Kaverin uusi tyttöystävä taitaa nauttia siitä kun vähän vilauttelee
Viikonloppuna kun olin kylässä ensin hän tuli suihkusta ja istui pitkään siinä meidän kanssa kylpytakissa niin että näin pillun vaikka kuinka monta kertaa. Sitten illalla kulki sellaisessa läpinäkyvässä yöpaidassa että nännit ja tissit näkyi ja pystyi sanoa ettei ollut pikkuhousuja ja tuli juttelemaan kun kaveri oli suihkussa. Oli vähän viiniä ottanut vaikuttikohan se. Olin aina niinkuin en huomaisikaan vaikka tosi nätti hoikka tyttöhän se on kaveria selvästi nuorempi.
Kommentit (17)
Ei tuo ole mitään "vähän vilauttelua". Silkkaa ekshibitionismia.
Mutta mikäs siinä, jos ei tätä kaveriasi haittaa.
Mitä sä siinä valitat, ota ilo irti vaan! Seuraile tilannetta ja ehkä pääset tekemään lähempääkin tuttavuutta pimpin kans
Minulla seisoo, kun ajattelin kaverini tyttöystävän tekemään tuollaista.
Naisilla exhibitionismi on varmasti yleisempää kuin miehillä mutta usein sitä ei katsota niin pahalla. Tiedän monta naista jotka nauttivat vilauttelusta. Siksi niitä filmitähtiäkin on joilla vilahtaa.
Eikä se tarkoita että nainen haluaa seksiä.
Pientä vilauttelua joopas joo. Uskaltaako AV mammat tunnustaa nauttivansa vilauttelusta?
Vierailija kirjoitti:
Pientä vilauttelua joopas joo. Uskaltaako AV mammat tunnustaa nauttivansa vilauttelusta?
AV-mammat ei voi ihan helposti vilauttaa, kun ensin joutuu nostamaan läskivatsan vitun edestä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla exhibitionismi on varmasti yleisempää kuin miehillä mutta usein sitä ei katsota niin pahalla. Tiedän monta naista jotka nauttivat vilauttelusta. Siksi niitä filmitähtiäkin on joilla vilahtaa.
Eikä se tarkoita että nainen haluaa seksiä.
Mutta miksi kummassa naisen paljastelua ei katsota niin pahalla kuin miehen?
Niin naiset haluavat vain muiden miesten hyväksynnän, ja tekevät mitä tahansa sen saadakseen, etenkin miehiltä jotka ovat jollain tapaa paremmassa asemassa kuin oma mies. Tämä on erittäin yleistä eläinmaailmasta, jossa jokainen naaras haluaa päästä alfa uroksen haaremiin.
Valitettavasti äärimmäisen yleistä myös ihmis naaraiden keskuudessa, jos vain tilaisuus tulee vaihtaa "parempaan" se tehdään silmää räpäyttämättä tai sen hetkistä kumppania ajattelematta, harmillisen usein päässyt tätä todistamaan, niin kavereiden välillä kuin omakohtaisesti. 9/10 naisesta jolla on ulkoinen olemus sillä tasolla että siihen on varaa, tätä harrastaa jatkuvasti.
Vastaavasti omaa kumppaniaan paremmassa olevat miehet käyttää maksullisia jos oman vaimon "markkina-arvo" alkanut huomattavasti laskea, tai tämä ei seksuaalisesti osaa miestään tyydyttää, tämä käytös on taas huomattavasti harvinaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat ei voi ihan helposti vilauttaa, kun ensin joutuu nostamaan läskivatsan vitun edestä.
Miksi alapeukut?
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia,kaverin sitä selvästi nuorempi muija on tullut mun kanssa saunomaan,kylpytynnyriin,kylpytynnyrissä välillä "vilvoitteli" niin että oli napaa myöten vedessä.
aika kivat kiinreät pystytisut oli,lisäksi viestitteli jotain ym.
normaali vittumainen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa tilanne.
Mäkin haluaisin vilautella mieheni kavereille! Mieheni yksi hillitömään tikkiin itsensä bodannut kaveri vilauttelee aina mulle!
Kaverin tyttöystävää ei saa koskea. Tämä on mun motto. Jos kaverisi haluaa myös, että sinä nait sen akkaa ja akka on tarjolla mikäpä ettei
Nai sitä!