Kuka Sinkkuelämän naisista olisit mieluiten?
Ja miksi juuri hän? :)
Minä haluaisin olla Miranda, koska hän on ironinen, hyväpalkkainen, fiksu ja hänellä on ihana mies, Steve.
Kommentit (27)
Joku sivuhenkilö, jotta ei tarvitsisi olla tekemisissä päähenkilöiden kanssa.
Carrie. Tosin valitsisin Aidanin enkä Kihoa.
Ja lisään vielä, että Miranda on kivannäköinen ja hänen hiuksensa näyttävät hyvältä tällaisina:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/f9/1a/62/f91a62b1f142c18f32a1…
-Ap
Charlotte. Hän on kaunein ja varakkain. Hänellä on paras mies. Niiden suhde on kadehdittava! Ajatusmaailma on aikalailla samansuuntainen kuin minulla.
Minä olisin ehdottomasti Samantha.
t. nelikymppinen mies
Charlotte, ikuinen romantikko jolle kävi lopulta tosi hyvin. Avioerossa lääkärimiehestä, hän sai hulppean lukaalin paraatipaikalta ja tapasi samalla seuraavan aviomiehensä. Olihan siinä mutkia matkassa, mutta rakkaus astui kuvaa, kun sitä vähiten odotti. :)
Muuten Miranda, mutta se perhe-elämä Steven kanssa ei kyllä kiinnostaisi pätkääkään. Eli sanotaan sitten Carrie.
Se nainen jolla on seksiä paljon...Oliko se sitten Samantha
M49
Samantha. Ei lapsia, ura ja nauttii elämästä.
N 27
Charlotte varmaankin, se on ehkä tasapainoisin noista. Mutta mulla on kyllä samanthan huumori 😂
Samantha - lopulta hän sai parhaannäköisen miehen.
Kaikki nuo ovat täysin bimboja materialisteja, joten en missään tapauksesta kukaan heistä.
Charlotte. Hän on kaunein, varakas, ihana asunto, ihana mies ja lopulta ihanat lapsetkin. Hän sai kaiken eikä hänen suhteissaan ollut pettämistä, kuten kaikkien muiden naisten (muun muassa Carrie petti Aidania, Steve Mirandaa ja Samanthaa petti ainakin Richard).
Miranda ehdottomasti.
Tosielamassa olen asenteeltani ja tyyliltani Miranda, naytan eniten Carrielta ja duunikin on enempi kuin hanen (eika koskaan paljon rahaa), mutta olen myos kayttaytynyt kuin Samantha monet monituiset kerrat.
Charlotte ei oo meikalainen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Samantha. Ei lapsia, ura ja nauttii elämästä.
N 27
Just niin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Samantha - lopulta hän sai parhaannäköisen miehen.
Lopulta? Oletko nähnyt leffat?
Vaikea kysymys :D !!
Varmaan Charlotte tai Miranda.... Tosin mä en kyllä halua lapsia...
Charlotte. Vaikka Mirandan elämä olisi kaikkein mielenkiintoisin, niin en jaksaisi 60 tunnin työviikkoja.