Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies pohtii...

Vierailija
16.03.2017 |

40v joku aika sitten sinkkumarkkinoille palannut mies ihmettelee ja hämmästelee... Sinkkuelämä on mukavaa, olen tapaillut mukavia ja kiinnostavia naisia, ja olen oikein tyytyväinen tämän hetkiseen elämääni. Mutta! Olen nyt huomannut yhden ongelman sinkkumarkkinoilla. Se on nimittäin se, että haluaisin tulla joku päivä isäksi.

Yli kolmekymppisissä naisissa on paljon äitejä, ei minulle lapset mikään ongelma ole. Mutta monet naiset ovat sitä mieltä, että alle kolmekymppisenä tehdyt tenavat riittävät, ja lapsiluku on täynnä. Voi mieli toki muuttua, mutta en minä voi lähteä arpomaan ja odottamaan suhteeseen miten käy. Näiden äitien joukossa on myös... kauniisti sanottuna elämänkoululaisia, en välttämättä halua olla neljäs jäsen isäkerhossa... Sitten on lapsettomia 30v+ naisia jotka eivät missään tapauksessa halua lisääntyä. Kaikki arvostus heidän päätökselleen, mutta kun minä...

Alle kolmekymppisissä (pidätelkää hengitystä, olen tapaillut myös tämän ikäisiä) on paljon naisia jotka haluavat lapsia, mutta se aika ei ole vielä. Ja sehän on ihan ymmärrettävää, mutta kun minä en enää nuorru... Ja lapsen hankkiminen ei toki ole minulle ykkösjuttu, sen aika tulee sitten kun suhde toimii ja on vakaalla pohjalla, toivottavasti se aika olisi kuitenkin 10 vuoden sisään :D. Ja elämänkoululaisista puheenollen, alle 30v kategoriasta näitä löytyy... aika paljon.

Kai tämän avautumisen tarkoitus on pohtia vieläkö on n. 30v fiksuja naisia jotka haluaisivat perustaa perheen tulevaisuudessa, ja joille 40v lapseton mies ei olisi kummastus :D.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se yksi jostain löytyy etkä enempää tarvitsekaan. 

Vierailija
2/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat unelmamieheltäni. Olen 29v lapseton sinkkunainen, joku päivä haluaisin lapsia eikä 40v mies olisi kauhistus. Omanikäiset eivät tunnu lapsia haluavan, eivät edes vakiintunutta suhdetta kun kivempi pyörittää useampaa naista yhtaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on noin 30+ naisten ryhmä joilla on juuri pitkä parisuhde loppunut, ei lapsia ja kovaan ääneen moikuva biologinen kello. Sun tarvii vaan löytää ne jostain.

Vierailija
4/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat unelmamieheltäni. Olen 29v lapseton sinkkunainen, joku päivä haluaisin lapsia eikä 40v mies olisi kauhistus. Omanikäiset eivät tunnu lapsia haluavan, eivät edes vakiintunutta suhdetta kun kivempi pyörittää useampaa naista yhtaikaa.

Ap:n tekstistä sai sen käsityksen, että "joku päivä" ei ihan riitä, vaan hän haluaisi aika pian niitä lapsia. 

Vierailija
5/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies on aika vanha, näin suoraan sanottuna. Kun niillä 3-kymppisillä, tasokkailla naisilla on varaa valita itsensä ikäisistä tai nuoremmista. Ehkä kannattaisi kuitenkin suhtautua hiukan suvaitsevaisemmin niihin muihin ehdokkaisiin.

Alle kolmekymppisissä naisissa voi olla niitäkin, jotka haluavat kokeilla suhdetta vanhemman miehen kanssa, mutta perhe perustetaan sitten aikanaan nuoremman kanssa.

Myönnän, tekee mieli olla ilkeä. Nettideitissä on alkanut ärsyttää, kun huomiota saa liikaa niiltä 10 vuotta vanhemmilta.

Vierailija
6/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,täällä palstalla on juurikin etsimisiä naisia paljon.

Kerro itsestäsi enemmän.

Rohkeasti vain!

Vierailija
7/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä sai sen käsityksen, että "joku päivä" ei ihan riitä, vaan hän haluaisi aika pian niitä lapsia. 

No ei sekään haittaa, jos suhde toimisi ja mies tuntuisi oikealta niin mitäpä siinä viivyttelemään lastenhankinnan kanssa. Aika harmaata tämä yksinäinen elämä on.

Vierailija
8/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen mies on aika vanha, näin suoraan sanottuna. Kun niillä 3-kymppisillä, tasokkailla naisilla on varaa valita itsensä ikäisistä tai nuoremmista. Ehkä kannattaisi kuitenkin suhtautua hiukan suvaitsevaisemmin niihin muihin ehdokkaisiin.

Alle kolmekymppisissä naisissa voi olla niitäkin, jotka haluavat kokeilla suhdetta vanhemman miehen kanssa, mutta perhe perustetaan sitten aikanaan nuoremman kanssa.

Myönnän, tekee mieli olla ilkeä. Nettideitissä on alkanut ärsyttää, kun huomiota saa liikaa niiltä 10 vuotta vanhemmilta.

Tähän ikään mennessä on oppinut suhtautumaan suvaitsevasti kaikkiin potentiaalisiin deittikumppaneihin, samoin on tullut opittua tietty rentous näissä asioissa, väkisin ei kannata etsiä :). Usein tuossa "tasokkaat 30v naiset" -ryhmässä on niitä jotka eivät halua lapsia, tai ainakin tässä elämäntilanteessa sanovat noin. 

Ja totta, alle kolmekymppisissä on niitä naisia jotka haluavat kokeilla vanhempaa miestä, mutta perhettä ei haluta vielä, tai se halutaan juuri nuoremman kanssa. Eikä siinä mitään, elämä saa olla hauskaa, mutta jossain vaiheessa on pakko miettiä mitä kumpikin tulevaisuudelta haluaa.

Ap.

Vierailija
9/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne!

Vierailija
10/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova Karju kirjoitti:

Karju menee vain Herkun chattiin etsimään poikaseuraa nimimerkillään... Sinkkuelämä ei välttämättä tarkoita huonoa tai hiljaista seksielämää. Tai ainakaan niin epätoivoista tilannetta, että karjuja pitäisi alkaa kokeilla :D.

Ap.

Vierailija
11/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule ap,

Oletko pitkä ja komea?

Vierailija
12/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule ap,

Oletko pitkä ja komea?

Yli 180cm, komeudesta en tiedä ;). Tavallinen itsestään huolehtiva mies, joka kieltämättä kaipaisi treenikaveria lenkille ja salille. 

Ap.

Vierailija
13/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut tästä asiasta ihan suoraan deitti-ilmoitukseen. Että haluat tavata naisen jolle perheen perustaminen on toiveissa heti ja riippuu vain siitä ettei ole kumppania?

Vierailija
14/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap todella hyvän näköinen tai rikas tms.

Tavallisella miehellä vastaavassa tilanteessa ei olisi yhtään mukavaa.tavallisella miehellä EI ole mahdollista deittailla ja saada seksiä niin paljon että olisi mukavaa.

Vierailija
15/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki ap:n kaltaiset miehet piileksitte? :) Olen 35 v. lapseton sinkkunainen ja vaikka en mitään vauvakuumetta podekaan, toivoisin löytäväni miehen, jolle perheen perustaminen olisi ajankohtaista. Se on ehkä todettava, että ihan ekoilla deiteillä en vielä lapsiasioista puhuisi - siinä voi pieni ahdistus iskeä :) Mutta mun mielestä on ihan reilua, että näistä asioista puhutaan suhteen alkuvaiheessa rehellisesti. Eli ap:lle ilmeisesti naiset on aika suoraan kertoneet, etteivät halua lisää lapsia tai ettei lasten hankkiminen ole vielä lähivuosina ajankohtaista, mikä on mielestäni ihan hyvä asia.

Vierailija
16/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ap todella hyvän näköinen tai rikas tms.

Tavallisella miehellä vastaavassa tilanteessa ei olisi yhtään mukavaa.tavallisella miehellä EI ole mahdollista deittailla ja saada seksiä niin paljon että olisi mukavaa.

Mielenkiintoista, että näet tavallisen miehen säälittävänä, kroonisesti masentuneena luuserina, jonka itsetunto valuu viemäristä hetkellä millä hyvänsä. Täytyy sitten keskittyä niihin hyvän näköisiin ja rikkaisiin. Tuollaista ruikuttajaa ei kyllä jaksa kukaan.

Vierailija
17/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule ap,

Oletko pitkä ja komea?

Yli 180cm, komeudesta en tiedä ;). Tavallinen itsestään huolehtiva mies, joka kieltämättä kaipaisi treenikaveria lenkille ja salille. 

Ap.

Ahaaa,oletko iso mies?vähän edes?

Tykkään..

Vierailija
18/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuo on kieltämättä hankalampi tilanne kuin naiselle.

Oletko vasta nyt herännyt tähän asiaan vai miten vuodet on päässeet vierimään? Oletko täysin varma, että kyse on lapsenkaipuusta?

Vierailija
19/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tuo on kieltämättä hankalampi tilanne kuin naiselle.

Oletko vasta nyt herännyt tähän asiaan vai miten vuodet on päässeet vierimään? Oletko täysin varma, että kyse on lapsenkaipuusta?

Kyllä ne vuodet vierii helposti, oli kyse sitten miehestä tai naisesta, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Kaikille ei vaan löydy sopivaan aikaan parisuhdetta, jossa tulevaisuuden suunnitelmat kohtaa.

Vierailija
20/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaaa,oletko iso mies?vähän edes?

Tykkään..

Riippuu mitä tarkoitat isolla miehellä :D

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi