Eikö Diandra ja Robin olis hyvä pari?
Vähän on toki ikäeroa toistaseksi, mutta muuten. Ihan tuli vaan mieleen tuon yhteiskampanjan tiimoilta. Positiivisia ja ystävällisiä ihmisiä molemmat. Ala yhdistää ja kivannäköisiä nuoria ihmisiä molemmat.
Kommentit (102)
Tässä nähdään miten naiset rankkaavat naisia ja miehiä. Diandra on kouluarvosanalla ulkonäöllisesti joku vitonen tai kutonen ja julkisuuden takia korkeintaan kasi. Robin on helposti ysi jo ilman julkisuuttakin ja julkisuuden kanssa selvä kymppi ja yksi halutuimpia ellei halutuin nuori mies Suomessa.
Ei siis todellakaan ole hyvä pari. Diandran tasoa on joku tavis, joka ei ole mahdottoman komea, mutta kuitenkin karski ja saa naisseuraa kohtalaisen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Diandran seurustelukuvioista muuten ees koskaan tihkunu mitään tietoa? Ite en oo kuullu mitään seurusteluun viittaavaa.
Kumma ku mammat on viimesen päälle perillä Robinin seurusteluista, mut Didin suhteista ei oo mitään tietoo
Kyllähän mammoja nyt Robinin asiat kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Robin tykkää noin paksuista tytöistä.
Ehkä Diandrakin tykkää lihaksikkaammista miehistä.
Ot mut ei Robinkaa kyllä mikää lihakseton ole, ikäsekseen varsin hyvässä lihassa
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten naiset rankkaavat naisia ja miehiä. Diandra on kouluarvosanalla ulkonäöllisesti joku vitonen tai kutonen ja julkisuuden takia korkeintaan kasi. Robin on helposti ysi jo ilman julkisuuttakin ja julkisuuden kanssa selvä kymppi ja yksi halutuimpia ellei halutuin nuori mies Suomessa.
Ei siis todellakaan ole hyvä pari. Diandran tasoa on joku tavis, joka ei ole mahdottoman komea, mutta kuitenkin karski ja saa naisseuraa kohtalaisen helposti.
Joo ja Diandra ei missään nimessä ainakaan vois olla näistä kahesta se, joka ei kelpuuttais toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Robin tykkää noin paksuista tytöistä.
Ehkä Diandrakin tykkää lihaksikkaammista miehistä.
Ot mut ei Robinkaa kyllä mikää lihakseton ole, ikäsekseen varsin hyvässä lihassa
Sanoisin, että ihan hyvässä kunnossa varmaan, mutta ei se mikään suurimassainen ole, eikä varmaan tule koskaan olemaankaan, jos ei rasvaa ala kerätä.
Jaa että taas on mammat täällä valkkaamassa Robsukalle tyttöystävää.
Sry, mut luulen et häntä ei hirveesti av laisten mielipide paina
Vierailija kirjoitti:
Jaa että taas on mammat täällä valkkaamassa Robsukalle tyttöystävää.
Sry, mut luulen et häntä ei hirveesti av laisten mielipide paina
Ai, mä ihan luulin, että se ottaa minkä haluan, jos oikein hyvin perustelen kirjallisesti ;)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Diandra seurustelee Juha88-Vilma Alinan kanssa
Ettei olis kuitenki Vilma Alinan Juha88:n kanssa.
Robin tulee olemaan ehdottomasti komeimpia miehiä(ellei jo ole) ja Diandra on omalla tavallaan todella kaunis, jotenkin pirteä kasvoiltaan. Mut ei mun mielestä silti ainakaan ulkonäöllisesti sopiva pari ole
Oon joskus miettiny et jos Robin ei olisi ulkonäöllisesti niin viehättävä, saisisikohan yhtä kovaa suosiota kuin nyt. Niin tällä palstalla kuin muuallakin.
Siis taidoiltaan ja luonteeltaan ois sama, mut ulkonäkö olis ihan tavis. Tai vaikka tosi ruma
Ei .Diandra osaa laulaa,Robin ei.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus miettiny et jos Robin ei olisi ulkonäöllisesti niin viehättävä, saisisikohan yhtä kovaa suosiota kuin nyt. Niin tällä palstalla kuin muuallakin.
Siis taidoiltaan ja luonteeltaan ois sama, mut ulkonäkö olis ihan tavis. Tai vaikka tosi ruma
Tuskin. Ei oo ihan Ed Sheeran kuitenkaan taidoiltaan. Toisaalta Robin on kuitenkin jopa taitavampi kuin moni uskoo/luulee. Hyväkin ulkonäkö voi viedä uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis taidoiltaan ja luonteeltaan ois sama, mut ulkonäkö olis ihan tavis. Tai vaikka tosi rumaTuskin. Ei oo ihan Ed Sheeran kuitenkaan taidoiltaan. Toisaalta Robin on kuitenkin jopa taitavampi kuin moni uskoo/luulee. Hyväkin ulkonäkö voi viedä uskottavuutta.
Eihän ulkonäkö sais vaikuttaa tolla alalla mut kyllä se vaan väkisin vaikuttaa, etenkin nuorten artistien keskuudessa. Kyllähän ne teinit ennemmin Robinin perässä läähättää kuin jonkun pulleron nörtin.
Diadran tasoa olisi korkeintaan joku Kasmir ja sekin on vähän yläkanttiin.
Ei koska Robin on mulle varattu!
Vierailija kirjoitti:
Robin tulee olemaan ehdottomasti komeimpia miehiä(ellei jo ole) ja Diandra on omalla tavallaan todella kaunis, jotenkin pirteä kasvoiltaan. Mut ei mun mielestä silti ainakaan ulkonäöllisesti sopiva pari ole
No oletko nähnyt Robinin nykyisen tyttöystävän Aura Ansaharjun kuvia? Ei mikään missi todellakaan.
Söpöjä nuoria aikuisia molemmat, mutta en nää niiden välille sellaista kemiaa.
Eivät, koska draamaattinen leijona (Didi) ei sovi pikkutarkalle neitsyelle (Robin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko nähnyt Robinin nykyisen tyttöystävän Aura Ansaharjun kuvia? Ei mikään missi todellakaan.
Missi ei tosiaan, kun senttejä tarvitaan, mutta aivan kauniskasvoinen ja -kroppainen on.
Kumma ku mammat on viimesen päälle perillä Robinin seurusteluista, mut Didin suhteista ei oo mitään tietoo