Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on OK vaatia, että miehen pitää olla pitkä, mutta miehen ei ole OK vaatia, että naisen pitää olla hoikka?

Vierailija
15.03.2017 |

Painoonsa voi kuitenkin jokainen vaikuttaa, pituuteensa ei.

Kommentit (222)

Vierailija
21/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi sinun pitää hyväksyä se, että olet lyhyt mies. Ja siirtyä siitä eteenpäin. Kiva ja symppis tappikin saa kyllä naisia, jos on vaan asenne kunnossa. Monet naiset ja miehetkin antaa niiden virheiden hallita ajatteluaan ja tuhota itsetuntonsa, ja kierre on valmis. Sinäkään et tiedä, johtuuko naisen suhtautuminen lyhyydestäsi tai jostain muusta seikasta.

Tottakai johtuu. Ulkonöönhän naiset kiinnittää ensiksi huomion ja varmaan tunnetuin ja pahin miehen viehätyksen pilaaja on lyhyys.

Olen tuntenut miehiä, jotka olivat niin karismaattisia että kesti kauan edes tajuta, että he olivat lyhyitä. Heillä se lyhyys jopa jotenkin korosti sitä karismaa, kun heidät oppi tuntemaan. Mutta sitten taas tunnen paljon lyhyitä miehiä, joista näkee ensi silmäyksellä että he kieriskelevät katkeruudessa ja itseäälissä. Heillä lyhyys korostaa tuota säälittävyyttä. Jos he muuttuisivat taikaiskusta puoli metriä pitemmiksi, ei se mitään auttaisi.

Vierailija
22/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisstandardit. Naiset ovat uhreja ja heillä on siksi moraalisesti enemmän oikeus vaatia ulkonäköön liittyviä asioita miehiltä romantiikan ja kemian nimissä. Mies taas tuomitaan naisiin kohdistuvista ulkonäköpreferensseistä seksin keskeiseksi Sovinistiksi usein. Molemmat sukupuolet siis arvottavat pinnallisesti toisiaan etenkin pariutumisessa mutta naiset sitä yrittävät maalata erilaisin syin . Yksi syy siihen on varmaan se että yritetään pitää yllä sellaista ilmapiiriä että naiset olisivat moraalisesti parempia ihmisenä.

Ja väitätkö tuon uhriulinasi jälkeen, että miehet eivät heittäydy parkuen uhrin rooliin? Aloittajako ei tehnyt niin? Entä kaikki miehet, jotka ovat tähän kommentoineet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijjaa taas. Kukin saa vaatia pariutumisvaiheessa ihan sitä mitä haluaa tulevalta kumppaniltaan - ja niinhän ihmiset tekevätkin. Kukaan ei sori nyt vain pakota ase ohimolla yhtään miestä avioon ylipainoisen kanssa.

Huomionarvoista sen sijaan on, että on paljon miehiä, joiden mielestä _kaikkien _ naisten tulisi olla laihoja. Sen sijaan en muista kovin montaa kertaa kuulleeni esim lyhyestä miespuolisesta näyttelijästä yhtä paljon pään aukomista kuin lihavat ja jopa normaalipainoiset naiset saavat osakseen. Kukaan ei ole vaatinut pätkää poistumaan telkkarista syövyttämästä silmämunia jne, tällaista kommentointia kuitenkin naiset saavat osakseen jatkuvasti painon ja muun ulkonäön osalta.

Vierailija
24/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia saa mitä tahansa. Ongelmaksi tämä muodostuu silloin, kun ihmisestä tulee ulospäin vihainen ja katkera kun hänen vaatimuksensa johtavat siihen, ettei kumppania löydy. Vaatia saa, mutta se ei tarkoita että olisi oikeutettu yhtään mihinkään.

Vierailija
25/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi naisen pitää hyväksyä itsensä jos on läski. Ja siirtyä siitä eteenpäin. Kiva ja symppis plösö saa kyllä miehiä, jos on vaan asenne kunnossa. Monet naiset ja miehetkin antaa niiden virheiden hallita ajatteluaan ja tuhota itsetuntonsa, ja kierre on valmis. Tekään ette tiedä, johtuuko miesten suhtautuminen ihroista tai jostain muusta seikasta.

