Kumpi on pahempi? Murhaaja vapaalla vai syytön vankilassa?
Kumpi on pahempi? Murhaaja vapaalla vai syytön vankilassa?
Kommentit (28)
Jos joutuisi päättämään,että laittaisko syyttömän vankilaan vai antasi murhaajan olla vapaana, niin päättäisin laittaa syyttömän vankilaan.
Minun mielestä varuilta kannattaa vangita monia, koska silloin on todennäköisempää että myös syylliset saadaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä varuilta kannattaa vangita monia, koska silloin on todennäköisempää että myös syylliset saadaan kiinni.
Sinut saa laittaa varuilta vankilaan syyttömänä?
Vierailija kirjoitti:
heh, eipä näy rikosoikeuden keskeisimmätkään periaatteet olevan mammoille tuttuja.
Omaa mielipidettähän tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut saa laittaa varuilta vankilaan syyttömänä?
Jos sillä tavalla syylliset saadaan pois kaduilta, niin miksipä ei. Ovathan monet valmiita uhraamaan henkensä toisten puolesta, pientähän määräaikainen vapaudesta luopuminen sen rinnalla on.
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuisi päättämään,että laittaisko syyttömän vankilaan vai antasi murhaajan olla vapaana, niin päättäisin laittaa syyttömän vankilaan.
Ja murhaaja jäisi vapaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja murhaaja jäisi vapaaksi?
Näinhän siinä sitten käy. Murhaaja voi huokaista helpotuksesta ja nauttia loppuelämästään, samalla kun syytön viruu vankilassa hänen puolestaan eikä oikeaa syyllistä enää edes tiedetä etsiä.
Ap sanoi, ettei tämä ketju viittaa keneenkään, joten mene helvettiin jauhamaan Annelin syyttömyydestä.