Jos teille murtauduttaisiin yöllä....
Jäisittekö puolustamaan omaisuuttanne vai lähtisittekö huomaamattomasti pihalle ja soittaisitte poliisit
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nykyään nukun pesismaila vieressä murtomiesten takia! Jos meille murtautuu, se on elämän viimeinen murtokeikka!
Rikollisilla on todennäköisesti laiton pistooli mukana.
Sitä ei ehdi käyttämään, kun lyön suoraan päähän nurkan takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nykyään nukun pesismaila vieressä murtomiesten takia! Jos meille murtautuu, se on elämän viimeinen murtokeikka!
Rikollisilla on todennäköisesti laiton pistooli mukana.
Todennäköisesti ei ole ampuma-asetta mukana. Saattaa toki olla. Jos on kättä pidempää niin puukko todennäköisemmin.
Mulla on pahoja aggressioita, saattaisin käydä murtovarkaan kimppuun ja saada itse sakot.
Mulla on lukot kaikkien huoneiden ovissa joten lukitsisin varmaan itseni makkariin tai olkkariin ja ottaisin luudan tai kukkaruukun aseeksi ja huutaisin niin että naapurit heräisi ja tulisi katsomaan. Olen kohdannut murtovarkaan keskellä päivää kun joku vaan asteli muina miehinä sisälle ja kun kysyin että kuka hän on niin hän väitti että erehtyi talosta.
Tietenkin poistuisin jos pystyisin. Vakuutus kyllä korvaa varkauden, eikä ole mitään järkeä riskeerata henkeä. Kuitenkin on vaikea kuvitella, että pystyisin tästä kämpästäni karkaamaan, joten kävisin välittömästi päälle, ja hakkaisin niin kauan, että ei enää liikkuisi. Sen jälkeen kääntäisin mahalleen ja painaisin yläselästä maahan niin kauan, että poliisi saapuu. Jos heräisi välillä, niin hakkaisin uudestaan tajuttomaksi tai viiltäisin kurkun auki riippuen tilanteen vaarallisuudesta.
En ala ottamaan turhia riskejä terveyteni kanssa. Tapan välittömästi jos henkeäni uhataan.
Vierailija kirjoitti:
mieheni kamppailulajien expertti kirjoitti:
Mun mies on vähän sellainen kuumakalle kuten se yksi vapaaottelija eli luultavasti potkisi päät irti murtomiehiltä ja nappaisi niska perse otteeella alas parvekkeelta kadulle. Vetoaisi paniikkikohtaukseen ettei hallitse itseään paniikkikohtauksen aikaan.
Kerran teki todella pahaa jälkeä ravintolassa kun viisi nuorempaa miestä yritti koulia miestäni. Mieheni nappasi sellaiseen pakettiin ensimmäisen ja kumosi sillä kaksi muuta ja antoi pari suoraa lopuille nekkuun niin eskaloitui se tilanne siittä.
Portsari luonnollisesti mieheni avustuksella auttoi nuoret miehet pihalle rauhoittumaan.
Muistain kuinka mieheni osoitti sormella totisesti ovea siten että sormi tärisi ja hoki kovaan ääneen RAUHOIITU, NYT RAUHOOIITUT, RAUHA! RAUHA! MAAHAAN MAA HAAN! NYT JUMALAUTA RAUHOITUT. Napakka käsilukko lopulta rauhoitti rimpuilijan.
Kyllä sä nyt muistat väärin. Oikeasti niitä oli kahdeksan.
Eihän se olisi vaatinut kuin kolmea lisäsuoraa nekkuun tai pari suoraa ja hyppytakakiertopotkulla kolme nurin.
Mieheni on kuin tuuliviiri eikä pysähdy enennkuin kaikki viholliset on matalana.
Nythän oli tapaus, jossa alle 15 vee murtautui naapuriin ja iski puukolla naapurin teholle. Enpä tiedä. Kaipa pitäisi hipsiä karkuun.
Koko kylä tsemppaa kylän lärvikirjassa tätä puukottajan perhettä kun ilmeisesti isoäiti päätti avautua perjantai illan ratoksi somessa.
Eipä täällä ole oikeen mitään varastamisen arvoista, niin varmaan kääntyisivät vain takaisin.
En omista mitään erityisen arvokasta ja huonekalutkin painaa kuin synti, että jos tyyppi sais jotain irti niin siitä sitten viemään vain.
Se olisi niiden murtomiesten/-naisten viimeinen murtoyritys. Hengenlähtö lähellä!
En uhoa, enkä uhkaile. Kunhan totean tosiasian.
Kyllä sä nyt muistat väärin. Oikeasti niitä oli kahdeksan.