Annoin yläpeukun siksi, että kyllä tämä ajatus toimii myös näin päin. Hieman kummastelen kyllä sitä, että miksi sinä halusit tässä vastineessasi käyttää lihavista noin halventavia termejä, kun sellaisia ei kuitenkaan alkuperäisversiossa käytetty.

Mutta joo, kyllä perusasia on se itsensä pitää hyväksyä, vaikka tietenkään laihduttaminen ei ole kiellettyäkään. Mutta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se kiva ja symppis pullerokin voi aivan hyvin miehen löytää. Asenne todellakin ratkaisee paljon. Luonnollisestikaan vientiä lihavilla tuskin on yhtä paljon kuin hoikilla, mutta ei se oman rakkaan löytäminen mikään mahdottomuus ole sen enempää lihavalle naiselle kuin lyhyelle miehellekään.

Terveisin lihava nainen, onnellisesti naimisissa lyhyehkön (171cm) miehen kanssa.

Vierailija
26/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijjaa taas. Kukin saa vaatia pariutumisvaiheessa ihan sitä mitä haluaa tulevalta kumppaniltaan - ja niinhän ihmiset tekevätkin. Kukaan ei sori nyt vain pakota ase ohimolla yhtään miestä avioon ylipainoisen kanssa.

Huomionarvoista sen sijaan on, että on paljon miehiä, joiden mielestä _kaikkien _ naisten tulisi olla laihoja. Sen sijaan en muista kovin montaa kertaa kuulleeni esim lyhyestä miespuolisesta näyttelijästä yhtä paljon pään aukomista kuin lihavat ja jopa normaalipainoiset naiset saavat osakseen. Kukaan ei ole vaatinut pätkää poistumaan telkkarista syövyttämästä silmämunia jne, tällaista kommentointia kuitenkin naiset saavat osakseen jatkuvasti painon ja muun ulkonäön osalta.

Ei mullekaan tule mieleen yhtään ainutta lyhyttä miesesiintyjää, jota olisi yleisesti pilkattu lyhyyden vuoksi. Sen sijaan tulee mieleen useitakin "pätkiä", joita on suorastaan vaadittu valkokankaalle, televisioon ja esiintymislavoille.

Dustin Hoffman, mm. 2 Oscarin ja 6 Golden Globen voittaja, joka on monissa lähteissä arvioitu yhdeksi historian suurimmista näyttelijöistä, on pituudeltaan vain 167 cm. Hänen aisaparinaan parhaan elokuvan Oscarin voittaneessa elokuvassa Sademies oli Tom Cruise, joka on 170 cm pituudellaan sykähdyttänyt miljoonien naisten sydämiä 80-luvulta asti. Esimerkiksi Bruce Dickinson ja edesmennyt Prince ovat suosittuja ja rakastettuja muusikkoja ja laulajia. Dickinsonilla on pituutta 168 cm ja Prince oli ilman kuuluisia korkokenkiään vain 157 cm.

Näiden lisäksi lyhyitä (170 tai alle) Hollywood tähtiä ovat mm.

Al Pacino

Ben Stiller

Christian Slater

Jack Black

Daniel Radcliffe

Bob Hoskins

Elijah Wood

Woody Allen

Michael J. Fox

Emilio Estevez

Richard Dreyfuss

Seth Green

Joe Pesci

David Faustino

Danny de Vito

Vierailija
27/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enitenhän tässä asiassa "häiritsee" se että naiset saavat "dissata" lyhyitä miehiä heidän kuullen päin naamaa ja naiset hermostuu ja ihmettelee jos se lyhyt mies siitä ottaa nokkiinsa. Mutta auta armias jos mies sattuu sanomaan naisen, varsinkin sen lihavan, kuullen että ei pidä lihavista naisista. Se paskamyrksy mikä siitä syntyy on sellainen että siitä ei selviä hengissä muuta kuin nopeilla jaloilla.

t: lyhyt mies jolla ei ole mitään ongelmaa pituutensa kanssa ja joka ei pidä lihavista naisista

Vierailija
28/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua on estänyt vaatimasta hoikkaa naista? Minä ainakin näen sitä huomattavasti useammin kuin naisia jotka vaativat pitkiä miehiä.

