Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ihmisellä, joka ei ota vastuuta sanomisistaan, vaan lyö asian läskiksi sanomalla :"NOH, MINÄ OLEN VARMAAN SITTEN HUONO IHMINEN/SYYPÄÄ KAIKKEEN!!1111"

Vierailija
16.03.2017 |

ja niin edelleen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ns. heikkopäinen.

Vierailija
2/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistinen. Joka tapauksessa sellanen draama queen

Vierailija
4/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuun pakoilija.

Ylentää itsensä alentamalla.

Yäk.

Vierailija
5/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee saavansa teostaan kohtuuttoman rangaistuksen?

Vierailija
6/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä narsisti. Joillakin vaan on se työkalupakki siellä pääkopassa niin hemmetin rajoittunut.

Vierailija
7/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivisuus?

Vierailija
8/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska marttyyrikusipää.

Vierailija
9/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyriasenne.

Vierailija
10/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ihminen.

Vierailija
11/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava uhriutuja, joka ei pysty kohtaamaan virheitään ja puutteitaan. Valitettavan yleistä.

Vierailija
12/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukua sellaiselle tyypille, joka sanoo joo joo, vaikka ei tarjoita sitä.(mun mies)

Eli kysymys tai sanominen ärsyttää ja vastaus on tahallaan provosoiva. Sellainen, josta ei saa kiinni mitenkään. Ja kyllä mun mies tekee tuotakin, mitä ap sanoi.

13/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten veikkaisin Sipilää mutta toi "huono ihminen" -itsensä syyttely ei täsmää.

-----

Onko tuossa ollut tilanne, missä joku on mokannut tai sanonut jotain väärältä tietopohjalta ja tähän on vastattu hyökkäävään ja syyttelevään sävyyn? ->hernekeitot nenässä.

Tai hlö on muutenkin sellainen, ettei näe omassa toiminnassaan mitään väärää ja on omasta mielestä aina oikeassa vaikka faktat kertovat muuta?

Vierailija
14/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti!? Tekeekö muutkin tuota, kuin mun mies? En voi sanoa enää mistään mitään kun se vetää tuon!

Vaikka loukkaisi minua ja minä loukkaannun siitä, vetää tuon ja saa syyn mun päälle!!

Ja syyttää usein hulluksi..

Vierailija
15/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pelätkö yksikään kansanedustaja ei sano koskaan näin minkään jälkeen koska siellä ei ole ollenkaan narsisteja.

Vierailija
16/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukua sellaiselle tyypille, joka sanoo joo joo, vaikka ei tarjoita sitä.(mun mies)

Eli kysymys tai sanominen ärsyttää ja vastaus on tahallaan provosoiva. Sellainen, josta ei saa kiinni mitenkään. Ja kyllä mun mies tekee tuotakin, mitä ap sanoi.

Meillä sanoo " kuule aivan sama" ja tuijottaa uhkaavasti silmiin.

Vierailija
17/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolle on sanottu samasta asiasta tuhat kertaa, mutta aina tekee niin kuin ei pitäisi. Sitten kun vielä sanoo, ja muistuttaakin, että asiasta on jo sanottu, vastaa murjottamalla että "aina mä teen kaiken väärin"  .... vaikka siis olisi kyse vain siitä yhdestä asiasta jota ei suostu korjaamaan. Eli siis haluaa laittaa oman laiskuutensa jonkun toisen syyksi.

Vierailija
18/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Voisitte nyt jo vihdoin lopettaa kyökkipsykologiset diagnoosinne.

Ap:n kuvailema reagointi on hemmetin rasittava, mutta ei siitä nyt mitään omatekoisia diagnooseja kannata alkaa sorvata.

Ihminen joko syystäkin tai syytä kokee, että häntä moititaan ilman perusteita ja yrittää vetää maton arvostelun alta leikkimällä marttyyriä. Tosiasiassa hän haluaa sanoa, että "olet kohtuuton paska ja liioittelet ja vierität syytä minun niskaani, vaikka en ole asiaan syyllinen".

Hän ei siten siis halua ottaa vastuuta asiasta, josta häntä syytetään.

Mutta ihan tapauskohtaisesti voi sitten miettiä, onko hänen reaktionsa väärä vai oikea. Ehkä häntä todella syytetäänkin kohtuuttomasti!

Tietysti jos joku ei koskaan milloinkaan aidosti myönnä virheitään, se on paha puute ihmisessä ja sille voi toki olla moniakin syitä. Narsismidiagnoosiin kumminkin tarvitaan paljon muutakin!

Vierailija
19/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reaktio on just tuo, kun mies nalkuttaa. Aina sanotaan, että naiset nalkuttaa, mutta kyllä miehetkin osaa. Ainakin mun mies.

Se on todella perfektionistinen ja nipo, ja jaksaa koko ajan huomautella mulle asioista, jotka on viime kädessä makuasioita. Että "nalkutinalkuti, et IKINÄ laita laseja tiskikoneeseen oikein".

Joten kun multa menee hermo siihen pilkunnuss..iseen, niin kyllä, saatan heikkona hetkenä sanoa, että "minä kun en tässä huushollissa tee mitään oikein, taaskin meni täysin väärin tämä ruuanlaitto tms."

Että voi se joskus olla tervekin vastareaktio jatkuvaan painostukseen. Paha sanoa, onko vai ei, kun ap ei kerro tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän