Ovatko korealaiset/japanilaiset miehet teistä liian femiinisiä?
Jos ajattelette oman mielikuvanne kautta? Miksi tai miksi ei? Ja tuo "liian" tarkoittaa lähinnä kiinnostumismielessä. Alla olevissa linkeissä jotain esimerkkejä sellaisista, jotka varmaankin suurimman osan mielestä ovat siinä rajalla.
http://viralzblog.com/wp-content/uploads/2015/02/2-PM-Boy-bands-korea.j…
http://komsan-online.com/wp-content/uploads/2015/02/TVXQ-Kpop-boy-bands…
https://luciferinkpop.files.wordpress.com/2012/11/cross-gene.jpg
Kommentit (61)
Japanilaiset vanhoja samuraita ja soturikansaa, miten vitussa voisivat olla liian feminiisiä? Ootko nyt ihan liian k-pop,häh?
Vaikka olenkin suurelta osaa naisista kuullut että aasialaiset miehet on liian naisellisia, niin mua ei haittaa. Tykkään sellaisista. Makuasioita siis. Vastaavasti en tykkäisi miehestä jolla olis joku jättimäinen parta :D
Jotkut ovat, jotkut ei. Nuo linkkaamasi heput ovat poikabändejä, ja kyllä länsimaalaisetkin vastaavat ovat aika "nättejä" poikia yleensä.
Minuun aasialaiset piirteet vetoavat kyllä kovasti, ja esim. korealaisista olen aivan ihastunut So Ji Subiin, Kim Ji Haniin (tyypin ääni!!! <3), Cha Seung Woniin (ulkonäkö ei aluksi niin hurmannut, mutta hauskuus!), ja Hyun Biniin (tämä on kyllä klassinen"pretty boy" mutta iän myötä on tullut kyllä jo vähän särmää, ja se hymy!!!).
Olen siis 30+ naimisissa oleva 2 esiteinin äiti, vaikka viestistä luulisi, että olen about 14 :D.
mulle kyllä kelpais :) ovat usein kovin nuoren näköisiä länsimaalaisiin verrattuna joten näyttäisin siinä rinnalla ikälopulta, mut ei sen väliä.
Ei, ei ollenkaan! Teini-iässä jo kuolasin niitä rockbändien siroimpia, pitkätukkaisimpia ja meikkaavia jäseniä.
Siis eikö toi oo aika vanha ja rasistinen läppä et naiset ei tykkää aasialaisista miehistä koska ne on liian lyhyitä/feminiinisiä/pienimunaisia? :/
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ollenkaan! Teini-iässä jo kuolasin niitä rockbändien siroimpia, pitkätukkaisimpia ja meikkaavia jäseniä.
Siis eikö toi oo aika vanha ja rasistinen läppä et naiset ei tykkää aasialaisista miehistä koska ne on liian lyhyitä/feminiinisiä/pienimunaisia? :/
En tiedä muuta kuin että noita argumentteja kuuluu edelleenkin tasaiseen tahtiin.
Kaveri sanoi ihan avoimesti kerran että tapailisi kaiken muunlaisia miehiä, paitsi aasialaisia. En kysynyt mutta oletin että viittaa Kiina, Thaimaa, Japani, Korea, Filippiinit-akselille. Ei sanonut että ovat liian femiinisiä vaan liian lyhyitä. Kaveri on itse jotain 162-165cm. Kai se riippuu kuinka tiukat kriteerit on. Onhan noissa maissa keskipituus alempi mut oma mielipiteeni on, että on typerää rajata joku maa kokonaan pois "koska keskipituus sitä ja tätä".
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset vanhoja samuraita ja soturikansaa, miten vitussa voisivat olla liian feminiisiä? Ootko nyt ihan liian k-pop,häh?
Varmaan fyysisistä piirteistä oli kyse, ei henkisistä.
Ei haittaa vaik joidenkin mielestä oliskin, koska jää sitten enemmän mulle! :D
N26
Se on feminiininen, ei femiininen tai femiini.
Mielikuva ei yleensä vastaa totuutta. Ihan yhtä laaja skaala sielä on ihmisiä kun muualla maailmassa.
No jotkut ovat feminiinisiä mutta noi esimerkit on jotain meikattuja poikabändiläisiä. Edustavat kai aika pientä osaa korealaisista/japanilaisista
Esimerkiksi näitä en kovin feminiinisiksi sanoisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin että noita argumentteja kuuluu edelleenkin tasaiseen tahtiin.
Joo-o, mut enimmäkseen miesten suusta. En tiedä miksi, parantaako se heidän oloa: "höhö, saatan olla lihava, romuluinen ja risupartainen mut ainakin naiset tykkää minusta enemmän kuin ämmän näköisistä aasialaisista! >:D". Mikä siis ei pidä paikkaansa, ei ainakaan meidän parikymppisten keskuudessa...
T: edellinen
Mä tykkään. Myös noista linkeissä olevista meikkaavista miehistä/pojista. Pidän kyllä myös ihan länsimaalaisista eli oma miesmaku ei rajoitu mihinkään tiettyyn maailmankolkkaan.
En kehtaa kyllä ystäville jne mainostaa koska pitäisivät ihan teininä, jos sanoisin et onhan noi j-pop bändien jäsenet hyvännäköisiä.
T: myös oli 3-kymppinen
Mä tykkään feminiinisestä kauneudesta ja siroudesta. Japskit/korealaiset on mun makuun. No ainakin sellaiset yli 170cm pitkät. Harmi vain, että tuolla päin miehet ovat sovinistisia. XD
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään feminiinisestä kauneudesta ja siroudesta. Japskit/korealaiset on mun makuun. No ainakin sellaiset yli 170cm pitkät. Harmi vain, että tuolla päin miehet ovat sovinistisia. XD
Tarkoitit varmaan vain hyvää mutta siirsit samalla itsesi samaan kastiin jotka vierastavat lähtökohtaisesti aasialaisia, kun asetit tuon "pituusrajan". Se on totta että noissa maissa monesti naisella on se perinteinen rooli ja se on kovin juurtunut heidän yhteiskuntaansa. Onneksi on kuitenkin myös niitä vapaamielisempiä miehiä. Olen myös kuullut että monilla vanhemmilla on siellä päin toivomus, että miehen puoliso olisi mieluiten samanmaalainen eli japanilaiselle japanilainen jne. Yleistyksiä nämäkin ovat.
Suurin osa aasialaisista miehistä on sen näköisiä ettei ole mun makuun, mutta ainahan poikkeuksia löytyy. Kävin tässä mielessäni läpi kaikki aasialaismiehet jotka suomessa tunnen ja on joko liian lyhyitä tai jotenkin naismaisia.
Njaa, ei mulle ainakaan.