Kun muutatte uuteen kotiin tarkistatteko paikat kameroiden varalta.
Minä tarkastan aina hyvin tarkkaan palovaroittimet ja esimerkiksi pistorasiat.
Kommentit (20)
Hotelleissa kannattaa tarkistaa. Ulkomailla kai melko yleistä.
Joo. Ja tarkastan myös naapurihuoneistot kuuntelulaitteiden varalta sekä talon viemärit assassiinisukeltajien varalta.
Ei ole tullut mieleen. Ilmeisesti sitten pitäisi. Entä puhelimen kamera, tietokone mikrofoni, tv, mittarit, digit.
Aloittaja taitaa olla melko yksinkertainen ihminen.
Muista tarkastaa myös wc istuin. Se alhaalta päin kuvaava kamera on todella vaikea havaita ja monasti olen löytänyt myös suihkutilasta alhaalta päin kuvaavan kameran
Kyllä, ilmalämpöpumpusta myös katsoin.
Ei tarvitse. Foliohattu suojaa salakatselijoilta.
Hammaslääkäri on voinut laittaa kameran hampaaseen. Päiväkoti lapsen reppuun. Kodinkoneasentaja jääkaappiin. Muista hymyillä.
Kaikki huoneiston kamerat pitää ilmoittaa. Vain siten rosmo tietää kammata kaljunsa penetroituessaan toisen asuntoon.
Kannattaa tarkkailla myös ikkunasta ulos vaivihkaa. On mahdollista, että droonilla kuvataan kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri on voinut laittaa kameran hampaaseen. Päiväkoti lapsen reppuun. Kodinkoneasentaja jääkaappiin. Muista hymyillä.
Hammaslääkärit laittavat kylläkin radioita hampaisiin.
Tarkistan. Opin sen ankarimman kautta. Mun opiskeluaikojen kämppään oli omistaja asentanut jonkun hemmetin vakoilukameran kylpyhuoneen ilmanvaihtoputken ritilään. Huomasin sen puolen vuoden asumisen jälkeen. Muutin pikapikaa pois ja juttu meni poliisille. Aamulehti teki uutisenkin kun vuokranantaja joutui käräjille.
Olen kyllä epäillyt että naapuri salakyttää minua, kun on muutaman kerran kuulunut outoa rapinaa väliseinän suunnalta. On varmasti porannut pienen reiän sinne jonnekin mitä kautta vakoilee minua.
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissa kannattaa tarkistaa. Ulkomailla kai melko yleistä.
Kyllä, jokaisessa ulkomaisessa hotellissa on huoneissa kamerat
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla melko yksinkertainen ihminen.
Veikkaan että hänellä on iso hätävara ja kanisterit täynnä vettä. 🤣
Asunto kun on tyhjillään on jonkun naapurin helppo asentaa sinne wifi kamera tai pari. Katselee sitten omassa televisiossaan mitä naapuri tekee seinän takana.
Totta kai niin tiedän mihin suuntaan poseerata alastomana.
Unohdit oksanreiät parketissa.