Kilpaillaanko junteimmista iltapaloista tänään? =)))
Meillä syötiin Huiluntuhti- grillimakkaroita uunissa grillivastuksilla grillattuna. Päälle sinappia, eikä mitään muuta lisäkettä. Juomana lapsilla maito ja meillä aikuisella oluet.
Oli muuten hyvää niin meistä aikuisista kuin lapsistakin taaperosta teiniin.
Kommentit (82)
Äiti söi kanasalaattia sekä maustamqton rahkajogurtin kera avocado .
Lapset söi ruissipsejä
Maistoin.vähän iltapalaksi vaimon römpsää.
Tomaatti-sipulimunakas ja maitoa sekä päärynä
Vierailija kirjoitti:
Mikrotettuja pakastevihanneksia ja olutta. Unohin käydä kaupassa
Olutta sentään löytyi kaapista?
En oo vielä ehtinyt syödä edes päivällistä tänään, on ollut niin kiire tuon kaljan kittaamisen kanssa. Kohta paistan halpaa possun pihviä ja keitän siihen pari perunaa, siihen vielä vähän pakastewokvihanneksia, ja kaljan kanssa kitusiin
Voi ei, mä häviän takuulla tän kisan.
Oli kylmäsavulohta piparjuurella maustettuna, itusalaatti, oliiveja ja lehtikaalisipsit. Aivan yököttävän hipster-vihervassaria, huoh.
Hk:n sinertävää ja suoraan suoleen uuuh.
Vesimelonia. Mun piti syödä muutakin mutta tulinkin melonista täyteen.
Mikrossa lämmitettyä HK:n sinistä majoneesilla ja kurkkusalaattia. Punaviiniä kyytipojaksi.
Big Mac-ateria ennen kotiintuloa. (Ei todellakaan mikään terveellinen....)
Lapset söi hedelmiä ja mä söin jugurttia. Olisi halunnut lettuja mutta en jaksanut paistaa, ehkä huomenna.
Pyöräytin kaurateeleipiä iltapalaksi.
Söin ihan tylsästi vain voileivän margariinilla, juustokin oli loppu, kun eilen ahnehdin sitä liikaa. Ja kahvia.
Ap.n makkarat oli mielestäni parhaita grillimakkaroita silloin kun vielä söin lihaa. Good choice.
Ajattelin tässä kaljan loputtua ottaa kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Mikrossa lämmitettyä HK:n sinistä majoneesilla ja kurkkusalaattia. Punaviiniä kyytipojaksi.
Mikrossa? No hyiiii...
Atrian jauhelihapizza (siis nimenomaan Atrian, ei sen toisen ison) kylmänä, päälle remouladekastiketta, kun ei jääkaapista oikein muutakaan löytynyt. Soosin mausteeksi vielä väkevää Pirkka-sinappia ja Knorrin aromisuolaa. Viimeksi mainitusta piti ihan tarkistaa, onko siellä natriumglutamaatit ja palmurasvat. Juu, on siellä. Juomaksi vettä.
Kuppinuudeleita ja cokista. Yäk... turvottaa XD
Tätä on aika vaikea ylittää :DD