Vierailija
29/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ilmeisesti kuvittelevat että "voi vaatia" tarkoittaa samaa kuin että on oikeus saada.

Todellisuudessahan vaatia voi mitä vaan. Ihan eri asia on sitten mitä sattuu saamaan.

Vierailija
30/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ilmeisesti kuvittelevat että "voi vaatia" tarkoittaa samaa kuin että on oikeus saada.

Todellisuudessahan vaatia voi mitä vaan. Ihan eri asia on sitten mitä sattuu saamaan.

Tämä.

Vierailija
31/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enitenhän tässä asiassa "häiritsee" se että naiset saavat "dissata" lyhyitä miehiä heidän kuullen päin naamaa ja naiset hermostuu ja ihmettelee jos se lyhyt mies siitä ottaa nokkiinsa. Mutta auta armias jos mies sattuu sanomaan naisen, varsinkin sen lihavan, kuullen että ei pidä lihavista naisista. Se paskamyrksy mikä siitä syntyy on sellainen että siitä ei selviä hengissä muuta kuin nopeilla jaloilla.

t: lyhyt mies jolla ei ole mitään ongelmaa pituutensa kanssa ja joka ei pidä lihavista naisista

Jos joku nainen valittaa miehelle tämän lyhyydestä kasvokkain, nainen on tökerö.

Jos joku mies valittaa naiselle tämän ylipainosta kasvokkain, mies on tökerö.

T: nainen, joka  ei nyt aio dissata ketään ulkonäön perusteella edes vauvapalstalla

Vierailija
32/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaatinut pitkän miehen, koska lyhyet ei vaan saa aikaan värinää. Mieheni mielestä vain hoikat on seksikkäitä, muun muassa siksi on valinnut minut.

Ystäväni taas tykkää lyhyistä ja sopusuhtaisista miehistä ja hänen miehensä kurvikkaista naisista. Onneksi tykkäävät toisistaan myös luonteen puolesta.

Minulla on myös reilusti ylipainoinen ystävä, jonka sinkkuus ei loppujen lopuksi johdu ylipainosta, vaikka toki vähentää tarjontaa. Ystäväni on tunnesyöjä ja syy syödä ja suhtautuminen omaan kehoon estävät kenenkään päästäminen lähelle. Ystäväni ei valitettavasti voi edes uskoa, että kukaan kiinnostuisitä hänestä.

Vierailija
33/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukkujen määrästä voisin päätellä, että palstamammoista enemmistö on lihavia ja loukkaantuivat aloitteesta :/

Vierailija
34/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi etsimään fiksumpia kavereita, jos tuttavapiiriini kuuluu paljonkin noin epäloogisia ja typeriä naisia, jotka itse ilkeilevät muille ulkonäön takia ja suuttuvat jos heille tehdään samoin. Suurin osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisistakin, luultavasti on kuitenkin edes sen verran fiksuja, että eivät heitä hernettä nenään jos heidän ilkeilyynsä vastaa samalla mitalla. Eri asia toki sitten, jos nämä ilkeilijänaiset ja ilkeilystä loukkaantuvat ovat eri ihmisiä.

Itse olen ylipainoinen nainen ja monesti olen pahoittanut mieleni kun joku mies on tullut lihavuuttani kommentoimaan. En itse koskaan morkkaa toisten ulkonäköä, enkä ymmärrä, miksi joku käytännössä tuikituntematon ihminen katsoo tarpeelliseksi minulle avautua, että ei pidä lihavista naisista. En ole niitä miehiä pyytänyt pitämään minusta, joten en muuta syytä kuin ilkeyden tuollaiselle kommentille keksi.

Vierailija
35/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa vaikka mitä. Ei ehkä kuitenkaan kannata ottaa ylipainoista tyttöystävää ja odottaa, että tämä muuttuisi yhdessä yössä laihaksi.

Vierailija
36/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina märistään siitä, että "painoonsa voi vaikuttaa, pituuteensa ei." Jos en pidä lyhyistä miehistä, en kai minä kelpuuta lyhyttä miestä siksi että hän ei voi itse asialle mitään. Ei ole minun tehtäväni vahtia, että jokainen saa parisuhdemarkkinoilla reilua kohtelua. Tämä on niitä asioita, joissa saa ja pitää olla itsekäs. Jokainen etsii onnea itselleen. Vain se toimii.

Jep, ja mikä on se, että naisten pitäisi "pelastaa" lyhyitä miehiä alkamalla olemaan heidän kanssaan? Tai sitten pitäisi pelastaa niitä raukkamiehiä, jotka eivät ole saaneet naista, että sellainen kaveri pitäisi huolia.

Vierailija
37/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eri asia olla lihava kun muka naiselle" liian lyhyt " . Ensinnäkään lyhyys ei ole kummallekaan sukupuolelle mikään terveyden haitta ja toiseksi sillehän ei oikein mitään voi. Lihavuus taas kertoo huonoista elämäntavoista ja koska se on kansan terveysrasite siihen pitäisi päinvastoin suhtautua vielä kriittisemmin kuten tupakointiinkin. Lisäksi lihavuus on miehelle ihan yhtä turn-off kun naisillekkin jos lähestytään asiaa preferenssein.

Vierailija
38/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vaatinut pitkän miehen, koska lyhyet ei vaan saa aikaan värinää. Mieheni mielestä vain hoikat on seksikkäitä, muun muassa siksi on valinnut minut.

Ystäväni taas tykkää lyhyistä ja sopusuhtaisista miehistä ja hänen miehensä kurvikkaista naisista. Onneksi tykkäävät toisistaan myös luonteen puolesta.

Minulla on myös reilusti ylipainoinen ystävä, jonka sinkkuus ei loppujen lopuksi johdu ylipainosta, vaikka toki vähentää tarjontaa. Ystäväni on tunnesyöjä ja syy syödä ja suhtautuminen omaan kehoon estävät kenenkään päästäminen lähelle. Ystäväni ei valitettavasti voi edes uskoa, että kukaan kiinnostuisitä hänestä.

En kyllä usko että kukaan nainen oikeasti tykkää lyhyistä miehistä (ellei lyhyyden alaraja ole jotain 175 cm miehissä naisille).Jotku naiset vaan on valmiimpia tyytymään lyhyisiin

Vierailija
39/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan eri asia olla lihava kun muka naiselle" liian lyhyt " . Ensinnäkään lyhyys ei ole kummallekaan sukupuolelle mikään terveyden haitta ja toiseksi sillehän ei oikein mitään voi. Lihavuus taas kertoo huonoista elämäntavoista ja koska se on kansan terveysrasite siihen pitäisi päinvastoin suhtautua vielä kriittisemmin kuten tupakointiinkin. Lisäksi lihavuus on miehelle ihan yhtä turn-off kun naisillekkin jos lähestytään asiaa preferenssein.

Mitä siitä, että lyhyys ei ole terveyshaitta eikä sille voi mitään? Pidän silti vain pitkistä miehistä. En tunne vetoa lyhyisiin. En halua kumppania, jota en pidä puoleensavetävänä.

Vierailija
40/222 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tapaillut miehiä pituudella 169-197 cm. Ja olen hoikka. Mutta en kelpuuttaisi miestä joka VAATII naiselta hoikkuutta. En minäkään vaadi mieheltä lihaksia, vaikka sellainen normaalipainoinen hyväkuntoinen mies miellyttääkin paljon enemmän silmää kuin joku iskävartalo. Silti pidän muita ominaisuuksia ulkonäköä tärkeämpänä. Ulkonäkö rapistuu iän myötä joka ikisellä, mutta vttumainen luonne ei välttämättä sen paremmaksi muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän