Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9 vuotias laulaa tai hyräilee koko ajan, muita?

Vierailija
16.03.2017 |

Onko tämä enää normaalia, 9v laulaa ja hyräilee ihan koko ajan kotona, kun ei ole kaveteita tai vieraita. Julkisilla paikoilla ei. Samoja lauluja toistaa koko ajan, lähinnä kertosäettä. Muutama biisin kertosöe kuuluu repertuaariin.

Mietin, onko normaalia tuon ikäisellä, vai onko hermostuneisuutta, tms.?

Miten teillä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus hölisee ja laulaa. Ei koko ajan.

Vierailija
2/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja :-)!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä biisejä laulaa?

Vierailija
4/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on korvamato.

Vierailija
5/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko korvamato kestää yli vuoden :-).

Ap

Vierailija
6/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni 3v laulaa myös kaikkialla ja koko ajan, eikä tässä ole mitään pahaa, päinvastoin, ihanaa että uskaltaa ja mahtavaa, että musiikki/laulaminen kiinnostavat.

Vierailija
7/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä musikaalisesti lahjakas? Mä kuulemma hyräilin aina enkä edes itse huomannut - minusta tuli muusikko.

Vierailija
8/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittynyt, tahdittaa omaa tekemistään. Elää ns.oman päänsä sisällä.

Vierailija
9/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa. Lapselle (niinkuin aikuisellekin) musiikki voi antaa tavan ilmaista itseään, purkaa vihantunnetta, tuntea iloa tai surua jne. Joku biisi on voinut soida koulun discossa ja sen biisin tahtiin on tanssittu ihastuksen kanssa ja sillä on suuri merkitys tällä hetkellä lapsen elämässä. Anna lapsen laulaa 🙃

Vierailija
10/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias. Käytännössä laulan ja hyräilen koko ajan kun olen "yksin" eli pois julkisilta paikoilta. Minulla on hyvä työ, aviopuoliso ja aika mukava elämä. Olen tehnyt tätä aina, enkä ole ajatellut olevani epänormaali tai levoton.

Vierailija
11/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuoroon. Meillä 9v. pälpättää tauotta. Höpöttää itsekseen kun askartelee/piirtelee. Paljon on mielikuvitusmaailmassa.

Vierailija
12/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen musaluokkalainen. Välillä vähän rasittavaa,mutta koitan kestää. Hienoahan se on, että tykkää laulaa(ja on siinä hyvä).

Vierailija
13/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös meillä, ikää 7v. ja lisäksi tanssii ellei syö tai istu eli jos liikkuu tai seisoo tekee AINA tanssiliikkeitä tai liikkuu tanssien ja hyräilee. ADHD:n muoto?

Vierailija
14/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myös meillä, ikää 7v. ja lisäksi tanssii ellei syö tai istu eli jos liikkuu tai seisoo tekee AINA tanssiliikkeitä tai liikkuu tanssien ja hyräilee. ADHD:n muoto?

Meillä tyttö tykkää tanssia. Jotkut lapset riehuu edes takaisin. Ihan normaalina olen pitänyt

Vierailija
15/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämmöinen 9-vuotias. Laulaa ja tanssii koko ajan kotona: vessassa, suihkussa, jopa ruokapöydässä jos ei kiellä. Osaa kyllä ainakin koulussa rauhoittua.

Vierailija
16/16 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8-vuotias poika tekee tuota. Samoin "rummuttaa" rytmejä jaloilla, käsillä tai kynällä. Ei ole mitään pahaa, luultavasti merkki musikaalisuudesta? Tai sitten on muuten vaan aurinkoinen tyyppi? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä