Korkeamman tason keskustelut -Sinkkumies
Kovin hiljenee keskustelu, kun se viedään ylemmälle tasolle. Aina kuitenkin ollaan niin älykästä, niin älykästä.
Eikö kukaan oikeasti pysty vakavaan ja korkean tason keskusteluun tällä palstalla?
Sinkkumies
Kommentit (16)
Mikä olisi se korkeamman tason keskustelu josta haluaisit puhua?
Vaikka jos ihan rehellisiä ollaan, niin tämä palsta ei ole oikea paikka sivistyneelle keskustelulle. Kirjakeskustelut eivät lähde käyntiin, mutta joku lyhyt mies vs läski nainen -keskustelu jatkuu sivutolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi se korkeamman tason keskustelu josta haluaisit puhua?
Vaikka jos ihan rehellisiä ollaan, niin tämä palsta ei ole oikea paikka sivistyneelle keskustelulle. Kirjakeskustelut eivät lähde käyntiin, mutta joku lyhyt mies vs läski nainen -keskustelu jatkuu sivutolkulla.
Lähinnä vain pohdin kun aletaan pohtimaan asioista oikeasti niin siihen ei yleensä kyetä. Mitään erikoista suuntaa sille itselläni ei ole.
Sinkkumies
Tämä palsta on kuin Junnu Vainion Elämää ja erotiikkaa biisi, kaikki kynnelle kykenevät osallistuu. Kirjoista voi keskustella monilla muilla palstoilla.
Mä haluaisin sinkkumies keskustella kanssasi esim tuosta sinun elämän pilaavasta ylemmyydentunnosta ja sen perusteista mutta en ehdi. Koska sinulla on niin paksu defenssi päällä että vaadittavat energiamäärät on valtavia ja vaikutus luultavasti plus miinus nolla. Mun pitää seisoa kuudelta kannustamassa kakaraa kaukalon ääressä, joten joudun vain vetämään sumpin kurkusta alas ja heippa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat keskustella?
No miten olisi kalastuksesta?
Sinkkumies
Eivät nuo omatkaan aloituksesi kovin korkealentoisia ole. Silikonitisseistä, tekoripsistä ja muista härpäkkeistä jauhaminen ei niin hirmuisen tasokasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin sinkkumies keskustella kanssasi esim tuosta sinun elämän pilaavasta ylemmyydentunnosta ja sen perusteista mutta en ehdi. Koska sinulla on niin paksu defenssi päällä että vaadittavat energiamäärät on valtavia ja vaikutus luultavasti plus miinus nolla. Mun pitää seisoa kuudelta kannustamassa kakaraa kaukalon ääressä, joten joudun vain vetämään sumpin kurkusta alas ja heippa.
Hyvää matkaa, ei mulla tässä vanhassa ketjussa ole ylemmyydentuntoja. Peilaan itseäni ihmisiin, jotka sanovat päivittäin emmä pysty, emmä osaa, sormi on hanurissa ja sitä rataa. Sitä kuunnellessa alkaa tuntemaan itsensä ylivertaiseksi, vaikka olenkin tietenkin aivan normaalilla tasolla omasta mielestäni.
Jos esim. palvelijalle kertoo miten asia hoituu, mutta 10 kertaa täytyy huomauttaa, niin kyllähän se vähä-älyiseltä vaikuttaa. Kysehän ei ole tietenkään että se olisi totta tai kyse ei ole siitä, että näin olisi, vaan kyse on aivan siitä minkä he antavat itsestään ulospäin.
Kieltämättä, susta tulee saman kerhon jäsen mieleen.
Sinkkumies
En kykenekään, koska en ole syvällisesti perehtynyt oikein mihinkään ja harvemmin jaksan analysoida lukemaani. Mutta aika harva kykenee.
kun nyt noin sen asettelit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Kalastuskeskustelut on mielestäsi sitä korkeamman tason keskustelua? Ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo omatkaan aloituksesi kovin korkealentoisia ole. Silikonitisseistä, tekoripsistä ja muista härpäkkeistä jauhaminen ei niin hirmuisen tasokasta ole.
Siellä keskusteltiin kolmesta eri aiheesta. Niin hyvä minä olen, että pystyn keskustelemaan yhdessä ketjussa kolmesta aiheesta samaan aikaan. I´m that good.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Hm kaipa se VOI olla, jos puhutaan kalastuksen vaikutuksista ympäristöön, tilastoista, miten kalastus liittyy uskontoihin, laitteistosta ja niin pois päin.
- ohis
Olisin siihen feikkiulkonäkö keskusteluun itse juuri vastannut että sori jos ulkonäköni ärsyttää, mutta säästän aikaani ja hermoja ripsienpidennyksillä ja feikkitukalla! Ei tarvitsisi ulkonäön perusteella tuomita, en jaksa ohueen omaan tukkaani aamuisin koittaa yrittää väännellä mitään kampauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Kaksi eri asiaa. Mistä haluan puhua, mistä puhutaan. Naisille näiden erottelu on vaikeata, koska aina täytyy myötäillä. (vaikka sehän ei ollut tarkoituskaan)
Naiset ovat tottuneet myötäilyn taitoon niin paljon, että kysyvät kysymyksetkin väärin, toisin kuin miehet. Tosin tämä aivan anteeksi annettavaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Olisin siihen feikkiulkonäkö keskusteluun itse juuri vastannut että sori jos ulkonäköni ärsyttää, mutta säästän aikaani ja hermoja ripsienpidennyksillä ja feikkitukalla! Ei tarvitsisi ulkonäön perusteella tuomita, en jaksa ohueen omaan tukkaani aamuisin koittaa yrittää väännellä mitään kampauksia.
Sulla on hieno ja terve asennoituminen. Olisit vastannut vain, vika on oikeasti näissä muiden kyttääjissä.
Sinkkumies
Siinä ketjussa, tässä ketjussa.. minun pitäisi olla jotain muuta mitä olen tai muuten tulee litania haukkumasanoja. Rakkautta sinne.
Ei viitsi kun viesti poistetaan kuitenkin