Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Diandra ja Robin olis hyvä pari?

Vierailija
16.03.2017 |

Vähän on toki ikäeroa toistaseksi, mutta muuten. Ihan tuli vaan mieleen tuon yhteiskampanjan tiimoilta. Positiivisia ja ystävällisiä ihmisiä molemmat. Ala yhdistää ja kivannäköisiä nuoria ihmisiä molemmat.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Diandran seurustelukuvioista muuten ees koskaan tihkunu mitään tietoa? Ite en oo kuullu mitään seurusteluun viittaavaa.

Kumma ku mammat on viimesen päälle perillä Robinin seurusteluista, mut Didin suhteista ei oo mitään tietoo

Vierailija
42/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään miten naiset rankkaavat naisia ja miehiä. Diandra on kouluarvosanalla ulkonäöllisesti joku vitonen tai kutonen ja julkisuuden takia korkeintaan kasi. Robin on helposti ysi jo ilman julkisuuttakin ja julkisuuden kanssa selvä kymppi ja  yksi halutuimpia ellei halutuin nuori mies Suomessa.

Ei siis todellakaan ole hyvä pari. Diandran tasoa on joku tavis, joka ei ole mahdottoman komea, mutta kuitenkin karski ja saa naisseuraa kohtalaisen helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Diandran seurustelukuvioista muuten ees koskaan tihkunu mitään tietoa? Ite en oo kuullu mitään seurusteluun viittaavaa.

Kumma ku mammat on viimesen päälle perillä Robinin seurusteluista, mut Didin suhteista ei oo mitään tietoo

Kyllähän mammoja nyt Robinin asiat kiinnostaa enemmän.

Vierailija
44/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Robin tykkää noin paksuista tytöistä.

Ehkä Diandrakin tykkää lihaksikkaammista miehistä.

Ot mut ei Robinkaa kyllä mikää lihakseton ole, ikäsekseen varsin hyvässä lihassa

Vierailija
45/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään miten naiset rankkaavat naisia ja miehiä. Diandra on kouluarvosanalla ulkonäöllisesti joku vitonen tai kutonen ja julkisuuden takia korkeintaan kasi. Robin on helposti ysi jo ilman julkisuuttakin ja julkisuuden kanssa selvä kymppi ja  yksi halutuimpia ellei halutuin nuori mies Suomessa.

Ei siis todellakaan ole hyvä pari. Diandran tasoa on joku tavis, joka ei ole mahdottoman komea, mutta kuitenkin karski ja saa naisseuraa kohtalaisen helposti. 

Joo ja Diandra ei missään nimessä ainakaan vois olla näistä kahesta se, joka ei kelpuuttais toista.

Vierailija
46/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Robin tykkää noin paksuista tytöistä.

Ehkä Diandrakin tykkää lihaksikkaammista miehistä.

Ot mut ei Robinkaa kyllä mikää lihakseton ole, ikäsekseen varsin hyvässä lihassa

Sanoisin, että ihan hyvässä kunnossa varmaan, mutta ei se mikään suurimassainen ole, eikä varmaan tule koskaan olemaankaan, jos ei rasvaa ala kerätä.

Vierailija
47/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että taas on mammat täällä valkkaamassa Robsukalle tyttöystävää.

Sry, mut luulen et häntä ei hirveesti av laisten mielipide paina

Vierailija
48/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että taas on mammat täällä valkkaamassa Robsukalle tyttöystävää.

Sry, mut luulen et häntä ei hirveesti av laisten mielipide paina

Ai, mä ihan luulin, että se ottaa minkä haluan, jos oikein hyvin perustelen kirjallisesti ;)

-Ap

Vierailija
49/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandra seurustelee Juha88-Vilma Alinan kanssa

Ettei olis kuitenki Vilma Alinan Juha88:n kanssa.

Vierailija
50/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin tulee olemaan ehdottomasti komeimpia miehiä(ellei jo ole) ja Diandra on omalla tavallaan todella kaunis, jotenkin pirteä kasvoiltaan. Mut ei mun mielestä silti ainakaan ulkonäöllisesti sopiva pari ole

Vierailija
51/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus miettiny et jos Robin ei olisi ulkonäöllisesti niin viehättävä, saisisikohan yhtä kovaa suosiota kuin nyt. Niin tällä palstalla kuin muuallakin.

Siis taidoiltaan ja luonteeltaan ois sama, mut ulkonäkö olis ihan tavis. Tai vaikka tosi ruma

Vierailija
52/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei .Diandra osaa laulaa,Robin ei.

Vierailija
53/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus miettiny et jos Robin ei olisi ulkonäöllisesti niin viehättävä, saisisikohan yhtä kovaa suosiota kuin nyt. Niin tällä palstalla kuin muuallakin.

Siis taidoiltaan ja luonteeltaan ois sama, mut ulkonäkö olis ihan tavis. Tai vaikka tosi ruma

Tuskin. Ei oo ihan Ed Sheeran kuitenkaan taidoiltaan. Toisaalta Robin on kuitenkin jopa taitavampi kuin moni uskoo/luulee. Hyväkin ulkonäkö voi viedä uskottavuutta.

Vierailija
54/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Ei oo ihan Ed Sheeran kuitenkaan taidoiltaan. Toisaalta Robin on kuitenkin jopa taitavampi kuin moni uskoo/luulee. Hyväkin ulkonäkö voi viedä uskottavuutta.

Eihän ulkonäkö sais vaikuttaa tolla alalla mut kyllä se vaan väkisin vaikuttaa, etenkin nuorten artistien keskuudessa. Kyllähän ne teinit ennemmin Robinin perässä läähättää kuin jonkun pulleron nörtin.

Vierailija
55/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diadran tasoa olisi korkeintaan joku Kasmir ja sekin on vähän yläkanttiin. 

Vierailija
56/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska Robin on mulle varattu!

Vierailija
57/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin tulee olemaan ehdottomasti komeimpia miehiä(ellei jo ole) ja Diandra on omalla tavallaan todella kaunis, jotenkin pirteä kasvoiltaan. Mut ei mun mielestä silti ainakaan ulkonäöllisesti sopiva pari ole

No oletko nähnyt Robinin nykyisen tyttöystävän Aura Ansaharjun kuvia? Ei mikään missi todellakaan.

Vierailija
58/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä nuoria aikuisia molemmat, mutta en nää niiden välille sellaista kemiaa.

Vierailija
59/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, koska draamaattinen leijona (Didi) ei sovi pikkutarkalle neitsyelle (Robin)

Vierailija
60/102 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletko nähnyt Robinin nykyisen tyttöystävän Aura Ansaharjun kuvia? Ei mikään missi todellakaan.

Missi ei tosiaan, kun senttejä tarvitaan, mutta aivan kauniskasvoinen ja -kroppainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä