Joko olet vaihtanut kevätverhot ikkunaan?
Kommentit (40)
Eli myytti palstamammojen raatamisesta kotona ei pidäkään paikkaansa? Jos ette edes kevätverhoja laita?
Meillä on jo kevätverhot ikkunassa. Olen myös pöyristynyt tästä että ei vaihdeta verhoja talvella ja kesällä? Ja olen kolmekymppinen jos se jotenkin asiaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vielä jouluverhot.
No niin on myös meillä ja arvaa hävettääkö. Kyllästyttää jo tuo punainen väri. Menee vaihtoon asap.
En ole vielä vaihtanut ja tuikkukipotkin edelleen pyödillä joulun jäljiltä, argh.
Kun nyt ensin mies ottaisi ja kantaisi kuusen raadon olohuoneen nurkasta pihalle. Ehkä juhannuksena...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo kevätverhot ikkunassa. Olen myös pöyristynyt tästä että ei vaihdeta verhoja talvella ja kesällä? Ja olen kolmekymppinen jos se jotenkin asiaan vaikuttaa.
Minen pyöristynyt enkä laihtunutkaan tästä tiedosta yhtään. Jossain vaiheessa osui ne ns oikeat verhot kohdille, ei oo tarvinnut vaihdella. Talveksi otan sivussa olevat verhot pois ja keskimmäiset saa jäädä (pääse valo läpi) ja kun alkaa taas aurinko paistelemaan laitan takaisin (peittävämmät). Olen myös 30. Löytyy olohuoneeseen kyllä toisetkin verhot jotka roikkuvat hyvin harvoin ikkunassa. Silloin kun nämä ns pääverhot ovat pesussa.
Ei kyllä meillä on päivä- ja yöverhot erikseen. Eikös teillä muka ole?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän palstamammat ainakin "metatöitä" on asian eteen tehneet tuntitolkulla?
Ei, kyllä se on se kevätverhokynttiläkuppimies, joka asiaa pohtii joka päivä. Liekö silittämässä verhoja, kun ei ole vielä rientänyt kommentoimaan ketjua. Tai on vasta Pentikillä ostoksilla.
Missä te säilytätte kaikkia näitä kesä-, syys-, talvi- ja jouluverhoja plus muita kausitavaroita? Meillä on parikymmentä ikkunaa ja jos niihin pitäis olla useammat verhot niin pitäisi olla myös erillinen komero verhoja varten... Nyt yhdet ja samat verhot jo yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Missä te säilytätte kaikkia näitä kesä-, syys-, talvi- ja jouluverhoja plus muita kausitavaroita? Meillä on parikymmentä ikkunaa ja jos niihin pitäis olla useammat verhot niin pitäisi olla myös erillinen komero verhoja varten... Nyt yhdet ja samat verhot jo yli 10 vuotta.
I am gonna die! Etkö ole koskaan kuullut kausituotteiden säilytyshuoneesta?!? Sehän on must joka talossa.
meillä on vaaleat verhot ympäri vuoden niin en näe järkeä vaihtaa kesäksi toisenlaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on se kevätverhokynttiläkuppimies, joka asiaa pohtii joka päivä. Liekö silittämässä verhoja, kun ei ole vielä rientänyt kommentoimaan ketjua. Tai on vasta Pentikillä ostoksilla.
Mikä tää mies on? Multa on taas mennyt joku hauskuus ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää mies on? Multa on taas mennyt joku hauskuus ohi.
Tätä miestä oon nähnyt viimeksi ketjussa "onko tosiaan niin, että nykyajan perheissä on kahta eri elintasoa?"
Ostettu ihana nyt pastellinsininen/valkoinen matto. Kevätverhot hommasin jo Åhlensista viime kesänä. Laitan vasta maaliskuussa nuo uudet verhot.
Vierailija kirjoitti:
Kevätverhot :D
Minulla on vain sälekaihtimet, ja yöksi pimennysverho.
Olen miettinyt pimennysverhoja mutta jotenkin tykkään sälekaihtimista.
Vierailija kirjoitti:
^ Pääverhot, ihanaa. :)
Sivuverhot? Ja siitä loogisesti sitten pääverhot.
Vaihtaako moni ns. menkkaverhot. Eli perhe ja naapurit tietävät milloin emännällä on menksulit?
Meillä on vuoden 1995 syksyverhot edelleen olohuoneen ikkunassa. Olohuone (ja koko asuntokin) on vaihtunut tässä välillä muutaman kerran. Aina muuton yhteydessä otan verhot alas ja pesen ne.
On teillä rumat verhot, jos ei niitä kestä katsella vuottakaan putkeen.