Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isä on alkanut käyttäytymään kummallisesti naisystävänsä myötä

Vierailija
16.03.2017 |

Ei ole mikään tuore tapaus heidän parisuhteensa, mutta silti ihmetyttää. Useamman vuoden ovat olleet jo yhdessä. Tämän naisen olen kuitenkin tavannut vain joitakin kertoja, laskettavissa kahden käden sormilla. Ihan mukava tapaus, tosin vähän semmoinen mielistelijä eikä vaikuta oikeasti kiinnostuneelta asioista keskustellessa tms. jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Mutta siis, asiaan. Isälläni on äitini kanssa kaksi lasta, minä ja pikkuveljeni, joka on vielä alaikäinen. Äidilläni ei ole koskaan omaa aikaa, kun on ihan täysin vastuussa veljestä ja maksaa yksin pienistä rahoistaan tämän harrastukset ja muun elämisen. Isä on välillä täysin unohtanut maksaa hänestä elatusmaksuja, aina on jotain esteitä, "rahapula". Kuitenkin isällä on varaa matkustella naisystävänsä kanssa kuukausittain, kotimaan sisällä sekä ulkomaillakin? Harvoin saa kiinni puhelimitse, vaikka tiedän tämän puhuvan naisystävänsä kanssa puhelimessa tuntikausia päivittäin, ja se luuri on kyllä tiukasta näpeissä kokoajan. Yhteydenottoja kysyttäessä ei kuulemma ole huomannut. Joskus kun puhelimessa jutellaan, isä sanoo puhelun päätteeksi vahingossa semmoisen pienen lauseen, minkä sanoo aina naisystävälleen puhelun päätteeksi. Semmoisen mitä ei todellakaan sanota lapselleen, semmoista lepertelyä :-D Pikkuveljeni kanssa isä ei vietä aikaa juuri ollenkaan, ehkä kerran-pari kuussa (sama minun suhteen) ja tuolloin hänellä on AINA kiire johonkin ja aika tosi tiukilla eikä ehditä tekemään ikinä mitään. Suuttuu, jos tapaamiset venyy muista syistä, koska hänellä on aina kiire tämän naisen luo/ovat sopineet jotain. _Jokaikinen_ kerta. Mainittakoon vielä, ettei päässyt tulemaan ensimmäisen ja ainokaisen lapseni ristiäisiin, koska menivät naisystävänsä kanssa kaveripariskunnalle illastamaan. Ja ristiäiskutsu oli lähetetty todellakin hyvissä ajoin, isä oli luvannut tulla, mutta sitten tulikin tämmöistä muuta _tärkeämpää_..

Isä on myös aina tavatessamme kummallisen poissaoleva, ei kuuntele keskustellessa ja havahtuu sitten ajatuksistaan aina sillointällöin. Unohtelee myös paljon asioita, ja hänellä on alkanut olemaan todella jyrkkiä mielipiteitä esim maailmalla tapahtuvista asioista, ja ottaa todella henkilökohtaisesti toisten omista eroavat mielipiteet. Näin muunmuassa pakolaisista keskustellessamme hän sai aivan älyttömän raivokohtauksen? :D

Eipä tässä ollut vielä edes kaikki outoudet, mut en jaksa nyt enempää avautua. Ollaan pohdittu ihan tosissaan perheen kesken että onko isä jotenkin sairas? Aivopesty johonkin lahkoon? :D Naisystävän aivopesemä, vai pelkästään vain hyvin rakastunut? Olen yrittänyt keskustella isän kanssa asioista hyvin mielin, mutta suuttuu aina ihan helvetisti jos esimerkiksi kysyy etteikö voisi viettää joskus vaikka tuntia pidempään minun ja lapsenlapsen kanssa, tai pikkuveljen..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Minä olen vaan kuin se äitisi. Ex-mies karttaa minua ja lapsia eikä maksa elatusmaksuja. Rahaa riittää kyllä ostella kaikenlaista naisystävälle. Lasten tapaamiset on mahdollisimman lyhyitä ja sitten kiire naisystävän luo. Lapset ovat vielä pienempiä kuin veljesi. Ei kai sille mitään voi. Uhkailee että jos vaadin täysmääräiset elarit niin hylkää lapset kokonaan. Saatan viedä asian oikeuteen jossain vaiheessa.

Vierailija
22/23 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Minä olen vaan kuin se äitisi. Ex-mies karttaa minua ja lapsia eikä maksa elatusmaksuja. Rahaa riittää kyllä ostella kaikenlaista naisystävälle. Lasten tapaamiset on mahdollisimman lyhyitä ja sitten kiire naisystävän luo. Lapset ovat vielä pienempiä kuin veljesi. Ei kai sille mitään voi. Uhkailee että jos vaadin täysmääräiset elarit niin hylkää lapset kokonaan. Saatan viedä asian oikeuteen jossain vaiheessa.

Vie vaan asia oikeuteen nyt, ei tilanne tuosta tule kuin pahenemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eihän isälläsi olisi alkavaa muistisairautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän