamma?

Kuka on AV-mamma?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma on itsestään ulkonäöllisesti huolehtimaton, omistaa epäsiistin ulkonäön, wt-tatskoja, värjätyt hiukset, kouluttamaton, lihava, löysä toosa ja lapsia monelle eri miehelle.

Itse en ole mamma koska en omista mitään edellä mainituista, vaan tulin näpäyttämään just noita muumimammoja jotka vois harjata tukkansa. Mutta ainiin, eihän sitä ehdi, koska "lapset" ja "mammalook." ;)

Vierailija
22/24 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset ovat av-mammoja. He keksivät palstaileville miehille halventavia nimiä, kuten vaikkapa "lassukka".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma voi lähteä av:lta, mutta av ei lähde mammasta. Koskaan.

Vierailija
24/24 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamma on itsestään ulkonäöllisesti huolehtimaton, omistaa epäsiistin ulkonäön, wt-tatskoja, värjätyt hiukset, kouluttamaton, lihava, löysä toosa ja lapsia monelle eri miehelle.

Itse en ole mamma koska en omista mitään edellä mainituista, vaan tulin näpäyttämään just noita muumimammoja jotka vois harjata tukkansa. Mutta ainiin, eihän sitä ehdi, koska "lapset" ja "mammalook." ;)

Et ole tainnut lukea ainuttakaan Muumikirjaa, kun et tiedä Muumimammasta mitään!

Tyylistäsi päätellen lukeminen ei taida muutenkaan olla ihan ykkösharrastuksiasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän