Ovatko korealaiset/japanilaiset miehet teistä liian femiinisiä?
Jos ajattelette oman mielikuvanne kautta? Miksi tai miksi ei? Ja tuo "liian" tarkoittaa lähinnä kiinnostumismielessä. Alla olevissa linkeissä jotain esimerkkejä sellaisista, jotka varmaankin suurimman osan mielestä ovat siinä rajalla.
http://viralzblog.com/wp-content/uploads/2015/02/2-PM-Boy-bands-korea.j…
http://komsan-online.com/wp-content/uploads/2015/02/TVXQ-Kpop-boy-bands…
https://luciferinkpop.files.wordpress.com/2012/11/cross-gene.jpg
Kommentit (61)
Oho! En ole aiemmin tätä vaihtoehtoa tajunnut edes ajatella, mutta Japaniinko mun nyt sitten pitääkin lähteä! Noi linkatut miehet on just mun tyyppiä, tykkään tuollaisesta kauniista ja hoikasta tosi paljon. Ei haittaa yhtään, jos on lyhyt.
Eikö Japanissa ollut tosi paljon sinkkujakin? Siis miehiä.
jatkuva soijatuotteiden syönti kastroi miehen kuin miehen...
Syntyvyysluvuista päätellen kyllä.
En nyt tiiä feminiinisyydestä.. ehkä jos on tosi lyhyt niin sitten. Ylipäänsä en tykkää tuosta litteestä kasvojen muodosta niin eivät kiinnosta mua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset vanhoja samuraita ja soturikansaa, miten vitussa voisivat olla liian feminiisiä? Ootko nyt ihan liian k-pop,häh?
Ketä ne on vallottaneet?
Hyvä verrata niitä maskuliinisimpia japanilaisia ja korealaisia länsimaisiin keskivertomiehiin?
Hyviä isäehdokkaita. Suosittelen kokemuksella. Ahkeria ja empaattisia.
Ei, mutta en kyllä hyvännäköisiksikään sanois
En pidä liian naisellisina, todellakaan.
Ei. Pidän itä-aasialaisista miehistä. Tietysti kaikista maista löytyy hyvännäköisiä ja vähemmän. Nuo poikabändiläiset ovat makuuni aivan liian, noh, poikia.
Hongkongilainen näyttelijä Tony Leung oli nuorena ehkä kaunein mies ikinä!
https://www.rottentomatoes.com/celebrity/1049611-tony_leung_ka_fai/
Vierailija kirjoitti:
Kaveri sanoi ihan avoimesti kerran että tapailisi kaiken muunlaisia miehiä, paitsi aasialaisia. En kysynyt mutta oletin että viittaa Kiina, Thaimaa, Japani, Korea, Filippiinit-akselille. Ei sanonut että ovat liian femiinisiä vaan liian lyhyitä. Kaveri on itse jotain 162-165cm. Kai se riippuu kuinka tiukat kriteerit on. Onhan noissa maissa keskipituus alempi mut oma mielipiteeni on, että on typerää rajata joku maa kokonaan pois "koska keskipituus sitä ja tätä".
Korealaisten miesten keskipituus onkin huimat kolme senttiä lyhyempi kuin suomalaisten miesten keskipituus. Kyllähän se suhteen kaataa.
Mun silmissä aasialaisissa kasvoissa on viehättävää terävyyttä ja särmää ja useimmat huom. itse tapaamani, en yleistä, aasialaiset on olleet jotenkin rauhallisia ja perinteikkään ja fiksunoloisia tasapainoisia ihmisiä, että voisin hyvinkin ihastua korealaiseen/japanilaiseen mieheen jos puhuu sujuvaa englantia, muita kieliä en osaa. Ihastuminen edellyttäisi kyllä myös aika näkyviä lihaksia, jostain syystä en vaan ole ikinä ihastunut vetelän oloiseen mieheen, mutta urheilen itsekin paljon. Olen myös vain 160 senttinen, jos olisin pidempi niin miehen lyhyys voisi olla itselle turn off. Silloin ehkä japanilaiseen/korealaiseen koripalloilijaan
Ai se keskipituus on vain 3 cm lyhyempi, no sitten mulla ei ole kyllä hätää :D Olen sitten ehkä tavannut vain sattumalta lyhyempiä, jotain 170+ cm pintaan, mutta en kaikkien etnisestä taustasta ole pitänyt kirjaa. Mulla oikeastaan ei ole mitään itse valittua alarajaa, mutta lyhin mies johon olen ihastunut on ollut 175 cm pintaan, että 170 maissa se menee, siis että voin ihastua ihan ensisilmäyksellä... tietenkin jos on maailman sielukkain ja ihanin mies 169 niin varmasti sytyttäisi ajan kanssa :)
Nyt kun katoin noi kuvat niin ei ihan noin epäurheilullinen mies kyllä sytytä oli mistä vaan :/
Lee seung-gi on ainakin mun celebrity crush :D aivan ihana hymy ja muutenkin hyvännäköinen.
N27
Eivät ole liian feminiinisiä. Omasta mielestäni japanilaiset miehet ovat ulkonäöltään maailman parhaita, tai siis siinä mielessä, että omiin mieltymyksiini sopivia tulee eniten vastaan. Sitten tietenkin on niitä, jotka ei alkuunkaan ole tyyppiäni, mikä pätee kaikkiin kansallisuuksiin. Japanissa, kun kävelee katuja, niin päivittäin tulee vastaan monia, joista tulee vau-reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri sanoi ihan avoimesti kerran että tapailisi kaiken muunlaisia miehiä, paitsi aasialaisia. En kysynyt mutta oletin että viittaa Kiina, Thaimaa, Japani, Korea, Filippiinit-akselille. Ei sanonut että ovat liian femiinisiä vaan liian lyhyitä. Kaveri on itse jotain 162-165cm. Kai se riippuu kuinka tiukat kriteerit on. Onhan noissa maissa keskipituus alempi mut oma mielipiteeni on, että on typerää rajata joku maa kokonaan pois "koska keskipituus sitä ja tätä".
Korealaisten miesten keskipituus onkin huimat kolme senttiä lyhyempi kuin suomalaisten miesten keskipituus. Kyllähän se suhteen kaataa.
Japanilaisten miesten keskipituus taas on noin 171 cm, mikä on vähemmän kuin oma pituuteni, mutta ne on ihan älyttömän hyvännäköisiä, niin ei siinä ekana pituutta ajattele. Tosin täytyy löytää mies, joka on ok itseään pidemmän naisen kanssa.
aurinkoinen000 kirjoitti:
Jos se tarkoittaa esim tällästä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c1/a4/db/c1a4dbaeec9f0f8b7cc2…
niin ei todellakaan haittaa!
Ei tarvii aina kasvot olla kuin suoraan kivestä veistetyt :)
Herranen aika... Ihania❤️
Onpa siinä paljon hyvännäköisiä miehiä. <3 <3